Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون پذیرایی، با 5 میلیون نشیمن ژورنالی بچینید!

به قلم: تحریریه چیدانه

همیشه عکسهای دکوراسیون منزل خارجی ها را که می دید با خود فکر می کرد که چطور می تواند وسایلی مشابه آن را به خانه خود بیاورد، اما این سوالی است که پاسخش دست ماست. در این مطلب از چیدانه به معرفی محصولات مشابه دکوراسیون نشیمن از نمونه خارجی می پردازیم. می توانید محصولات مشابه را با قیمت و ویژگی های خاص هر کدام بشناسید:

دکوراسیون نشیمن

چوب و هنر

فروشگاه اینترنتی کالکشن
مبل مدرن مدل مدیسون
فروشگاه اینترنتی کالکشن

مبلمان راحتی

برای اینکه تنالیته صورتی را مانند دکوراسیون مدل به اتاق نشیمن خود بیاورید می توانید از نمونه مشابه آن که در محصولات گروه کالکشن ارائه می شود، استفاده کنید. این کاناپه دو نفره در ابعاد 180 در 90 سانتیمتر ساخته شده و اسکلت آن از چوب روس و کفش از اسفنج است. این کاناپه را می توانید با قیمت یک میلیون و هشتصد و بیست هزار تومان خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی کالکشن
میز عسلی طرح دیلون
فروشگاه اینترنتی کالکشن

میز در دکوراسیون نشیمن

میز جلو مبلی در تصویر نمونه خارجی از جنس چوب بوده و صفحه روی آن گرد است. در نمونه محصول ارائه شده از گروه کالکشن هم میز عسلی گرد و چوبی را می بینید که با قیمت چهارصد و نود هزار تومان به فروش می رسد. ارتفاع این میز عسلی کوچک 52 سانتیمتر و قطر صفحه رویی میز 50 سانتیمتر است. 

فروشگاه اینترنتی کالکشن
میز عسلی شیشه و فلز طرح Platner
فروشگاه اینترنتی کالکشن

میز عسلی فلزی کنار مبل را هم می توانید در محصولات گروه کالکشن ببینید. این میز فلزی قیمت نهصد و پنجاه هزار تومان دارد و از جنس فلز و شیشه است. ارتفاع میز 50 و قطر آن 45 سانتیمتر است. 

گیلانه
سبد لباس حصیری گیلانه
گیلانه

سبد حصیری

سبد حصیری که در گوشه تصویر نشیمن دیده می شود به عنوان فضایی برای قرار دادن کوسن های یدک استفاده می شود. شما هم میتوانید سبد حصیری را با قیمت پنجاه هزار تومان از گروه گیلانه تهیه کنید. این وسیله از محصولات دست ساز و صنایع دستی حصیربافی از خطه شمال ایران است.

لوازم دکوراتیو هما
ست کوسن مبل
لوازم دکوراتیو هما
لوازم دکوراتیو هما
ست کوسن مبل فانتزی
لوازم دکوراتیو هما
لوازم دکوراتیو هما
ست کوسن مبل رنگی
لوازم دکوراتیو هما

کوسن روی مبل

استفاده از مبل برای این کاناپه ساده است. به دلیل اینکه ترکیب رنگی سفید و صورتی در فضا دیده می شود، رنگ و طرح های متنوعی را می توان با آن ست کرد. انواع کوسن روی مبل را می توانید در گروه دکوراتیو هما مشاهده کنید. محصولات این گروه با الیاف ضد حساسیت و قابل شستشو تهیه شده است. اگر ابعاد 45 در 45 سانتیمتر را بخواهید، قیمت هر کوسن چهل و پنج هزار تومان و اگر کوسن مستطیلی با ابعاد 25 در 50 سانتیمتر را بخواهید، قیمت آن سی و پنج هزار تومان خواهد بود. 

آتلیه شمسه
گلدان سبز
آتلیه شمسه

لوازم دکوری سرامیکی

گلدان سرامیکی در فضای داخلی خانه زیبایی خاصی بوجود می آورد. آتلیه شمسه محصولات دست ساز سرامیکی تولید می کند و گلدانی که در تصویر بالا می بینید را به قیمت سی و پنج هزار تومان به فروش می رساند. ارتفاعو قطر دهانه این گلدان 6 سانتیمتر است. برای دیدن محصولات بیشتر می توانید روی لینک سبز رنگ نام گروه کلیک کنید.

