Chidaneh.com placeholder image

کفپوش ترمووود، این چوب های ضد رطوبت برای فضای باز!

به قلم: تحریریه چیدانه

کف: به راستی که دیگر دوران استفاده از پوشش های کف در قالب سیمان و موزاییک به سر آمده است و امروزه کمتر کسی از این مصالح به عنوان کفپوش استفاده می کند. شواهد نشان می دهد که تمایل اکثر افراد در پوشاندن کف به سمت کفپوش های مدرن مانند پارکت چوبی و لمینیت و … کشیده شده است. در این مطلب از چیدانه به سراغ شرکت ترمووود فین وود رفتیم. شرکتی که نماینده ی شرکت بزرگ فین وود فنلاند در ایران است. با ما باشید تا با کفپوش چوبی و محصولات کف و فضای باز بیشتر آشنا شویم.

فین وود
کفپوش چوبی استخر
فین وود

چوب و هنر

چوب کف (Deck) چیست؟

چوب کف، چوب هایی با ضخامت 25 میلی متر و عرض های مختلف از جنس چوب کاج است که برای خارج ساختمان استفاده می‌شود. بدین صورت که شاخه های ترمووود را به صورت موازی در کنار هم قرار می‌دهند تا کف فضای بیرونی ساختمان پوشیده شود.

فین وود
کفپوش ترمووود shp1
فین وود
فین وود
کفپوش ترمووود uts
فین وود
فین وود
کفپوش ترمووود utv
فین وود

ویژگی های کفپوش چوبی

چوب های ترمووود فین وود دارای ویژگی های خاص خودشان هستند و مزایای متفاوتی دارند. در زیر به برخی از این ویژگی ها و معایب و مزایای این کفپوش های چوبی به صورت تیتروار اشاره می کنیم.

  • عایق حرارتی مناسب (مزایا)
  • قابل تعمیر بودن (مزایا)
  • طرح زیبا و گرمابخش برای محیط (مزایا)
  • دارای قابلیت بازسازی (مزایا)
  • نیاز به رسیدگی و تجدید رنگ هر 5 سال یک بار (معایب)
  • قابل اشتعال بودن (معایب)

فین وود
کفپوش چوبی استخر
فین وود

کفپوش چوبی با ترمووود

شرکت فین وود در تولید کفپوش های چوبی خود از چوب های بسیار مرغوب و مقاوم و فرآوری شده؛ یعنی ترمووود استفاده کرده است. این چوب ها که از درختان کاج و زبان گنجشک و بلوط هستند، برای تمام فضاها حتی محیط های مرطوب هم مناسب و مقاوم هستند. محصولات فین وود دارای 10 سال بیمه نامه رسمی کیفیت محصول هستند.

فین وود
کفپوش چوبی استخر
فین وود

شرکت فین وود با هدف پوشش سراسری خاورمیانه در زمینه چوب های فراوری شده (ترمووود) در سال 1393 در تهران تاسیس شد و اکنون به عنوان بزرگ ترین پخش کننده ترمووود با بیش از 30 کانال پخش در استان و شهرستان های ایران در حال فعالیت است. شما خوانندگان محترم می توانید برای ارتباط با این شرکت و دیدن پروژه های اجرایی و محصولات، به پروفایل ترمووود فین وود در چیدانه مراجعه کنید.

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه