Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون غذاخوری، این وعده را مدرن نوش جان کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

غذاخوری: ساعت را نگاه می‌کنم. یک ربع از هفت عصر گذشته است. روی مبل می‌نشینم و درحالی‌که آب‌میوه خنکم را می‌نوشم نگاهی به اطراف می‌اندازم تا چیزی از قلم نیفتاده باشد. یاد گل‌ها می‌افتم. به سمت کمد می‌روم و گلدانی را برمی‌دارم و آنها‌ را با سلیقه و ظرافت خاصی در گلدان می‌چینم. به سمت سالن غذاخوری می‌روم و گلدان را درست در وسط میز قرار می‌دهم. نگاهی به میز می‌اندازم. از دیدن چیدمان میز، لبخند رضایتی گوشه لب‌هایم می‌نشیند. صندلی‌ها را کمی جابه‌جا می‌کنم و پرده را هم می‌کشم و بعد هم آباژور گوشه اتاق را روشن می‌کنم. می‌روم و دوباره روی مبل می‌نشینم. آب‌میوه‌ام را تمام می‌کنم و منتظر مهمان‌هایم می‌نشینم.

دکوراسیون غذاخوری مدرن

سرویس خواب بالسا

در این مطلب همراه ما باشید تا این حال و هوای دکوراسیون غذاخوری مدرن و آرام را با هم قسمت کنیم.

میز و صندلی غذاخوری

میز و صندلی غذاخوری

همان‌طور که از نامش پیداست میز و صندلی غذاخوری، اصلی‌ترین عنصر در اتاق غذاخوری به حساب می‌آیند و سبک و نوع آنها می‌تواند به‌تنهایی، تعیین‌کننده سبک چیدمان آن اتاق باشد. برای سبک مدرن اتاق غذاخوری، گزینه‌های متنوعی وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود و هم‌چنین هماهنگی با سبک چیدمان در سایر قسمت‌های خانه، انواع چوبی، شیشه‌ای و یا فلزی آن را انتخاب نمایید. ازآنجایی‌که اعضای خانواده چندین مرتبه در طول شبانه‌روز دور آن جمع می‌شوند، باید در انتخاب میز و صندلی برای اتاق غذاخوری نکاتی مانند مقاومت، راحتی و زیبایی را موردنظر قرار داد.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: مبلمان یاتاش

  • حدود قیمت: 1 تا 20 میلیون تومان

لوستر مدرن

لوستر و روشنایی

روشنایی در اتاق غذاخوری یکی از مواردی است که اهمیت بسیاری دارد. همان‌طور که این قسمت از خانه برای صرف غذا و دورهم نشینی است، باید از روشنایی و نوری کافی برخوردار باشد تا در حین صرف غذا و گپ زدن‌هایمان، احساس آرامش و راحتی داشته باشیم. نور کافی به معنی نور زیاد نیست! اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نور آباژور را به نور لوستر ترجیح می‌دهید نگران نباشید. می‌توانید نور آباژور را طوری تنظیم کنید تا نور کافی در فضا دیده شود و هم‌چنین حالتی رمانتیک نیز ایجاد نماید.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: پرواز دکوراتیو دیزاین

  • حدود قیمت: 250 هزار تا 3 میلیون تومان

مطلب مرتبط: دکوراسیون غذاخوری، برای میز ناهارخوری چه نوری مناسبه؟

ظروف غذاخوری

ظروف پذیرایی

ظروف پذیرایی جزئی جدانشدنی از اتاق غذاخوری هستند و از مهم‌ترین عناصر آن به‌حساب می‌آیند. دقت و ظرافت در انتخاب این ظروف، هوش و خوش‌ذوقی صاحب‌خانه را نشان می‌دهد. ظروف پذیرایی شامل رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و زیبایی هستند که می‌توانید طبق سلیقه خود، آنها را تهیه ‌کرده و با چیدمانی زیبا بر روی میز قرار دهید.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: چینی زرین

  • حدود قیمت: 500 هزار تا 5 میلیون تومان

مطلب مرتبط: ظروف پذیرایی شیک، در مهمانی ها بدرخشید!

وسایل تزیینی

اکسسوری

اکسسوری‌ها و لوازم دکوراتیو برای زیبایی و جلوه دادن به فضاهای مختلف به‌کار برده می‌شوند. اتاق غذاخوری نیز از این قاعده جدا نیست و با داشتن این عناصر، جلوه بهتری پیدا کرده و زیباتر می‌شود. نکته‌ای که باید در انتخاب اکسسوری‌ها در نظر گرفت این است که از قرار دادن اکسسوری‌های زیاد، بیش‌ازحد و هم‌چنین در تضاد با سبک چیدمان فضا اجتناب کنید تا جلوه و زیبایی فضا از بین نرود.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: گالری آسمانه

  • حدود قیمت: 50 هزار تا 1 میلیون تومان

پرده مدرن

پرده برای اتاق غذاخوری

اگر اتاق غذاخوری خانه شما دارای پنجره است برای حفظ حریم آن از پرده که یکی از مهم‌ترین عناصر در خانه به حساب می‌آید استفاده کنید. پرده مناسب و هماهنگ با چیدمان، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند. می‌توانید با توجه به چیدمان و سبک فضا پرده موردنظر خود را استفاده نمایید.

پیشنهاد برای خرید محصولات مشابه: پرده‌سرای بلو

  • حدود قیمت: 60 تا 500 هزار تومان

گلدان تزیینی

گل و گیاه در کنار نیز ناهارخوری

گل و گیاه از عناصر زیبایی هستند که به فضا روح و جان بیشتری می‌دهند. اگر از افراد گیاه‌دوست هستید دست‌به‌کار شوید و از آنها در اتاق غذاخوری استفاده کنید تا لطافت و زیبایی بیشتری در فضا داشته باشید.

مراکز پیشنهادی برای خرید محصولات مشابه: فروشگاه اینترنتی گل

  • میانگین قیمت: 5 تا 500 هزار تومان

برای ارتباط با هر یک از گروه های معرفی شده روی لینک سبز رنگ آنها کلیک کنید و از طریق راههای تماس، سریعتر برای خرید اقدام کنید. 

منبع: مجله منزل | نویسنده: حدیث حقیقت

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه