Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون پاییزی، پادشاه فصل ها به نشیمنِ خانه من می آید!

به قلم: تحریریه چیدانه

نشیمن: پاییز امسال هم نم نم و با آرامش تمام به سراغمان آمد و کم کم رنگ های خیره کننده و جادویی خود را به رخ خواهد کشید؛ رنگ های قرمز، زرد، قهوه ای و نارنجی که در طبیعت دلربایی می کنند و آرامش عجیبی را به وجودمان تزریق می نماید. با اینهمه لذت و زیبایی، همه ما وسوسه خواهیم شد که این رنگ های پاییزی را وارد فضای خانه و دکوراسیون منزل خود نماییم و انرژی و شور و حال فصل پاییز را همراه زندگی روزمره خود کنیم. در این مطلب همراه ما باشید تا با هم سری به دکوراسیون پاییزه بزنیم و وسایلی را انتخاب نماییم که می توانیم در دکوراسیون پاییزی منزل خود وارد کنیم.

دکوراسیون پاییزی

سرویس خواب بالسا

استفاده از رنگ های گرم برای دیوار در دکوراسیون منزل

می توانید کمی مقرون به صرفه عمل نمایید و به سراغ رنگ آمیزی دیوار خانه خود بروید. استفاده از رنگ های قرمز، نارنجی و یا سایر رنگ های گرم در دکوراسیون منزل می تواند به شما کمک کند تا حال و هوایی دنج و در عین حال پر انرژی به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

خانه زیبای من
دکوراسیون دیوار قرمز
خانه زیبای من

در کنار رنگ آمیزی دیوار با رنگ های گرم می توانید بعضی المان های دکوراسیون منزل خود مثل گلدان، کوسن و … را نیز با این رنگ هماهنگ کرده و در دکوراسیون پاییزی منزل خود نوعی تناسب ایجاد نمایید.

دکوراسیون پاییزی

استفاده از مبلمانی با رنگ های پاییزی در دکوراسیون منزل

وجود رنگ قرمز که می توان آن را به عنوان مشهورترین و شاید محبوب ترین رنگ پاییزی در دکوراسیون منزل دانست می تواند به دنبال خود، ایده های دکوراسیونی بسیاری را به همراه داشته باشد.

duchess
کوسن طرح خط
duchess
[[nid:12665]]
فروشگاه اینترنتی کالکشن
صندلی طرح Bibendum
فروشگاه اینترنتی کالکشن

پیشنهادی که در این قسمت برایتان داریم این است که به سراغ اکسسوری و یا مبلمانی بروید که دارای رنگ های پاییزی بوده و هماهنگی خوبی با چیدمان پاییزی و به خصوص رنگ قرمز به کار رفته در دکوراسیون منزل شما داشته باشد؛ دقیقا مانند چیزی که در این تصویر مشاهده می کنید. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم اسنفاده از اشیای تزئینی و متناسب با رنگ پاییزی را فراموش نکنید!

دکوراسیون پاییزی

به این تصویر نگاه کنید و به دکوراسیون منزل آن دقت نمایید. وجود رنگ های گرم در این دکوراسیون به خوبی قابل مشاهده هستند، اما نکته ای که این دکوراسیون منزل را بااهمیت نموده است هماهنگی بین رنگ کوسن ها با میز جلومبلی است. هر دوی این وسایل قهوه رنگ بوده و به خوبی حال و هوای پاییزی را وارد دکوراسیون نشیمن این تصویر نموده است.

دکوراسیون پاییزی

استفاده از آثار هنری در دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون نشیمن پاییزی همیشه حال و هوای آرام و دل انگیزی دارد، اما حیف نیست این دکوراسیون منزل زیبا و دوست داشتنی را بدون آثار هنری و تابلوهای زیبا رها کنیم؟

تابلو دکوراتیو
گالری فرش مهر علی زاده
تابلو فرش
گالری فرش مهر علی زاده
تابلو دکوراتیو آرت
تابلو هنری مدرن
تابلو دکوراتیو آرت

تابلو دکوراتیو ایتالنو
تابلو فیوزگلس طرح انتزاعی
تابلو دکوراتیو ایتالنو
سولماز علیزاده
تابلو تصویرسازی شده موگه 3
سولماز علیزاده
فرشته جلیلوند
تابلو
فرشته جلیلوند

دکوراسیون پاییزی

استفاده از درِ قرمز در دکوراسیون پاییزه

شاید وقت آن رسیده باشد که کمی جسورانه عمل کنید و تغییرات نسبتا جدیدی را وارد دکوراسیون منزل خود نمایید.

درب داخلی و ورودی ساختمان رنگ قرمز

بدون شک با نگاه به این تصویر حس و حال بودن در یک جنگل پاییزی در ذهنتان تداعی خواهد شد، پس وقت را تلف نکنید و به سراغ استفاده از در قرمز رنگ در دکوراسیون منزل خود بروید.

دکوراسیون پاییزی

فرش قرمز در دکوراسیون پاییزی

زمانی که در یک جنگل پاییزی راه می روید و صدای خش خش برگ ها را زیر پایتان احساس می کنید آرامش عجیبی در روح شما ایجاد می شود.

مد نو
فرش 51592 مدنو
مد نو
گالریخانه مانوک
فرش دستبافت قدیمی عشایری
گالریخانه مانوک
لوازم خانگی سیلویا
فرش ماشینی قرمز/آبی
لوازم خانگی سیلویا

رنگ های قرمز و زردی که زمین جنگل را پوشانده لذت عجیبی دارد، پس آستین ها را بالا بزنید و این حس و حال را با آوردن یک فرش قرمز و یا نارنجی به دکوراسیون منزل خود نیز وارد کنید! از زیبایی های پاییز غافل نشوید…

اگر شما نیز تجربه های مشابهی دارید در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید!

منبع: Houzz |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه