Chidaneh.com placeholder image

بهترین رستوران ها در شهرهای مختلف ایران (1)

به قلم: تحریریه چیدانه

مناسبت ها: یکی از قسمت های لذت بخش سفر، خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های شهر های مختلف در طول سفر است است و معمولا یکی از چالش ها نیز انتخاب رستوران خوب است. بهترین هتل های ایران که می توانند مقصد مناسبی برای سفر شما باشند را به شما معرفی کردیم ، این مطلب نیز قصد داریم  بهترین رستوران های شهر های مختلف ایران را که می توانید در آنجا با خیال راحت از غذایتان لذت ببرید به شما معرفی کنید. 

رستوران خاله خاور در چابکسر:

تابلو فرش ریحان

رستوران خاله خاور چابکسر

چابکسر علاوه بر زیبایی های طبیعی که زبانزد هر مسافری است به دلیل دیگری هم مشهور شده و آن رستوران خاور خانم یا خاور خاله است. این رستوران که به شکلی کاملا سنتی اداره می شود از 7 سال پیش توسط خاور خانم شروع به کار کرده و امروز صاحب بیشترین مسافر ایرانی و خارجی است. در تعطیلات خیلی شلوغ است و باید مدت زیادی صف را تحمل کنید.

رستوران خاله خاور اصفهان

این رستوران یک غذاخوری خانوادگی است که در یک وعده از ظهر تا ساعت 5 عصر غذا سرو می کند. در سفری که به این منطقه دارید علاوه بر لذت بردن از تماشای زیبایی های طبیعی، رستوران خاور خانم را فراموش نکنید چرا که غذایی که در این رستوران می خورید به بخش بسایر مهم و قابل توجه سفرتان تبدیل خواهد شد.

رستوران خاله خاور چابکسر

انواع غذاهای محلی گیلانی مثل ترش کباب، مرغ ترش، میرزا قاسمی و باقالی قاتق، ماهی و پلوهای خوشمزه بشکلی متفاوت و دوست داشتنی در رستوران خاور خانم سرو می شوند.

رستوران خوان گستر اصفهان:

رستوران خان گستر اصفهان

رستوران خوان گستر نامی آشنا در اصفهان می باشد ، این رستوران با دکوراسیون لوکس و مجلل و سرویس دهی عالی میزبانی شایسته برای مسافران اصفهان است. 

رستوران خان گستر اصفهان

منوی متنوع از غذاهای ایرانی و بین المللی ، محیطی آرام و دلنشین و طبخ غذا در بالاترین سطح کیفی مطابق با رعایت استاندارد های بهداشتی این رستوران را به یکی از محبوب ترین رستوران های اصفهان تبدیل کرده است .

رستوران کوه نور در کیش:

رستوران کوه نور کیش

در کنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این کوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران کوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات کامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز کافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌کننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این کوه استثنایی را تکمیل می‌کند.

رستوران کوه نور کیش

در رستوران کوه نور می‌توانید با پرداخت مبلغی یکسان (30.000 تومان به علاوه ی ۱۵% سرویس) یکی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیک) را انتخاب نمایید، نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دکوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران است.

رستورات هفت خوان شیراز:

مجموعه هفت خوان شامل هفت خوانِ مختلف یا به عبارتی پنج رستوران و دو کافی شاپ می باشد. تمامی اسامی خوان ها و طبقات برگرفته ازکتاب شاهنامه فردوسـی است.

خوان اول، فُرود : به معنی زیر، پائین، استثناء – بعد، پس، اصطلاحی در موسیقی ( زیرهمکف )، این طبقه به صورت رستوران سنتی است و در آن غذاهای ایرانی ارائه می شود.

خوان دوم، سیندُخت : به معنی دختر سین (سیمرغ) (همکف)، غذاهای ایرانی در این طبقه به صورت بوفه آزاد ارائه می شود.

خوان سوم، بِلیان : به معنی نام حضرت خضر پیامبر (ع) که برادر زاده اش الیاس پیامبر است (طبقه اول)، این رستوران به صورت فست فود است.

خوان چهارم، زَریر : به معنی زرین بر، زرین جوشن، پسر سهراب برادر گشتاسب پدر بستور ( طبقه اول)، کافی شاپ .

خوان پنجم، نُوفِل : به معنی شاب، جمیل، کریم (طبقه دوم)، در این طبقه غذاهای ملل و کشور های مختلف ارائه می شود.

خوان ششم، گیسیا : از نام های برگزیده (کافی شاپ ملل طبقه دوم)، در کافی شاپ این طبقه نوشیدنی ها و دسر های ملل و کشور های مختلف سرو می شود.

خوان هفتم، گَرسیوَز :به معنی دارنده استقامت و پایداری، برادر افراسیاب (پشت بام )، در این طبقه غذاهای باربیکیو و کبابی ارائه می شود.

در سری های آینده مطالب گردشگری، رستوران های بیشتری را به شما معرفی خواهیم کرد.

سوالات خود را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان و اهالی فن به شما پاسخ گویند.

منبع: گرد آوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
محمدرضا در تاریخ 19 دی 1396
سایت خوبی دارید موفق باشید http://www.technology-ideas.com

ثبت دیدگاه