Chidaneh.com placeholder image

پوشاندن دید تراس بدون کور کردن نور، راهی داره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید: با افزایش جمعیت و هم‌جواری بی سابقه ساختمان های امروزی، حفظ حریم ساختمان و فضای سکونت به یکی از دغدغه های بزرگ بیشتر آپارتمان نشین ها تبدیل شده است. به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با پوشاندن دید تراس بدون کور کردن نور طبیعی را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید.

طراحی فضای سبز و روف گاردن رستاک
طراحی بام سبز
diamondطراحی فضای سبز و روف گاردن رستاک

تابلو فرش ریحان

سوال: من مستاجرم، خانه ام در خیابان اصلی قرار داره برای پوشاندن دید تراس نمی خوام هزینه زیادی کنم، دوستام بهم حصیر رو پیشنهاد دادن، اما نمی خوام نور طبیعی خانه ام را از دست بدم میشه راهنمایم کنید؟ 
پاسخ: بهترین روش برای پوشاندن دید تراس و بالکن بدون جلوگیری از ورود نور طبیعی به داخل خانه بدون صرف هزینه زیاد همان طور که اشاره شد استفاده از حصیر می تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشد، اما با کمک گیاهان پیچکی می توانید حس و حال تازه ای به فضای تراس خود ببخشید، استفاده از گلدانه های آویزی و در صورت محصور بودن بالکن با شیشه، انتخاب برچسب شیشه مات کن مناسب می تواند ایده های مقرون به صرفه دیگری برای پوشاندن دید تراس شما باشد.  هم‌چنین می توانید با مراجعه به مطلب زیر بهترین ایده ها برای پوشاندن دید تراس خانه را بیابید و فضای بیرونیتان را زیباتر از قبل کنید: 

اگر به دنبال طراحی منحصر به فرد برای تراس و بالکن منزلتان هستید، پیشنهاد می کنم به شرکت بارش سبز که از زیرگروه های اهالی فن چیدانه  است سری بزنید و نمونه کار های آنها را ببینید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه