Chidaneh.com placeholder image

گیتار در دکوراسیون خانه، چه کارهایی میشه کرد؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید. من یک گیتار قدیمی در خانه دارم که از کار افتاده است. بدنه گیتارم در اثر ضربه آسیب دیده و تعمیر کردنش چندان به صرفه نیست. آیا می توانم از گیتار در دکوراسیون منزل استفاده کنم؟

بله، گیتار را می توان با روش های مختلف به عنوان وسیله دکوری و تزئینی در چیدمان خانه استفاده کرد. این وسیله نسبتا لوکس به دلیل ظاهر متفاوت خود باید با سبک دکوراسیون منزل شما، هم خوانی داشته باشد.

چوب و هنر

نصب گیتار روی دیوارپایه گیتار در چیدمان منزل

اگر ظاهر گیتار سالم باشد و بتوانید خود آن را در خانه به کار ببرید، ساده ترین روش این است که آن را روی پایه زیبا و در گوشه ای از فضا قرار داده و یا آن را روی دیوار نصب کنید.

تابلویی از گیتار در دکوراسیون نشیمن

شما می توانید یک قاب خالی را بر روی دیوار نصب کرده و گیتار را در میان آن قرار دهید تا نمادی از اثر هنری داشته باشد.

گلدان گیاهی با گیتار

از گیتار به عنوان پایه گلدان استفاده کنید. آن را روی دیوار نصب کرده و درون حفره پایینی آن گلدان کوچکی قرار دهید. توجه کنید که در این روش تارها باید حذف شوند تا جلوی رشد گیاه را نگیرند. بهتر است تنها گیتار به عنوان پایه باشد و درون آن را خاک پر نکنید، چراکه در اثر آبیاری، چوب بدنه گیتار از بین می رود.

پایه گلدان از جنس گیتار

هم چنین می توانید از پشت بدنه گیتار چند پایه به آن نصب کرده و مانند میز روی زمین از گیتار به عنوان پایه گلدان استفاده کنید.

آویز دیواری از گیتار

از دسته گیتار می توانید به عنوان جالباسی بر روی دیوار استفاده کنید. کافی است یک قلاب محکم به انتهای دسته آویزان کنید. این روش را زمانی به کار ببرید که فقط دسته گیتار سالم است، نه اینکه آن را قطعه قطعه کنید!

شلف دیواری گیتارگیتار روی دیوار

از گیتار به عنوان شلف و قفسه دیواری استفاده کنید. سطح رویی گیتار را برداشته و دو طبقه باریک درون آن کار بگذارید. با آویزان کردن گیتار روی دیوار می توانید از کاربردهای مختلف شلف متفاوت خود بهترین استفاده را کنید.

آباژور با گیتار

برای ساخت آباژور از گیتار استفاده کنید. گیتار بدنه اصلی آباژور خواهد شد و یک کلاهک آباژور در قسمت بالای گیتار قرار می گیرد و سرپیچ روی آن نصب می شود. سیم بر را هم می توانید از درون گیتار رد کنید. 

ایده های جدیدی از وسایل قدیمی در خانه دارید؟ تصاویر آن را به شماره تلگرام 09388547140 ارسال کنید. در قسمت افزودن دیدگاه در پایین صفحه سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه