Chidaneh.com placeholder image

چیدمان لوازم آرایش، 10 راه ساده برای میز توالت دوست‌داشتنی‌مان!

به قلم: تحریریه چیدانه

منبع: elledecor​ |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: همه خانم‌ها عاشق میز آرایش خود هستند، اما گاهی نمی‌دانند چگونه آن را سامان داده و منظم کنند! در این مطلب با 10 راه ساده برای چیدمان لوازم آرایش همراه ما باشید تا با داشتن میز آرایش منظم‌تری از زیباتر شدن خود لذت ببرید.

سرویس خواب بالسا

استفاده از سینی مرمر به عنوان جای لوازم آرایش

1- استفاده از سینی مرمر برای چیدمان لوازم آرایش

قطعا وجود یک سینی مرمر با این شکل می‌تواند در دکوراسیون خانه، کارایی‌های متفاوتی داشته باشد، اما ما پیشنهاد دیگری برایتان داریم، از آن برای قرار دادن شیشه عطر، سایه و رژلب‌های خود استفاده نمایید.

جای لوازم آرایش

2- کیف قلم نقشه؛ جای لوازم آرایش ایده آل!

نقشه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید از کارایی مختص به خود درآمده و حالا آماده است تا شما بتوانید برای قرار دادن فرچه‌ها و اپلیکاتور لوازم آرایش خود از آن استفاده نمایید. جنس مناسب نقشه‌ها به شما کمک می‌کند که بتوانید به‌راحتی آن را تمیز کرده و پاک‌سازی نمایید. مزیت دیگری که این وسیله برایتان خواهد داشت این است شما می‌توانید هر برسی را با هر اندازه‌ای در آن قرار داده و چیدمان نمایید.

مطلب مرتبط: ۹ ایده برای نظم دهی سشوار و لوازم آرایشی

جای لوازم آرایش

3- کیف لاک ناخن

آیا مدام به فکر این هستید که چگونه لاک‌های ناخن خود را به شکل منظمی چیدمان نمایید؟ به این تصویر نگاه کرده و از آن ایده بگیرید. به سراغ لباس‌های قدیمی، اما زیبای خود بروید و از پارچه‌های آنها برای دوختن چنین کیف کوچک، زیبا و کاربردی استفاده نمایید.

خلاقیت در ساخت جای لوازم آرایش

4- ظرفی با طرح گورخر؛ جای لوازم آرایش فانتزی!

می‌توانید به سراغ ظروف قدیمی خود بروید و با کمی خلاقیت، طرح‌هایی بر روی آن بکشید؛ برای مثال می‌توانید از رنگ طلایی استفاده کنید و مثل همین تصویر، نقش گورخری بکشید. با این کار می‌توانید ظرف زیبا و خاصی را به عنوان جای لوازم آرایش و حتی اکسسوری های خود تهیه نمایید.

چیدمان لوازم آرایش

5- جعبه‌های نگهداری برای چیدمان لوازم آرایش

اگر به دنبال جایی برای قرار دادن برس، قیچی و یا وسایلی از این دست هستید برایتان پیشنهادی داریم! همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید می‌توانید به سراغ جعبه‌های چوبی( یا هر جنس دیگری) بروید و وسایل خود را در آنها به شکل مرتب و منظمی چیدمان نمایید.

مطلب مرتبط: ۱۰ ایده راه گشا برای نظم دهی به لوازم آرایشی!

چیدمان لوازم آرایش

6- تابلوی چوبی زیبا به‌عنوان جای لوازم آرایش

شما می‌توانید به سراغ تابلوهایی چوبی بروید و از آنها نیز بهره بگیرید. از لیوان، شیشه مربا و… هم غافل نشوید. آنها را بر روی این تابلوی دیواری نصب کرده و از آن به‌عنوان جای لوازم آرایش استفاده نمایید.

خلاقیت در چیدمان لوازم آرایش

7- استفاده از جاشمعی برای چیدمان لوازم آرایش

پیشنهاد دیگری که برایتان داریم استفاده از جاشمعی‌های قدیمی شماست! به سراغشان بروید و دستی به سر و رویشان بکشید و از آنها به‌عنوان جای لوازم آرایش و فضایی برای نگهداری رژلب‌های خود استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: چیدمان میز آرایش، چطور از بی نظمی رها شم؟

کیف لوازم آرایش

8- کیف لوازم آرایش، خلاقیتی برای نگهداری از لوازم آرایش

کمی به توانایی‌ها و خلاقیت خود اعتماد کنید. دست‌به‌کار شوید و کیف آرایش کوچکی را برای خودتان دوخته و تهیه کنید. قطعا نتیجه نهایی آن فوق‌العاده خواهد بود!

خلاقیت در ساخت جای لوازم آرایش

9- ترکیب لیوان مسی و بند چرمی برای داشتن جای لوازم آرایش خلاقانه!

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید می‌توانید با کمک بندهای چرمین، لیوان مسی را بر روی دیوار نصب کرده آن را تبدیل به جای لوازم آرایش خود نمایید.

مطلب مرتبط: با ظروف مسی دکوراسیون منزل خود را دگرگون کنید!

چیدمان لوازم آرایش

10- برس های آرایشی زیبای شما!

تا الآن به‌خوبی پیشرفته‌اید، پس بیایید با این راهکار ساده نیز پایان خوبی به ایده‌هایمان بدهیم. به سراغ برس هایی بروید که رنگ‌های مناسب و زیبایی داشته باشند. با این کار به‌عنوان مرحله آخر، زیبایی میز آرایش خود را نیز تضمین خواهید کرد.

اگر شما هم پیشنهاد و یا تجربه های مشابهی در این زمینه دارید در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

برای مطالعه مطالبی مرتبط با مضمون طبقه بندی و نظم دهی به این بخش مراجعه نمایید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه