کاغذ دیواری طرح مدرن، مدلی جذاب برای خانه شما!

کاغذ دیواری طرح مدرن، مدلی جذاب برای خانه شما!

به قلم: حدیث حقیقت

خیلی از افرادی که علاقه مند به دکوراسیون هستند، هر ساله و با نزدیک شدن به عید نوروز سعی در ایجاد تغییر در خانه خود می کنند. یکی از تغییرات خوبی که می توان در این زمینه انجام داد، استفاده از کاغذ دیواری و یا تغییر آن است. از آنجایی که کاغذ دیواری سبک ها و مدل های متفاوت و گوناگونی دارد، در این مطلب از چیدانه به کمک کارشناسان گروه آیدی به بررسی کاغذ دیواری طرح مدرن می پردازیم و شما را با این مدل جذاب آشنا می کنیم.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن
diamondکاغذ دیواری آیدی

سرویس خواب بالسا

 کاغذ دیواری طرح مدرن چیست؟

کاغذ دیواری مدرن که به آن کاغذ دیواری مدرن کلاسیک و گاها کاغذ دیواری فانتزی نیز گفته می شود، از تغییر تصاویر سنتی کاغذ دیواری کلاسیک نشات می گیرد و طرح هایی را به وجود می آورد که به مناسب فضاهای مدرن تر باشند. به طور کلی از آنجایی که امروزه سبک زندگی تغییر کرده است و سلیقه نسل جوان تر نیز به سمت مدرنیته رفته است، بنابراین این تغییرات در طرح و سبک کاغذ دیواری نیز مشاهده می شود.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری اسپرت
diamondکاغذ دیواری آیدی

انواع کاغذ دیواری طرح مدرن

اگر به دنبال خرید کاغذ دیواری هستید و از علاقه مندان به کاغذ دیواری طرح مدرن هستید در ادامه انواع مختلف این مدل کاغذ دیواری را به شما معرفی می کنیم. به گفته کارشناسان گروه آیدی کاغذ دیواری طرح مدرن را به طور کلی می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • کاغذ دیواری با طرح ‌های تکراری
  • کاغذ دیواری با رنگ های خنثی
  • کاغذ دیواری با طرح هنری
  • کاغذ دیواری با اشکال هندسی

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح دار
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری با طرح ‌های تکراری

کاغذ دیواری با طرح های تکراری از محبوب ترین کاغذ دیواری های طرح مدرن است. این نوع کاغذ دیواری تنوع رنگی، بافت و طرح های گوناگونی دارد و به همین دلیل در همه فضاها قابل استفاده و کاربردی هستند. اینکه شما چه رنگ مبلمان و وسایلی دارید اهمیت ندارد، به هر ترتیب تنوع زیادی که در کاغذ دیواری با طرح های تکراری وجود دارد به شما این امکان را می دهد که کاغذ دیواری مناسب با فضا و مبلمان خود را پیدا کنید.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن کلاسیک جدید
diamondکاغذ دیواری آیدی

 کاغذ دیواری با رنگ های خنثی

کاغذ دیواری با رنگ های خنثی از انواعی است که برای سبک مینیمال و مدرن بسیار کاربردی است. سبک مینیمال بر پایه سادگی و حداقل وسایل استوار بوده بنابراین بهترین انتخاب برای این سبک کاغذ دیواری با رنگ خنثی و طراحی ساده می باشد. همچنین می توان با استفاده از کاغذ دیواری به رنگ روشن در کنار وسایل تیره رنگ تضاد و کنتراست ایجاد کرد که فضا را جذاب می کند که برای سبک مینیمال مناسب است. از آنجایی که رنگ های خنثی طیف وسیعی دارند، کارشناسان گروه آیدی می توانند شما را در انتخاب رنگ های خنثی مناسب فضایتان راهنمایی کنند تا از فضای خانه و رنگ آن نهایت لذت را ببرید.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح خاص
diamondکاغذ دیواری آیدی

 کاغذ دیواری با طرح هنری

هنر دوستی و احترام به آن همیشه وجود داشته و استفاده از وسایل هنری در خانه افراد علاقه مند به هنر امری همیشگی است. کاغذ دیواری با الهام از طرح ها و آثار هنری، ایده ای است که می تواند برای کاغذ دیواری طرح مدرن انتخاب جذابی باشد. سبک های مختلف نقاشی به ویژه پست مدرن و یا طرح گل نمونه هایی از طرح های مختلف این نوع کاغذ دیواری مدرن هستند.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن کلاسیک جدید
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری با اشکال هندسی

کاغذ دیواری با اشکال هندسی از متداول ترین کاغذ دیواری طرح مدرن بوده و بهترین انتخاب برای خانه هایی به سبک معاصر می باشند. تنوع این نوع کاغذ دیواری بسیار زیاد است و به راحتی می توان در دکوراسیون مدرن از آن استفاده کرد. اگر کاغذ دیواری با اشکال هندسی کاغذ دیواری مورد علاقه شماست، دقت کنید تا طرحی مناسب با لوازم خانه تان انتخاب کنید تا جذابیت و زیبایی آن بیشتر دیده شود.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن
diamondکاغذ دیواری آیدی

نکاتی درباره انتخاب کاغذ دیواری طرح مدرن

اگر در مرحله انتخاب کاغذ دیواری هستید و کاغذ دیواری طرح مدرن انتخاب شماست به این نکات توجه کنید و آن ها را در نظر بگیرید:

  • نوع کاغذ دیواری طرح مدرن
  • رنگ کاغذ دیواری طرح مدرن

نوع کاغذ دیواری طرح مدرن

نوع کاغذ دیواری و جنس آن اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا هر چه جنس آن بهتر باشد بالطبع دوام بیشتری داشته و سال های زیادی قابل استقاده است و کیفیت خود را نیز حفظ می کند. به علاوه زیبایی آن نیز چند برابر می شود. همچنین با ورود گرد و غبار و موارد مخرب دیگر کاغذ دیواری طرح مدرن خراب و نابود نخواهد شد.

رنگ کاغذ دیواری طرح مدرن

رنگ نیز از عوامل دیگری است که در هنگام انتخاب کاغذ دیواری طرح مدرن باید به آن توجه کرد. رنگ های مناسب بری این نوع کاغذ دیواری اغلب رنگ های خنثی هستند اما اگر شما از افراد پر انرژی هستید و به رنگ های گرم علاقه دارید مدل هایی با رنگ های گرم نیز در بازار موجود بوده که مناسب سلیقه شما هستند و فضای خانه شما را جذاب می کنند.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری کلاسیک
diamondکاغذ دیواری آیدی

درباره گروه آیدی

کاغذ دیواری آیدی نماینده رسمی شرکت P+S آلمان و Emiliana ایتالیا مفتخر است با بهره گیری از نیروهای متخصص طراح و بیش از 40 سال تجربه در این زمینه ، پاسخگوی سلیقه ایرانی باشد. مجموعه ای از بهترین طرح ها و رنگ های متنوع با بالاترین کیفیت، چشم هر بیننده ای رو می نوازد. مجموعه آیدی متشکل از سه برند آیدی ، آیدی دکور و ایمپریال می باشد.

برای مشاهده سایر محصولات به پروفایل گروه آیدی در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه