Chidaneh.com placeholder image

جای کراوات، همیشه نیاز به کمد نیست!

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: اغلب آقایان با مشکل نگهداری از کراوات رو به رو هستند و یا جای کراوات مناسبی ندارند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بهترین شکل شما را با 10 روش برای نگهداری و چیدمان بهتر کراوات و جای کراوات مناسب آشنا کنیم تا مجموعه حیرت انگیزی از کراوات های پدر و یا همسر خود ایجاد کنید.

مطلب مرتبط: مرتب کردن کمد رختخواب در کمتر از۵ دقیقه!

تابلو فرش ریحان

جای کراوات در دکوراسیون اتاق خواب

1- استفاده از کشو به عنوان جای کراوات 

پیشنهادی که برایتان داریم این است که چیزی شبیه به لانه زنبور برای کشوی خود ایجاد کنید! بله، تعجب نکنید! این روش به شما کمک می کند که کراوات ها را به شکل مجزا و مرتبی از یکدیگر چیدمان کنید، به گونه ای که هرکدام به خوبی نمایان و مشخص باشند.

مطلب مرتبط: چیدمان میز آرایش، چطور از بی نظمی رها شم؟

جای کراوات در دکوراسیون منزل

2- نگهداری از کراوات در کمد و کشویی جداگانه و مخصوص به خود

ترفند دیگری که برای نگهداری از کراوات می توانید استفاده کنید این است که آنها را در کمد جداگانه و مجزایی چیدمان نمایید؛ برای مثال شما می توانید به صورت سفارشی، کشویی شبیه چیزی که در تصویر می بینید تهیه کرده و از آن به عنوان جای کراوات استفاده کرده و از مرتب بودن آن لذت ببرید. برای تنظیم هر بخش از این کشو ابعاد مشخص و یکسانی را استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: نظم دهی کمد لباس با این ۸ اکسسوری معجزه گر!

کمد شیشه ای به عنوان جای کراوات

3- استفاده از کمد شیشه ای به عنوان جای کراوات

راه های دیگری که برایتان معرفی کردیم خیلی خوب و مناسب هستند، اما اگر اتاق نسبتا بزرگی دارید و فضای کافی در آن وجود دارد می توانید در دکوراسیون اتاق خواب خود از یک کمد شیشه ای استفاده کرده و کراوات های خود را در آن نگهداری کنید. کمدی که در تصویر مشاهده می کنید به صورت سفارشی تهیه شده است که به کمک آن شما می توانید بدون باز کردن در کمد، کراوات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط: چیدن لاک روی میز، چطوری نظم بدم؟

جای کروات در دکوراسیون داخلی

4- نگهداری از کراوات در فضای باریک انتهای کمد

معمولا برخی کمدها دارای فضای باریکی در انتهای خود هستند که شاید استفاده چندانی از آن نشود؛ به همین منظور پیشنهاد دیگری که برای نگهداری از کراوات برایتان داریم، استفاده از همین فضاها است.

مطلب مرتبط: جای کیف و کفش، ۸ معجزه نظم دهی!

جای کراوات در دکوراسیون خانه

5- استفاده از چرخ دنده چرخشی به عنوان جای کراوات

استفاده از چرخ دنده هایی شبیه چیزی که در تصویر مشاده می کنید می تواند به شما کمک کند تا به شکل سامان بندی شده ای از کراوات خود نگهداری کنید.

مطلب مرتبط: جای شال و روسری، ۱۰ آویز نجات دهنده!

طبقه بندی جای کراوات

6- استفاده از طبقه هایی مکعبی به عنوان جای کراوات

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این روش نیز راه بسیار مناسبی برای به نمایش گذاشتن تعداد زیادی کراوات است. در این تصویر چیزی حدود 180 کراوات نگهداری شده است. می توانی کمی خلاقانه و باسلیقه تر عمل کنید و کراوات ها را به ترتیب رنگ چیدمان نمایید.

مطلب مرتبط: نظم دهی خانه، ۷ اشتباه که زندگی شما را سخت‌تر می‌کند!

استفاده از قلاب به عنوان جای کراوات

7- نگهداری از کراوات با کمک قلاب روی دیوار

اگر در دکوراسیون خانه خود دیوار خالی دارید، فرصت را از دست ندهید. می توانید به راحتی با کمک چند قلاب، فضای ایده آلی را برای نگهداری کراوات های خود ایجاد نمایید. برای کسانی که بستن و گره زدن کراوات برایشان کار سختی به حساب می آید این روش بهترین گزینه است، چراکه می توانید کراوات خود را به صورت نیمه باز روی قلاب بیاویزید؛ بدون آنکه نیاز باشد گره را به طور کامل باز کنید.

مطلب مرتبط: ۷ جا کفشی خلاقانه برای نظم دهی به کفش های شما

نگهداری از کراوات در اتاق خواب

8- نگهداری از کراوات در زیر کمد

فضای خالی در زیر کشوها نیز می تواند فضای بسیار خوبی را برای نگهداری از کراوات برای شما ایجاد کند. شما می توانید به این فضا قلاب هایی اضافه نمایید که با کمک آنها کراوات های خود را به صورت منظمی چیدمان نمایید و هر زمان که خواستید به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط: جا جواهری های شیک و خلاقانه برای دکوراسیون اتاق خانم ها

استفاده از میله پرده به عنوان جای کراوات

9- میله پرده به عنوان جای کراوات

اگر در دکوراسیون اتاق خود کمد بزرگی ندارید، اصلا نگران نباشید. شما می توانید از میله های پرده ای بر روی دیوار به عنوان جای کراوات استفاده نمایید؛ چیزی دقیقا شبیه به این تصویر.

مطلب مرتبط: چیدمان لیوان و فنجان، ۱۰ ایده شیک برای آشپزخانه های کوچک!

جای کراوات خلاقانه

10- جای کراوات خلاقانه بسازید

معمولا پیشنهاداتی که برای نگهداری از کراوات و جای کراوات وجود دارد حاکی از این است که بهتر از کراوات های خود را درجعبه پنهان نکنید! شما می توانید علاوه بر پیشنهاداتی که برایتان ذکر کردیم از خلاقیت خود نیز استفاده کنید و بر طبق آن راهکارهای مناسبی برای نگهداری از کراوات پیدا کنید؛ برای مثال در این تصویر کراوات ها در امتداد راه پله بر روی یک طناب آویخته شده اند.

برای اینکه در ساختن جای کروات و فضایی برای نگهداری از آن موفق تر باشید می توانید با بخش کمد دیواری، شلف و طبقه بندی همکاری نمایید!

منبع: Houzz |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه