Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل خود را با یک تابلو نقاشی زیر و رو کنید

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون : بر کسی پوشیده نیست که خرید آثار چاپ شده یا پوسترها یک تفریح است که معمولا زیاد هزینه‌بر نیست اما عده‌ای معتقد هستند که خرید یک تابلو نقاشی کار بیهوده‌ای است و هدر دادن پول است.اگر خانه تکانی به شما این فرصت را نداده تا به تغییر دکوراسیون داخلی خانه تان فکر کنید ، خرید یک تابلو نقاشی زیبا به شما کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن در خانه تان تغییر ایجاد کنید. پس با چیدانه همراه باشید تا نکاتی را در باره خرید تابلو های نقاشی به شما بگوید.

کوسن های رنگی در اتاق نشیمن به سبک معاصر

قالیشویی ادیب

1. به منظور حمایت از یک هنرمند تابلو نقاشی او را بخرید

نقاشان تمام روح و قلب خود را به اثر هنری‌شان می‌بخشند. خانه‌ خودتان را با یک نقاشی از هنرمندی که در گالری محل زندگی‌تان آثارش را به فروش می‌رساند مزین کنید تا از این حس عالی برخوردار شوید که به یک هنرمند کمک کرده‌اید و از هنر و ذوق او پشتیبانی نموده‌اید.

تابلو نقاشی برای تزیین دیوار اتاق نشیمن

2. یک اثر چاپ شده هرگز قابل قیاس با یک نقاشی واقعی نیست. 

نقاشی روی بوم و صفحه دارای بافت زیبا و منحصربه‌فردی است که یک اثر چاپ شده فاقد آن است. فرقی نمی‌کند این اثر هنری روی بوم، چوب یا کاغذ ابر و باد باشد؛ به هر حال نقاشی واقعی دارای کیفیتی قابل لمس است که آن را از آثار چاپ شده مجزا می‌کند.

3. آثار نقاشی برای اجاره‌ نشین ها مناسب است.

اگر شما مکانی را اجاره می‌کنید، شخصی کردن آن مکان کار دشواری خواهد بود وقتی که شما اجازه نداشته باشید دیوار را رنگ کنید یا تغییراتی مشخص در آن ایجاد کنید. اما آویزان کردن یک یا دو تابلو نقاشی این احساس را در شما تقویت می‌کند که آن مکان متعلق به شماست. بر خلاف اثاثیه سنگین و حجیم، یک تابلو نقاشی را می‌توان در هر جایی که زندگی می‌کنید به کار ببرید و احساس شخصی بودن آن مکان و متعلق بودن به حریم شخصی‌تان را تقویت کنید و نکته دیگر این که مسلما جابه‌جایی یک تابلو نقاشی کاری آسان‌تر از جابه‌جایی وسایل بزرگ و سنگین است. 

تزیین اتاق کلاسیک با تابلو نقاشی

4. نقاشی‌ها یک نوع هنر هستند.

داشتن تابلو نقاشی یک حس رضایت‌مندی را در انسان ایجاد می‌کند که یک اثر منحصربه‌فرد و مطمئنا تک و خاص متعلق به شماست چرا که هرگز 2 تابلوی نقاشی حتی با یک موضوع مشخص و اثر دست یک هنرمند مشابه هم نخواهند بود.

تابلو های نقاشی با قاب های چوبی در اتاق غذاخوری

5. نقاشی هنر دست است.

مانند صنایع دستی یا نوشتن یک شعر با خط خوش، نقاشی نیز هنر دست سازنده آن است. یک تابلو نقاشی به خانه شما غنا و شخصیت می‌بخشد. مسلما یک وسیله که توسط ماشین‌آلات صنعتی ساخته می‌شود یا یک پوستر چاپ شده که هیچ بافت و پستی و بلندی ندارد هرگز نمی‌تواند جای یک تابلو دارای بافت که روح هنرمند در آن ساری و جاری است را بگیرد.

رنگ مشکی در تابلو نقاشی

6. یک تابلو نقاشی می‌تواند یک اتاق را بسازد.

یک تابلو نقاشی می‌تواند یک عنصر مرکزی و کانونی در فضای داخل آن محیط باشد. شما می‌تواند با به کارگیری یک تابلو نقاشی هنرمندانه که با حال و هوای اتاق شما مناسبت دارد فضای اتاق را از یک محیط ساده و معمولی به یک محیط خاص و ویژه بدل کنید، مطمئنا فقط یک تابلوی نقاشی می‌تواند چنین تحولی ایجاد کند.

تزیین آشپزخانه با تابلو نقاشی کلاسیک

7. نقاشی باعث می‌شود یک ساختمان ساده به یک خانه بدل شود.

وقتی یک تابلو را برای مدت طولانی استفاده می‌کنید به مانند یک دوست قدیمی برای شما می‌شود. آویزان کردن چنین نقاشی از دیوار هر کجا حس بودن در خانه را برای شما تقویت می‌کند و این احساس وقتی قوی‌تر می‌شود که این تابلو نقاشی را پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ‌تان به شما هدیه داده باشند.

استفاده از تابلو نقاشی در فضای سرویس بهداشتی

8. نقاشی‌های الهام‌بخش هستند.

نگاه کردن به یک نقاشی می‌تواند حس تازگی و عشق را در شما ایجاد کند. چرا از یک تابلوی نقاشی که مورد تحسین شماست انرژی و الهام نگیرید؟

استفاده از مبلمان قهوه ای رنگ در اتاق نشیمن

9. گالری هنری شخصی خود را ایجاد کنید.

چرا وسایل نقاشی مثل مداد رنگی  یا  آبرنگ، قلم‌مو و … را برنمی‌دارید و یک منظره یا یک پرتره نمی‌کشید؟ شاید هم یک تصویر انتزاعی مد نظر شما باشد، به هر طریق شما می‌وانید روح هنری و حس زیبایی‌شناسانه خود را به کار گیرد و مجموعه آثار خود را تولید کنید و از آن‌ها بهره ببرید. داشتن یک گالری هنری شخصی حس دلچسب و خوبی به شما خواهد بخشید.

منبع : houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
info_37917 در تاریخ 15 بهمن 1395
در نوین خانه انواع خدمات دکوراسیون داخلی در کنار تمامی خدمات مربوط به تعمیرات و تاسیسات ارائه می شود. بخش مربوط به اتاق نشیمن در وبسایت نوین خانه : https://goo.gl/SnGufy

ثبت دیدگاه