Chidaneh.com placeholder image

عکس کاغذ دیواری فانتزی، طرح‌های محبوب و رویایی

به قلم: تحریریه چیدانه

فرزندان به دلیل علاقه بسیار زیادی که به انیمیشن‌ها و شخصیت‌های کارتونی دارند، اصرار دارند در دکوراسیون اتاق‌شان از این انیمیشن‌ها استفاده شود. در اصول طراحی داخلی استفاده از کاغذ دیواری فانتزی برای دکوراسیون اتاق کودک منع نمی‌شود. زمانی که فرزند شما فضای درس و خواب خود را دوست داشته باشد، زندگی شاداب تری دارد و همیشه خوشحال است. شاید این سوالات که آیا کاغذ دیواری کارتونی و فانتزی در تنوع کامل در بازار وجود دارد؟ یا از نظر طراحی داخلی طرح کاغذ دیواری فانتزی کودک باید چه مدلی باشد؟ برای شما هم پیش بیاید که در ادامه با دیدن نمونه‌های متنوع و جدید به پاسخ این سوالات خواهید رسید

کاغذ دیواری فانتزی آبی
کاغذ دیواری فانتزی کارتونی
کاغذ دیواری طرحدار
طرح فانتزی کاغذ دیواری
طرح کاغذ دیواری برای اتاق کودک
کتغذ دیواری طرحدار کارتونی برای اتاق کودک
کاغذ دیواری فانتزی کارتونی

استفاده از کاغذ دیواری فانتزی در دکوراسیون اتاق کودک

شما می‌توانید یکی از دیوارهای اتاق کودک را با پوستر دیواری با طرح انیمیشن یا کارتون‌های مورد علاقه اون پوشش دهید. در این حالت بهتر است باقی دیوارها را ساده و تک رنگ انتخاب کنید تا جلوه بیشتری از این کاغذ دیواری فانتزی را در دکوراسیون ببینید. سعی کنید اطراف پوستر دیواری را خلوت نگه دارید تا علاوه بر اینکه فضای اتاق فرزندتان شلوغ و نامرتب به نظر نرسد، فرزندتان بتواند خود را در دنیای تخیل  و شگفت انگیز خودش غرق کند. مشاوران دکوراسیون داخلی معتقد هستند استفاده از انواع کاغذ دیواری فانتزی در دکوراسیون اتاق کودک بر روحیه فرزند شما تاثیر مثبتی دارد و باعث می‌‍شود برای فصای محبوب خود همیشه بیشترین انرژی را بگذارد و آن را تمیز نگه دارد. 

چوب و هنر
کاغذ دیواری فانتزی
کاغذ دیواری فانتزی طرح آسمان
کاغذ دیواری فانتزی طرح ماهی
کاغذ دیواری فانتزی طرح برف
کاغذ دیواری رنگی فانتزی
کاغذ دیواری فانتزی حیوانات
کاغذ دیواری فانتزی اتاق
کاغذ دیواری فانتزی نشیمن
کاغذ دیواری فانتزی حیوانات
کاغذ دیواری طرح فانتزی
کاغذ دیواری طرح حیوانات
کاغذ دیواری طرح حیوانات
کاغذ دیواری فانتزی طرح حیوانات
کاغذ دیواری طرح گل
کاغذ دیواری فانتزی با تخت نوزاد
کاغذ دیواری فانتزی پری دریایی
کاغذ دیواری طرح حیوانات
کاغذ دیواری هندسی فانتزی
کاغذ دیواری طرح فیل فانتزی
کاغذ دیواری طرح حیوانات

برای تزیین گوشه‌ای از اتاق کودک می‌توانید از انواع استیکر دیواری فانتزی و کارتونی استفاده کنید. این نوع از استیکرهای دیواری ضد خش و مقاوم به ضربه هستند و بدون آسیب به دیوار و گچ یا رنگ آن، جابه جا می‌شود. 

چنانچه می‌خواهید فروشگاه و مغازه‌های درون شهر را از نزدیک بازدید کنید، به خیابان سهروردی در تهران بروید و با تنوعی از محصولات موجود در بازار بیشتر آشنا شوید. اگر می‌خواهید هر کدام از محصولات معرفی شده در این مطلب را داشته باشید، از متخصصین تزئینات و خدمات کف و دیوار کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه