Chidaneh.com placeholder image

گشتی در خانه لئوناردو دی کاپریو

به قلم: تحریریه چیدانه

چهره ها: در این مطلب می خواهیم دکوراسیون داخلی هیجان انگیز خانه لئوناردو دی کاپریو " Leonardo DiCaprio" ستاره مشهور هالیوود که سال گذشته توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم  “The Wolf of Wall Street" بدست آورد را به شما نشان دهیم. ارزش این خانه که در نیویورک قرار دارد $ 43،000،000  تعیین شده است. چیزی که در این خانه خیلی جالب است این دی کاپریو سعی کرده تمام علایق شخصی اش را در طراحی داخلی منزل بگنجاند و هر فضایی در این خانه کاملا منطبق با علایق و سبک زندگی او طراحی شده است. با چیدانه همراه باشید تا گشتی در خانه مدرن لئوناردو دی کاپریو بزنیم.

نورپردازی نمای بیرونی آپارتمان

قالیشویی ادیب

 نورپردازی خاص یکی از ویژگی های برجسته این خانه است. 

نورپردازی راه پله

نورهای رنگی تقریبا در تمام فضاهای داخلی این خانه نیز دیده می شود. همچنین سیستم کنترل روشنایی این خانه نیز از تکنولوژی پیشرفته و با صفحه نمایش لمسی برخوردار است. تمامی نور های خانه قابلیت تغییر رنگ و تنظیم درجه و رنگ نور را دارند که این خانه را شبیه رنگین کمانی از رنگ ها می کند.

نورپردازی نشیمن

یک آکواریوم سفارشی با ماهی های صورتی در اتاق نشیمن خانه قرار گرفته است. در طراحی این خانه رنگ ها اهمیت ویژه ای دارند و اکثرا به صورت برجسته و با خلوص زیاد استفاده شده اند.

شلف و طبقات چیدمان ظروف

 مجموعه شگفت انگیزی از موتور سیکلت ها نیز در همه فضاهای مختلف خانه به چشم می خورد.

آشپزخانه با کابینت های چوبی

در آشپزخانه برخلاف فضاهای دیگر خانه از رنگ های تیره استفاده شده و هیچ پنجره ای برای آن در نظر گرفته نشده ولی مستقیما دربی از آشپزخانه به راه پله های اصلی متصل می شود. دیوار سمت چپ آشپزخانه در تصویر بالا به صورت تخته سیاه درآمده و برای یادداشت از آن استفاده می شود. استفاده از یک پرده سفید بزرگ در ورودی آشپزخانه نیز ایده جالبی است که برای محدود کردن دید فضاهای دیگر به آشپزخانه استفاده شده در واقع این آشپزخانه باز را می توان در موقع نیاز به سادگی با یک پرده از دید مهمان ها خارج کرد.

اتاق خواب آسیایی

طراحی داخلی اتاق خواب  به سبک آسیایی و بسیار ساده و آرام بخش است.

کمد لباس و اتاق لباس

کمد لباس بزرگ یا بهتر بگویم اتاق لباس و پرو یکی از جذاب ترین فضاهای خانه است. کمد های چوبی با رنگ قهوه ای تیره علاوه بر زیبایی فضای کافی را برای لباس های زیاد یک بازیگر مشهور فراهم می کند.

اتاق کار با دیوار نارنجی

اتاق کار خانه لئوناردو دی کاپریو دقیقا شبیه اتاق کاری است که از یک بازیگر انتظار دارید . علاوه بر یک میز کار بزرگ و دو صندلی مهمان یک کاناپه راحت برای تماشای فیلم در نظر گرفته شده است.

باشگاه ورزشی

یک باشگاه ورزشی با امکانات کامل برای بدن سازی نیز در طبقه هم کف این خانه در نظر گرفته شده است.

بالکن و فضای سبز در محوطه

طراحی بام سبز این خانه نیز با استفاده از دیوار های سبز دور تا دور پشت بام و یک میز ناهار خوری و چند مبل برای صرف وعده های غذایی با دوستان کامل شده است. 

مطالب بیشتر: جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

جسیکا آلبا از طراحی دفتر کارش می گوید!

دکوراسیون آپارتمان «کامرون دیاز» در منهتن

منبع: mansion-homes | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه