Chidaneh.com placeholder image

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (2)

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون : آراستن فضایی که انسان زمان زیادی را درآن صرف می کند می تواند به کاربردی تر شدن و جذاب تر شدن فضا کمک کند. اما همیشه تغییر طراحی دکوراسیون داخلی منزل مستلزم این است که زمان زیادی را صرف آن کنید و شاید به همین دلیل از انجام آن منصرف شده اید.به همین دلیل چیدانه تصمیم گرفته است تا در ادامه مطالب ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام، و با کمک همکاران خود در صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه، برای شما ایده هایی را جمع آوری کند که بتوانید در مدت کم آن ها را بسازید و احساس رضایت و شادابی را در دکوراسیون داخلی منزلتان تجربه کنید. پس با چیدانه همگام باشید تا با هم 10ایده کاربردی دیگر را بررسی کنیم.برای این که بتوانید ایده های بیشتری را دنبال کنید می توانید نگاهی به سری اول مطلب ایده های کاربردی در  اینستاگرام چیدانه بزنید. 

ساخت گلدان های جدید با قوری های قدیمی

سرویس خواب بالسا

قوری های قدیمی، گلدان های جدید

قوری های قدیمی شما می توانند تبدیل به گلدان های خلاقانه برای روزهای  بهاری شوند. این قوری ها با طرح ها و رنگ های متفاوت خود می توانند جلوه خاصی به فضای اتاق شما بدهند. اگر فکر می کنید که به تعداد بیشتری از این قوری ها نیاز دارید، می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا قوری های قدیمی و بلا استفاده خود را به شما بدهند تا شما از آن ها استفاده خلاقانه تری کنید.

مطالب پیشنهادی : ۱۰ ایده‌ی بزرگ برای آشپزخانه های کوچک

طراحی تخم مرغ های هفت سین با ماژیک سیاه

فقط با یک ماژیک تخم مرغ های خال خالی داشه باشید.

تضاد میان دو رنگ سیاه و سفید این ترکیب رنگی را تبدیل به یکی از جذاب ترین و زیباترین ترکیب های رنگی کرده است. شما می توانید با یک ماژیک سیاه روی تخم مرغ های سفید رنگ را طراحی کنید و جلوه ی خاصی به سفره صبحانه خود ببخشید. این تخم مرغ های طراحی شده می تواند کودک شما را نیز به خوردن صبحانه تشویق کند.

مطالب پیشنهادی : خانه خود را با رنگ های سیاه و سفید نونوار کنید

رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر

استفاده خلاقانه از نردبان

دو ایده خلاق برای نظم دهی به لباس ها با استفاده از پشت در و یه نردبون

در خانه های کوچک امروزی، استفاده از فضاهای مرده مثل پشت در می تواند به طبقه بندی و نظم دهی وسایل های شما کمک کند. شما حتی می توانید از برخی وسایل و ابزارهایی که در انبار خود دارید و می خواهید آن ها را دور بیاندازید استفاده کنید. از تخته های چوبی قفسه های زیبا بسازید، آن ها را رنگ کنید و از آن ها استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : ایده های خلاقانه برای نظم بخشیدن به کمد و قفسه ها

دکوراسیون داخلی منظم و زیبا با این ۱۵ راه حل

تزیین گلدان با تکه های چوب

با این تکه های چوب هر چیزی که دوست دارید رو متفاوت کنید.

شاخه های درختانی که به صورت افقی برش داده شده اند می توانند برای تزیین گلدان ها یا هر وسیله دیگری مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به دلیل طبیعی بودن می تواند باعث شود که فضای شما حس صمیمانه تری را به خود بگیرد. همچنین چوب ها به راحتی می توانند حس و حال بهاری را به دکوراسیون داخلی منزل شما القا کنند.

مطلب پیشنهادی : گلدان های خلاقانه با عروسک های پلاستیکی

ساخت حوض خلاقانه با لاستیک

حوضی زیبا فقط با یک لاستیک

با استفاده از لاستیک های پوسیده ی ماشین خود می توانید برای حیاط منزل خود استخر خلاقانه بسازید و جلوه ای خاص به فضای سبز خانه خود ببخشید. با کمی صرف وقت می توانید حیاط منزل خود را چهره ای نو ببخشید و بعد از ظهرهای خوبی را در کنار آن سپری کنید.

مطالب پیشنهادی : استخر شیشه ای در زمین کوچک

ساخت گل های تزیینی با پوست پسته

با پوست پسته های آجیل گل های تزیینی زیبا بسازید

آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که با حجم بالای پوست های پسته آجیل چه کار خلاقانه ای می توانید انجام دهید؟ چیدانه به شما پیشنهاد می کند به جای دور ریختن آن ها، کاربری دیگری به آن ها بدهید و از آن ها برای ساخت گل های تزیینی استفاده کنید. این گل های تزیینی را می توانید مطابق سلیقه خود رنگ آمیزی کرده و از آن ها برای تزیین دیوار ها استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : تزیین خلاقانه گلدان های شیشه ای

پارچه های قدیمی مورد استفاده برای روکش های صندلی

با روسری های گل گلی می شود صندلی های چوبی رو روکش کرد.

اگر از ظاهر صندلی های خودتون خسته شدید، می تونید با استفاده از روسری های گل گلی و قدیمی خودتون به اون ها ظاهری جدید ببخشید. فقط کافی است تا سری به چمدان لباس های قدیمی خود بزنید و از میان آن ها لباس های گلدار خود را جدا کرده و از آن ها به عنوان روکش های جدید صندلی های خود استفاده کنید.

ساخت گل های بهاری با کاغذ کشی رنگارنگ

با کاغذهای کشی گل های بهاری بسازید و آن ها را به دوستان خود هدیه دهید

هدیه های دست ساز حس بهتری را به طرف مقابل القا می کنند، بهتر است یادگاری که به دوستان خود هدیه می دهید را خودتان بسازید تا برای آن ها نیز ارزشمندتر از هر هدیه دیگری جلوه کند. برای این کار می توانید از کاغذ های کشی گل هایی رنگارنگ بسازید و آن ها را به دوستان خود هدیه دهید.

مطلب پیشنهادی : با گلدان های فنجانی از بهار پذیرایی کنید !

ساخت میز پینگ پونگ در چهارچوب در

در اتاقتون هم ممکنه یه بازی سرگرم کننده باشه.

شما می تونید تک تک اجزای خانه خود را به روشی خلاقانه طراحی کنید. به طور مثال می توانید داخل چهار چوب در اتاق خواب پسر نوجوان خود، میز پینگ پونگی با لولاهای چرخان تعبیه کنید تا بتواند زمان های بودن با دوستانش را شاد تر و فعال تر سپری کند.

با کاموا های رنگی فرش رنگی درست کنید

با کامواهای رنگی فرش های رنگی درست کنید.

با گوله کامواهای رنگی می توانید فرش های رنگی رنگی بسازید و از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. می توانید از گلوله هایی با اندازه متفاوت برای ساخت فرش استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی : فرش با طرح های سنتی در فضاهای مدرن

انتخاب فرش ، دکوراسیون منزل خوش رنگ و لعاب

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (۲)

اگر مشغول بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید گزارش‌های مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را بخوانید، نمونه کارهای قبلی او را نگاه کنید. به نمونه کارهای آن‌ها خوب دقت کنید: این پروژه‌ها چه‌قدر شبیه پروژه شماست؟ با خود صادق باشید، یک عمارت بزرگ ممکن است بسیار زیبا باشد، اما هیچ نکته مشترکی با خانه کوچک شما نداشته باشد. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

منبع : عکس : صفحه اینستاگرام چیدانه | نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه  

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه