Chidaneh.com placeholder image

دیوارپوش پارچه ای، مگه داریم؟!

به قلم: تحریریه چیدانه

دیوار: دیوارها به عنوان سازه اصلی هر ساختمانی نقش عمده ای در زیباسازی فضای داخلی منزل دارند. اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان را داشته باشید، یکی از تغییرات چشمگیری که می توانید در فضای داخلی منزلتان ایجاد کنید انتخاب دیوارپوش مناسب است. امروزه دیوارپوش های متعددی در بازار وجود دارد که می تواند شخصیت های خاصی به فضای داخلی شما ببخشند. دیوارپوش پارچه ای یکی از مدل هایی است که امروزه در دکوراسیون منزل بسیار پر طرفدار شده است؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با انواع پارچه های دیواری و محل استفاده از آنها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

مطالب بیشتر: دیوارپوش های شیک و لوکس امروزی، بهترین انتخاب برای هال و پذیرایی شما!(قسمت2)

chidaneh ad banner

شرکت هوم دکو
اجرای دیوارپوش
شرکت هوم دکو

دیوارپوش پارچه ای چیست؟

دیوارپوش پارچه ای نوعی پوشش از جنس مواد طبیعی مورد استفاده در پارچه و الیاف ویسکوز است که از این نوع پوشش در لوازم و وسایل مختلف منزل مثل مبلمان ، پرده و… نیز استفاده می شود؛ به همین دلیل دیوارپوش های پارچه ای هماهنگی بسیار مناسبی با دکوراسیون فضای داخلی دارند و زیبایی خاصی به فضای داخلی شما می بخشند.

مطالب بیشتر: رنگ کفپوش و دیوارپوش خانه، جسارت داشته باش!

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری طرح دار
diamondکاغذ دیواری آیدی

جنس پارچه های دیواری چیست؟

پارچه های دیواری شامل طرح ها و رنگ های مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان پارچه های مخمل، ساتن، ابریشم، ژاکارد، کتان و چرم را نام برد. انتخاب رنگ دیوار پوش به سلیقه صاحب خانه بستگی دارد که قرار است بیشترین لحظات زندگی اش را در آن بگذراند. شما می توانید با توجه به جنس و سبک مبلمان انتخابی خود از پارچه ی هماهنگ با دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

مطالب بیشتر: دیوارپوش های چرمی برای یک دکوراسیون خیره کننده!

دیوارپوش پارچه ای

مزایای پارچه دیواری 

از مزایای پارچه دیواری می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. طول عمر اکثر پارچه های دیواری به طور متوسط نسبت به کاغذ دیواری و رنگ بسیار بیشتر است، همچنین نصب پارچه دیواری مثل نصب کاغذ دیواری بسیار آسان تر و سریع تر از نقاشی دیوار است و به دلیل استفاده از الیاف ویسکوز ضربات و فشارها را بر دیوار وارد نمی کند. ماندگاری و استحکام بالای دارد و  زیبایی خاصی را در دکوراسیون منزل ایجاد می کند. 

مطالب بیشتر: انواع پوشش دیوار، بازسازی دیوارهای قدیمی را شروع کنید!

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری گلدار
diamondکاغذ دیواری آیدی

دیوارپوش پارچه ای مناسب چه فضایی است؟

دیوار پوش های پارچه ای به دلیل الیافی که در ساختار خود دارند برای فضای ساختمان مانند یک لایه ی آکوستیک عمل می کنند، بنابراین برای فضاهایی مانند اتاق تلویزیون، اتاق خواب ، نشیمن،  سالن های کنفرانس و… بسیار مناسب هستند. به طور کلی پارچه های دیواری به دلیل جنس و طرح شان برای دکوراسیون فضاهایی با سبک کلاسیک و لوکس بسیار مناسب هستند، همچنین به دلیل رنگ های نسبتا گرمی که غالب پارچه های دیواری دارند انتخاب آن ها برای دیوار پشت تخت در اتاق خواب مستر امروزه بسیار پر طرفدار است.

مطالب بیشتر: سنگ دکوراتیو مصنوعی، جدیدترین های بازار!

دیوار پارچه ای

قیمت پارچه دیواری

قیمت پارچه دیواری نیز مثل کاغذ دیواری بسیار است، اما می توان گفت که قیمت این محصول در مقایسه با کاغذ دیواری گران تر است و کمترین قیمت آن ها با قیمت کاغذ دیواری های معمولی برابری می کند.

مطالب بیشتر: دیوارپوش های شیک و لوکس امروزی، بهترین انتخاب برای هال و پذیرایی شما!(قسمت3)

شرکت هوم دکو
اجرای دیوارپوش
شرکت هوم دکو

نمایندگی پارچه دیواری و محل فروش

پارچه های دیواری را می توانید از فروشگاه های عرضه ی دیوارپوش در شهرتان و یا از برندهای دیوارپوش چرمی متین و دیوارپوش های رادیوال در چیدانه تهیه کنید.

اگر به دنبال دیوارپوش ویژه و یا کاغذ دیواری مناسبی برای دکوراسیون منزل خود می گردید می توانید به بخش کف پوش و دیوارپوش ها در اهالی فن چیدانه سری بزنید. نمونه کارهای آنها را ببینید و برای برقراری ارتباط با آنها به اطلاعات تماس آنها دسترسی داشته باشید.؛ همچنین برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها در چیدانه کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

 

مطالب پیشنهادی:

نسل جدید دیوار پوش، کاربرد انواع مدل ها در دکوراسیون داخلی

12 دیوارپوش چوبی خلاقانه برای دکوراسیون داخلی شما

دیوارپوش چرمی، قبل از خرید بشناسید!

دیوارپوش های شیک و لوکس امروزی ،بهترین انتخاب برای هال و پذیرایی شما!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
محمد123 در تاریخ 13 شهریور 1396
مطلب خوبی بود. ممنون

ثبت دیدگاه