Chidaneh.com placeholder image

زندگی کردن در کوچک ترین خانه دنیا

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای کوچک در این آپارتمان کوچک که در لندن قرار دارد، توالت در کنار دوش قرار دارد و برای این‌که به اتاق خواب بروید باید از روی سطح پیش‌خان آشپزخانه عبور کنید. اما این خانه طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و دارای امکانات یک خانه واقعی است.اگر آژانس‌های املاک از واژه «دنج» به جای واژه «کوچک» استفاده می‌کنند، آن‌گاه این آپارتمان را که در شمال لندن واقع شده است می‌توان به طرز باورنکردنی دنج نامید. اما قیمت این خانه هیچ تناسبی با واژه کوچک ندارد. این منزل مسکونی 35 متر مربع مساحت دارد.

 

سرویس خواب بالسا

«شاید این خانه یکی از کوچک‌ترین خانه‌های دنیا باشد، این خانه توسط فردی خریده خواهد شد که به دنبال فضاهای خاص و منحصربه‌فرد است. این خانه دارای تمام امکاناتی است که یک خانه معمولی دارد و از تمام قسمت‌های آن به شکلی هوشمندانه استفاده شده است. فضاهای نگهدارنده در زیر قسمت مرتفع و سکومانند فضای نشیمن قرار دارند، یک پاسیوی در جلوی پنجره قرار گرفته است، و اتاق خواب در طبقه دوم جای دارد.این خانه واقعا خانه جالبی است.» 

 

چند پله معلق کوچک که به اتاق خواب در طبقه دوم منتهی می‌شوند در فضای کناری خانه وجود دارند و شما باید برای دسترسی به آن‌ها از گوشه اتاق و از روی کابینت‌ها رد شوید. حمام این خانه همزمان دارای یک توالت فرنگی و یک دوش است، و فضای نشیمن کم مرتفع است تا بتوان در فضای زیر آن فضاهای نگهدارنده را تعبیه کرد.

 

منبع : housebeautiful | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 19 شهریور 1393
جالب بود ولی نمیدونم چرا احساس خفگی بهم دست داد وقتی عکساشو نگاه کردم. نه به خونه های خیلی بزرگ نه به این که اینقدر کوچولو هستش
ardalan در تاریخ 19 شهریور 1393
حتی از سقف خونه هم نگذشته. آخه ببین!

ثبت دیدگاه