Chidaneh.com placeholder image

بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون ، کدام فضا کدام رنگ؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ترکیب رنگی: یکی از بزرگ ترین دغدغه هایی که اکثر افراد در دکوراسیون داخلی با آن مواجه هستند انتخاب بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون است. به طور کلی برای انتخاب ترکیب رنگ مناسب هر فضایی باید ابتدا علاقه شخصی تان را در نظر بگیرید و پس از آن باید تطابق علاقه شخصی تان با مباحث روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی را با توجه به پالت رنگی شان در نظر بگیرید، به این ترتیب است که می توانید بهترین ترکیب رنگ را برای فضای داخلی تان انتخاب کنید؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با مناسب ترین پالت های رنگی برای فضاهای مختلف دکوراسیون منزل آشنا کنیم، توجه داشته باشید که رنگ های معرفی شده تنها پیشنهادی برای فضای دکوراسیون داخلی تان و آشنایی شما با پالت رنگی است، پس با ما همراه باشید.

رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی

تابلو فرش ریحان

ترکیب رنگ دکوراسیون پذیرایی

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون پذیرایی

بهترین ترکیب رنگ در دکوراسیون پذیرایی به دلیل کانونی بودن این فضا در دکوراسیون منزل، رنگ های با تم گرم است، این موضوع بدان معنا نیست که تمام رنگ های انتخابی مبلمان و جزییات موجود در دکوراسیون شما باید حتما گرم باشند، بلکه می توانید با انتخاب طیف رنگ های گرم و سرد در کنار هم تعادل مناسبی را در فضای نشیمن خود ایجاد کنید و فضای صمیمی و خاصی را برای خود و خانواده تان رقم زنید. برای پیدا کردن بهترین ترکیب رنگ ها در فضای نشیمن می تواند از مطلب بهترین ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل، ۲۰ انتخاب محبوب! کمک بگیرید.

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون ناهارخوری

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون ناهارخوری

یکی از روش های انتخاب ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون ناهارخوری استفاده از رنگ های اشتها برانگیز در این فضا است، این رنگ ها می توانند با انرژی خود میل شما را به غذا خوردن بیشتر کنند و مدت زمان طولانی تری شما را پای میز غذا نگه دارند؛ بنابراین علاوه بر علاقه تان برای انتخاب ترکیب رنگ مناسب در دکوراسیون ناهارخوری به اشتها بر انگیز بودن رنگ ها نیز توجه کنید مطلب در این زمینه می تواند شما را بیشتر راهنمایی کند و یکی از رنگ های اشتها برانگیز را به شما معرفی نماید.

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون آشپزخانه

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون آشپزخانه

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون آشپزخانه

علم فنگ شویی معتقد است فضای آشپزخانه به دلیل عملکردی بودن نیاز به انرژی و سرزندگی بسیار زیادی دارد که می توان این انرژی را در محیط از راه رنگ ها تامین کرد؛ بنابراین برای انتخاب ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون آشپزخانه حتما به سراغ رنگ هایی با تم روشن و غالبا سرزنده بروید تا بتوانید انرژی لازم در محیط را ایجاد نمایید، مطلب فنگ شویی دکوراسیون آشپزخانه با بهترین ترکیب رنگ ها در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی می کند.

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون اتاق خواب

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون اتاق خواب

برای انتخاب ترکیب رنگ مناسب در اتاق خواب حتی اگر به رنگ های غالبا تند و نسبتا قوی مثل قرمز علاقه دارید حتما باید رنگ زمینه اتاق خوابتان را یکی از رنگ های آرامش بخش و ملایم مثل آبی، یاسی، سفید و… انتخاب کنید و رنگ های قوی را به عنوان چاشنی به فضای اتاق خواب تان اضافه کنید، این چاشنی ها می توانند به عنوان رنگ کوسن و یا رنگ سایر لوازم دکوری مورد استفاده تان قرار گیرد. مطلب پرطرفدارترین رنگ اتاق خواب کدام است؟ می تواند شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کند.

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون اتاق کودک

ترکیب رنگ دکوراسیون اتاق کودک

ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون اتاق کودک

در انتخاب ترکیب رنگ مناسب اتاق کودک هم باید همانند اتاق خواب رنگ ملایمی را به عنوان رنگ غالب فضا و رنگ پس زمینه در نظر بگیرید و در کنار آن از رنگ های شاد و سرزنده و مورد علاقه دلبندتان کمک بگیرید. مطلب بهترین رنگ های دکوراسیون اتاق کودک در این زمینه می تواند شما را بیشتر راهنمایی کند.

​اگر به دنبال طراحی منحصر به فرد برای دکوراسیون منزلتان هستید، پیشنهاد می کنم به استودیو معماری اسکیس  از زیر گروه های اهالی فن چیدانه سری بزنید و نمونه کار های بیشتری از آنها ببینید و اطلاعات تماس شان را در اختیار داشته باشید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه