Chidaneh.com placeholder image

سلیقه دکوراسیونی 5 زن مطرح جهان چیست؟

به قلم: تحریریه چیدانه

سبک زندگی: شاید برای خیلی از ما جالب باشد که بدانیم زنان مطرح جهان چه دکوراسیونی را برای خانه خود انتخاب کرده اند. قطعا انتخاب دکوراسیون با توجه به سلایق برجسته هر کدام از آنها کار حیرت انگیزی به شمار می رود. تمامی این افراد به دنبال خانه هایی بودند که برای آنها راحتی و آسایش به ارمغان آورد؛ به همین دلیل بسیاری هستند که دکوراسیون را «زندگینامه» افراد می دانند.

رنگ آبی و سفید در دکوراسیون سبک فرانسوی

چوب و هنر

Louise de Vilmorin دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از رنگ های آبی و سفید سبکی فرانسوی را به دنبال دارد که در قرون آخر هم به وضوح شاهد آن هستیم، اما با توجه به تصویری که مشاهده می کنید. این نویسنده مطرح فرانسوی از این ترفند فوق العاده برای تمام قسمت های منزل خود استفاده نموده است که به نظر موفق هم بوده است. این خانه، خانه ای خانوادگی است و از همین رو برای او تقدس و ارزش زیادی دارد. در دکوراسیون این خانه از مبلمان قدیمی و وسایلی چینی که به او به ارث رسیده اند استفاده شده است؛ بنابراین سعی وی بر این بود که تمام قسمت های دکوراسیون این خانه به شکل متحدی با این عناصر به ارث رسیده دکوراسیون گردد.

مطلب مرتبط: دکوراسیون خانه رویایی جنیفر لوپز به سبک فرانسوی!

دکوراسیون خانه چوبی

Babe Paley دکوراسیون منزل

Paley  زن مطرح کمالگرایی بود. هیچگاه کلاه های لبه دار از کمد لباس هایش حذف نمی شد. او این ویژگی را به صورت ناشناخته ای در خود حفظ کرده بود، اما در نهایت می توان این ویژگی برجسته او را در منزلی که در جامائیکا داشت به وضوح حس کرد. این ویژگی در دکوراسیون فضای بیرونی خانه او به خوبی به چشم می آید. ترکیب بی نظیر بالشتک و کوسن های قرمز رنگ با وسایل چوبی که در این تصویر مشاهده می کنید تمامی افراد را به نشستن و استراحت کردن دعوت می کند.

مطلب مرتبط: دکوراسیون خانه هری پاتر، ثروتمندترین بازیگر جوان دنیا

دکوراسیون ترکیبی

Georgia O’Keeffe دکوراسیون داخلی منزل

سبک دکوراسیونی O’Keeffe؛ این زن نقاش مطرح، فقط شامل وسایل آنتیک و قدیمی نمی شود، بلکه به طرز خیره کننده ای شاهد ترکیبی از لوازم مدرن و خشتی در منزل او هستیم. وجود پرده چرمین آویخته شده منزل او نیز گواهی بر روزهای زندگی او در نیویورک است. ترکیب سبک های متفاوتی با بن مایه های مختلف در این دکوراسیون نشانه شجاعت این زن در انتخاب وسایل دکوراسیون منزل اوست.

مطلب مرتبط: خانه هالیوودی ها، دکوراسیون ۶ میلیون دلاری کیرا نایتلی!

دکوراسیون داخلی

Lesley Blanch دکوراسیون منزل

خانه این نویسنده خانه به دوش بریتانیایی مجموعه ای از وسایلی است که از سفرهای مختلف خود به یادگار دارد. در دکوراسیون این خانه می توانیم شاهد وجود فرش هایی زیبا و کوسن های ملیله دوزی بی نظیری باشیم که دست ساز خود او هستند. کار سختی به نظر می آید، اما او به خوبی از پس این کار بر آمد. این زندگی واقعی اوست. او نمی توانست به شکل آنلاین 25 کوسن را خریداری کند که تنها به نمایش بگذارد، بلکه با خلاقیت و هنر خود، جزء به جزء آنها را طراحی کرده و ساخته است.

مطلب مرتبط: عمارت بریتنی اسپیرز با منظره ای بی نظیر در کالیفرنیا!

دکوراسیون سلطنتی

Evangeline Bruce دکوراسیون داخلی خانه

در کتابخانه میزبانی که در تصویر مشاهده می کنید، رنگ پارچه های روی دیوار و کاغذ دیواری برگرفته از نقاشی های قرن 17 است که در دوران سلطنت جیمز اول و دوم در انگلستان دیده می شد. برای داشتن دکوراسیونی که همیشه در خاطر افراد بماند به شما پیشنهاد می کنیم که برای سر تا پای آن پارچه استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: ۷ خانه افراد مشهور ایرانی که موزه شدند!

برای آشنایی با دکوراسیون خانه افراد مشهور، مطالب چهره ها را از دست ندهید!

منبع: housebeautiful|مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه