Chidaneh.com placeholder image

رازی برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه کوچک تان

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: وقتی شما به فضای خانه خود نظم می‌بخشید و همه شلوغی‌ها و بی‌نظمی‌ها را از آن می‌گیرید با یک صحنه مواجه می‌شوید: چقدر خانه شما بزرگ‌تر و وسیع‌تر از آن‌چه که هست به نظر می‌رسد. حتی وقتی خانه‌های کوچک نظم و ترتیب می‌گیرند و به آن‌ها سر و سامان داده می‌شود بزرگ‌تر و جادارتر به نظر می‌رسند. در این مطلب چیدانه کابینت‌ها، مبلمان، و کمدهایی را به شما نشان می دهد که به نوعی فضاهای نگهدارنده خانه‌ها به حساب می‌آیند و نه تنها باعث می‌شوند وسایل اضافه سر و سامان بگیرند و فضای شما نظم و ترتیب پیدا کند، بلکه حس و حالی شیک و به‌روز را به خانه شما اضافه می‌کنند.
مبلمانی که سطح کم‌تری از فضای کف خانه را اشغال می‌کند و یا در فضای زیرین خود دارای کشو و یا یک فضای نگهدارنده است مقدار قابل توجهی از فضا را ذخیره می‌کند و باعث می‌شود پتانسیل خانه شما افزایش پیدا کند.

قالیشویی ادیب

  

کمد‌ها و قفسه‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند و دارای تعداد کشوها یا قفسه‌های کافی و مناسب هستند چیدمان و نگهداری از وسایل را بسیار راحت‌تر می‌کنند. هر چه تعداد وسایل که در بیرون از کمدها و قفسه‌ها قرار دارد کم‌تر باشد، فضای خانه شما بزرگ‌تر و جادارتر به نظر می‌رسد. باید کاری کنید که هر وسیله دارای جای مشخص خود در خانه باشد. وقتی همه چیز سر جای خود قرار بگیرند، دیگر بی‌نظمی و شلوغی به خانه شما راه پیدا نمی‌کند.
کمدها، قفسه‌های دیواری، و استفاده از یک سیستم نظم‌بخشی روزانه باعث می‌شود که نصف وسایلی که معمولا خانه شما را شلوغ و بی‌نظم می‌کنند سر جای خود رفته و فضای شما نظم پیدا کند. این وسایل معمولا روی میزها، طاقچه‌ها، و فضاهای دیگر خانه پخش هستند.

این مبلمان ادارای خلاقانه که مخصوص فضای خانه طراحی شده‌اند باعث می‌شود فایل‌ها و پوشه‌های شما به خوبی نظم بگیرند. این مبلمان ادارای هم‌چنین از ایجاد بی‌نظمی و شلوغی که به طور ذاتی در فضاهای کار وجود دارد جلوگیری می‌کند.

مطالب مرتبط: 10 راز برای منظم نگه داشتن اتاق نشیمن

سریع ترین راه ها برای تمیز کردن خانه

8 ایده خلاقانه برای قفسه های زیبا و جذاب

7 روز برای رهایی کودکان از دردسر بی نظمی

14 راه حل عالی برای نظم دهی به فضاها!

 

منبع: home-designing | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
shaghayegh2005az_3684 در تاریخ 10 دی 1393
مفید بود
مسی در تاریخ 11 آبان 1394
بسیارعالی و کارآمد بود

ثبت دیدگاه