Chidaneh.com placeholder image

تزیین منزل، ایده های تابستانه در خانه دوستداران چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

از میان تصاویر شما: کم کم به روزهای میانی فصل تابستان نزدیک می شویم و فرصت خوبی است تا دستی به سر روی خانه ی خود بکشیم و دکوراسیون منزل تابستانی برای خانه خود تدارک ببینیم؛ به همین منظور در مطلب «از میان تصاویر شما» این هفته می خواهیم شما را با تغییر دکوراسیون تابستانی همراهان همیشگی چیدانه آشنا کنیم تا از ایده های آنها برای طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید تا در این فصل دوست داشنتی دکوراسیون شاداب تری داشته باشید،پس با ما همراه باشید. 

دکوراسیون رنگی منزل

قالیشویی ادیب

تغییر دکوراسیون تابستانی با گلدان های رنگی 

  • موقعیت: تهران، ایران
  • طراح و صاحب خانه: سهیلا زینالی
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: گیاهان آپارتمانی مقاوم، گلدان های رنگی، صندلی تاشو و استند نگهداری گل و گیاه

« تمامِ دنیا باید خلاصه شود… دریک چهاردیواری… پر از گلدان و عطر و عشق »

تصویر اول متعلق به دکوراسیون رنگی منزل خانم سهیلا زینالی در تهران است که در نگاه اول می توانید شادابی و طراوت رنگ های تابستانی را در جان بخشیدن به دکوراسیون منزلشان ببینید، ایشان با انتخاب گیاهان آپارتمانی مقاوم، گلدان هایی با رنگ های شاد در کنار صندلی تاشو سفید و استند نگهداری گل و گیاه توانسته اند فضایی شاداب و سرزنده را برای استقبال از فصل تابستان و لذت های عصرگاهی در منزلشان ایجاد کنند هم چنین خانم زینالی در تکمیل تصویر زیبای ارسالی شان جمله ای الهام بخش بالا را از عادل دانتیسم برای ما ارسال کردند که می تواند الهام بخش خوبی برای طراحی و ایجاد دکوراسیون شاداب در منزل شما عزیزان هم باشد. 

استند گلدان کنار دیواری تمام چوب آیکیا

اگر شما هم قصد خرید استند گل و گیاه و نظم دادن به گیاهان آپارتمانی تان را دارید می توانید استند مورد نظرتان را در ویترین کالاهای چیدانه به سادگی تهیه کنید. 

رنگ های تابستانی در دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون تابستانه با کوسن های رنگی

  • موقعیت: استان البرز، جهانشهر
  • طراح و صاحب خانه: شیفته نانکلی
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: گیاهان آپارتمانی سبز،کوسن های رنگی، لوازم دکوری مدرن

تصویر شماره دو متعلق به دکوراسیون منزل خانم باسلیقه بانو شیفته نانکلی در جهانشهر کرج است. خانم نانکلی با استفاده از کوسن های رنگی و انتخاب رنگ های خنک تابستانی برای فضای نشیمن شان به استقبال تابستان رفته اند. همان طور که مشاهده می کنید برای تغییر دکوراسیون منزل برای تابستان نیاز به صرف هزینه های بسیار و خرید لوازم و وسایل گران قیمت نیست گاهی با تغییر برخی جزییات موجود در فضای منزل مثل کوسن، لوازم دکوری و یا تغییراتی کمی بزرگ تر مثل تعویض پرده به سادگی می توانید تغییرات چشمگیری را در فضای منزل تان ایجاد کنید. اگر شما هم دوست دارید با رنگ های مناسب فصل تابستان در دکوراسیون منزل تان آشنا شوید می توانید به مطلب رنگ های تابستانی در دکوراسیون منزل در چیدانه سر بزنید.

دکوراسیون تابستانی

تزیین دکوراسیون منزل با ایده های تابستانه 

  • موقعیت: استان خراسان، مشهد
  • طراح و صاحب خانه: مهسا صحاف
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: گل های رنگارنگ، رومیزی رنگی و گلدان خلاقانه

تصویر سوم تزیین منزل با ایده های تابستانه در منزل خانم مهسا صحاف از مشهد را نشان می دهد. اولین چیزی که در این تصویر جلب توجه می کند شادابی در عین سادگی عناصر مورد استفاده است. انتخاب یک قوری قدیمی برای قرار دادن گل های خوش رنگ و لعاب در کنار رومیزی حریر و رنگارنگ عناصر منحصر به فردی هستند که دکوراسیون منزل این بانوی خوش سلیقه را زیر و رو کرده است، شما هم می توانید به گوشه و کنار منزلتان سر بزنید و با کمی خلاقیت دکوراسیون منزل خودتان را با ایده های تابستانی تزیین کنید. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: چگونه دکوراسیون منزل را با گل های طبیعی تزیین کنید؟ 

دکوراسیون خلاقانه تابستانی

فصل تابستان یکی از بهترین فصل هایی است که می توانید به یاد گرفتن یک هنر جدید و کشف استعدادهای خود بپردازید، حتما شما هم مثل خانم صحاف استعدادی در یکی از زمینه های هنری، آشپزی، موسیقی و… دارید که می توانید با کمک آن در خانه ی خود خلاقیت داشته باشید و با سلیقه باشید. خودتان را دست کم نگیرید کافی است در اعماق وجودتان در جست و جوی خلاقیت های خود باشید و با آن ترفند می توانید علاوه بر شکوفایی استعدادهایتان فضای منزلتان دگر گون کنید. بخش خلاقیت در خانه چیدانه به شما الگوهای متنوعی در این زمینه معرفی می کند که می توانید از آنها ایده بگیرید. 

ترکیب رنگ های تابستانی در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ های تابستانی در دکوراسیون منزل

  • موقعیت: استان خراسان، نیشابور
  • طراح و صاحب خانه: محبوبه رحیم پور
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: کوسن های رنگی، تابلو و لوازم دکوری متفاوت

تصویر شماره چهار متعلق به تزیین منزل با ایده های تابستانه خانم رحیم پور در نیشابور است. همان طور که در تصویر می بینید آنچه در نگاه اول حس و حال تابستان را برای ما زنده می کند المان های سرزنده و کودکانه مثل آباژور و تابلوهای بامزه روی دیوار است که در کنار رنگ های شاد و باطراوت دکوراسیون تابستانی را برای این خانه خلق کرده است. اگر شما هم دوست دارید با ایده های تزیین تابستانی دکوراسیون منزل بیشتر آشنا شوید به مطلب دکوراسیون منزل تان را تابستانی کنید، ۲۰ تغییر چشمگیر! در چیدانه سر بزنید.

دکوراسیون تابستانی

ترکیب رنگ های تابستانی در دکوراسیون منزل

  • موقعیت: اصفهان، ایران
  • طراح و صاحب خانه: سعیده هاشم زاده
  • عکاس: هاجر مجاهدی
  • عناصر مورد استفاده در طراحی منزل: گل های طبیعی، صندلی فلزی، دیوار رنگ آمیزی شده

تصویر آخر گوشه ای از حال و هوای تابستان در دکوراسیون منزل خانم هاشم زاده در اصفهان است که توسط خانم مجاهدی به ثبت رسیده است. ترکیب رنگ های ساده، خنک و آرامش بخش در کنار استفاده از گل های طبیعی و رنگارنگ به سادگی می تواند جزییات یک دکوراسیون تابستانی را برای شما مها کند تا همانند خانم هاشم زاده به استقبال تابستان بروید. ایده های خنک تابستانی برای دکوراسیون منزل شما مطلبی است که می تواند در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی کند.  

از این اینکه بهترین لحظات زندگی تان را با ما شریک می شوید از شما سپاسگذاریم.
 اگر شما هم تمایل دارید تا در مطالب “از میان تصاویر شما" با ما همکاری کنید و دکوراسیون زیبای خودتان را با همراهان چیدانه به اشتراک بگذارید کافی است با ما از طریق  شماره تلگرام ۰۹۰۳۵۵۰۱۴۸ در ارتباط باشید. فرصت را از دست ندهید و همین حالا تصویری از فضاهای دوست داشتنی منزلتان برای ما ارسال کنید این تصویر می تواند عکسی از جزییات زیبای دکوراسیون منزل تان یا تصویری کامل از بخش های مختلف منزل تان باشد که ایده ی خلاقانه شما را نمایش می دهد، ما منتظر تصاویر زیبای شما هستیم. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه