Chidaneh.com placeholder image

تعمیرگاه لوازم خانگی ، تعمیرکار خوب سراغ نداری؟!

به قلم: تحریریه چیدانه

تعمیرات منزلخودتان را گرفتار تعویض و یا تعمیر ماشین لباس‌شویی و یا فن یخچالتان نکنید. این‌ها کارهایی هستند که تنها از متخصصان تعمیر لوازم خانگی برمی‌آید و پولی که دریافت می‌کنند در مقابل کاری که می‌کنند می‌ارزد. لوازم و  وسایل خانگی پس از مدتی به علت عدم استفاده درست و یا گذشت زمان معیوب می‌شوند، ولی خوشبختانه بیشتر این عیوب به دست تعمیرکاران و با وجود لوازم جانبی در بازار با هزینه بسیار کم تعمیر می‌شوند. تنها موضوع این است که فردی ماهر و مورد اعتماد باشد که لوازم شما را به‌ موقع و با قیمت مناسب تعمیر کند؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با تعمیر تخصصی لوازم خانگی و چگونگی کار با اهالی فن این حوزه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

تعمیر لوازم خانگی

تابلو فرش ریحان

چه زمانی باید به تعمیرکار زنگ بزنیم؟

شاید در نگاه اول برای اکثر افراد به خصوص آقایان تعمیر لوازم خانگی کار ساده‌ای به نظر برسد، اما گاهی ممکن است قطعه مورد نظر  نیاز به تعویض داشته باشد که در این صورت حتما باید به نمایندگی های مجاز عرضه لوازم جانبی مراجعه کنید. 
همیشه به یاد داشته باشید نصب برخی لوازم مربوط به گاز و کلیه لوازمی که با گاز کار می‌کنند باید بسیار با دقت بسیار زیاد انجام گیرد؛ به همین منظور امن‌ ترین راه‌حل کمک گرفتن از یک فرد حرفه‌ای و تعمیرکار متخصص است.

تعمیرکار لوازم خانگی

 تعمیرکاران لوازم خانگی چه سرویس‌هایی ارائه می دهند؟

وقتی وسایل خانه شما شروع به سروصدا می‌کنند و یا در طول زمان فرسوده و مستهلک می‌شوند، تنها یک تعمیرکار تخصصی لوازم خانگی می تواند به شما پیشنهاد تعویض قطعه و یا تعمیر آن وسیله را می دهد. متخصصان و تعمیرکاران این حوزه می‌توانند در انواع حوزه های فروش، نصب، تعمیر و حتی آموزش تعمیر لوازم خانگی به شما کمک کنند. تعمیرکاران اطلاعات کاملی درباره فناوری های روز دارند و بهترین تجهیزات را برای خانه به شما پیشنهاد می‌دهند. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: مراقبت از لوازم خانگی، حواستان به همه چیز باشد!

تعمیرگاه لوازم خانگی

در هنگام کار با تعمیرکاران چه سوالاتی را از آن ها بپرسیم؟

برای تعمیر لوازم خانگی و کار با اهالی این حوزه، پیش از هر چیز این سوالات را از آن ها بپرسید:

  1. شما چقدر در این کار تجربه‌ دارید؟
  2.  قطعات و لوازم جانبی مورد استفاده داخلی هستند و یا کالاها باید از کشوری دیگر وارد شوند؟
  3. مدت زمان انجام تعمیرات لوازم خانگی چقدر طول می کشد؟
  4. پیش از شروع کار می توانید لیست کاملی از هزینه‌ها به ما ارائه دهید؟
  5. نحوه ی پرداخت هزینه ی کالاها و دست مزد شما چگونه باید باشد؟ 
  6.  چه اتفاقی ممکن است باعث شود که میزان هزینه‌ها از میزان بودجه برآورد شده اولیه بیشتر شود؟ 
  7. چه چیزهایی را ما باید قبل از شروع تعمیرات فراهم کنیم؟
  8.  آیا نکته ی مهم و یا نگران‌کننده‌ای برای کار وجود دارد که باید از قبل پیش‌بینی کرده باشیم؟

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

متخصصان و تعمیرکاران لوازم خانگی را از کجا پیدا کنیم؟

ما توصیه می‌کنیم کار خود را با گشتی در میان حرفه‌ای‌های حوزه تعمیرات لوازم خانگی در اهالی فن چیدانه شروع کنید. ما در این بخش آخرین نمونه کارهای افراد، اطلاعات تماس و نظرات کارفرمایان قبلی را برای شما قرار داده‌ایم تا با در نظر گرفتن تمامی نکات بهترین انتخاب را داشته و از نتیجه نهایی کار راضی باشید:

برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و اهالی فن این حوزه کافی است روی نام هر شرکت کلیک کنید و به سادگی با اهالی فن این حوزه در چیدانه ارتباط بگیرید.

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ft در تاریخ 09 دی 1396
سلام من جدیدا برای تعمیر یخچالم از تعمیرگاه قائم استفاده کردم خیلی خوب بود ارزون تموم شد برام اینم لینکش http://ghaemservice.com

ثبت دیدگاه