استودیو هنرى "کا"
کاسه های کوچک سرامیک دو رنگ با لعاب جزیره ای
استودیو هنرى "کا"

استودیو هنری کا هم محصولات سرامیکی و دست ساز زیبایی تولید می کند. کاسه های سفالی سرامیکی را برای تزیین و به عنوان لوازم دکوری تهیه کنید. در دکوراسیون نشیمن مدل خارجی هم از نمونه این محصولات سرامیکی استفاده شده است. قطر این کاسه های کوچک دو رنگ از 7-8.5 سانتیمتر و ارتفاع آن از 3.5-6 سانتیمتر متفاوت است و قیمت هر کدام پانزده هزار تومان است. 

نقاش باشی
تابلو نقاشی آبرنگ
نقاش باشی
نقاش باشی
تابلو دو تکه آبرنگ
نقاش باشی
نقاش باشی
نقاشی آبرنگ طرح پروانه با قاب
نقاش باشی

تابلوی دیواری

تابلوهای دیواری با قاب سفید زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما می آورند. اگر می خواهید مانند نمونه نشیمن خارجی تعدادی تابلوی دیواری به روی دیوار بزنید. ما برای شما پیشنهادهای جذابی داریم. تابلو دکوری نقاش باشی انواع نقاشی آبرنگ با قاب و پاسپارتو را در ابعاد مختلف ارائه می دهد. این قابها از نود تا دویست و ده هزار تومان متغیر است. برای اطلاع از ویژگی های بیشتر روی هر کدام آز آنها کلیک کنید.

زندگی آبرنگی
بالرین
زندگی آبرنگی
زندگی آبرنگی
پاریس
زندگی آبرنگی
زندگی آبرنگی
نقاشی آبرنگ گل
زندگی آبرنگی

زندگی آبرنگی
نقاشی آبرنگ بالرین
زندگی آبرنگی
زندگی آبرنگی
تابلو نقاشی ماهی
زندگی آبرنگی
زندگی آبرنگی
تابلو نقاشی ساز
زندگی آبرنگی

گروه زندگی آبرنگی هم تابلوهای دیواری با تکنیک آبرنگ ارائه می دهد. قیمت هر کدام از آنها نسبت به انتخاب شما از سی تا صد هزار تومان متغیر است. قاب این نقاشی ها از جنس پی وی سی و شیشه ها آنتی رفلکس است.

تابلو دکوراتیو آرت
تابلو هنری مدرن
تابلو دکوراتیو آرت

گروه دکوراتیو آرت تابلوی مدرن را با قیمت چهل و هفت هزار تومان ارائه می دهد. ابعاد این تابلو 34 در 47 سانتیمتر است.

گرند گل
گیاه برگ انجیری پایا آذین
گرند گل
گرند گل
گیاه کورتن - پایا آذین
گرند گل
گرند گل
گیاه کاج مطبق پایا آذین
گرند گل

انواع گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی شادابی و زیبایی را به فضای داخلی منزل شما می آورد. حتما می دانید که قیمت و ابعاد گیاهان بر اساس نوع و گونه شان متفاوت است. گیاهان پیشنهادی چیدانه برای فضای خانه شما برگ انجیری، کورتون و کاج مطبق است که از قیمت بیست تا صد و هشتاد هزار تومان متغیر است. این گیاهان آپارتمانی را می توانید از گروه پایا آذین تهیه کنید. 

ایران کلاک
لوستر چوبی اورانوس 2 ایران کلاک
ایران کلاک
ایران کلاک
لوستر چوبی اورانوس 1 ایران کلاک
ایران کلاک
ایران کلاک
لوستر چوبی اورانوس 3 ایران کلاک
ایران کلاک

نورپردازی نشیمن

برای اینکه روشنایی خانه را بتوانید با دکوراسیون منزل خود ست کنید، از لوستر چوبی استفاده کنید. این لوستر با نیز عسلی هم خوانی دارد و فرم گرد نمونه خارجی را هم حفظ می کند. این لوستر چوبی را می توانید با قیمت پنجاه تا صد و پنجاه هزار تومان از گروه ایران کلاک تهیه کنید. 

و حالا می توانید قبل و بعد از دکوراسیون نشیمن را با وسایل و مبلمان معرفی شده ببینید:

دکوراسیون نشیمن

اتاق نشیمن ایرانی

برای ارتباط با هر کدام از محصولات معرفی شده روی نام گروه با لینک سبز رنگ کلیک کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه