Chidaneh.com placeholder image

رمانتیک ترین ایده ها برای دکوراسیون خانه عروس

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون : تزیین خانه عروس یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توان انجام داد. چیدمان مبلمان هایی با طراحی های خاص و رنگ های ملایم در خانه نوعروسان ، که معمولا خانه هایی با متراژ های کم هستند حس خوبی به انسان می دهد. معمولا در خانه نوعروسان می توان رنگ های ملایم و آرامش بخش را مشاهده کرد که به فضا حسی دل چسب می بخشند، همچنین نو عروسان سعی  می کنند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هایشان از مبلمان هایی با طرح های خلاقانه و متفاوت استفاده کنند و همین امر باعث جذابیت دکوراسیون فضاهای داخلی خانه نوعروسان می شود. با چیدانه همراه باشید تا در کنار هم نمونه هایی از این طراحی های داخلی جذاب را بررسی کنیم.

میز های کوچک چوبی برای دکوراسیون داخلی خانه عروس

سرویس خواب بالسا

وسایل تزئینی کوچک و ظریف در خانه نو عروس ها

در خانه های کوچک نو عروس ها عموما با وسایل تزئینی ظریفی روبرو می شویم که زیبایی خاصی را به دکوراسیون خانه بخشیده اند این وسایل شامل میزهای کوچک چوبی هستند که اغلب در زیر پنجره ها و گوشه های دنج برای قرار دادن برخی وسایل مثل کتابی که هر روز خوانده می شود، و یا گذاشتن روزنامه ها و لیوان های چای بعد از ظهر، استفاده می شوند. این میز ها حس خوبی را به فضا القا می کنند. این میز های کوچک چوبی را می توانید از فروشگاه خانه چوب واقع در خیابان شریعتی تهران بالاتر از پل رومی تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی : ارسی های دوست داشتنی را از خاطر نبریم!

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی خانه نو عروس

صورتی ملایم، رنگی مناسب برای خانه نو عروس

برای تزیین خانه های عروس می توانید از رنگ های ملایمی مثل صورتی برای دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید. این رنگ لطافت خاصی را به فضا می بخشد و حس  آرامش را منتقل می کند و زندگی کردن در فضایی که رنگ غالب آن صورتی ملایم است حس رمانتیک تری دارد. رنگ صورتی را می توانید به روی کوسن ها اعمال کنید یا این که از پارچه های حریر با رنگ های صورتی ملایم برای پرده ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : ۱۰دلیل برای دوست داشتن صورتی و خاکستری

چیدمان مبلمان در گوشه فضای بیرونی بالکن

گوشه های دنج، فضایی برای آرامش در خانه نو عروسان

زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند حتما حرف های زیادی برای گفتن به یکدیگر دارند و چه جایی بهتر از یک گوشه ی دنج برای حرف زدن. در خانه های نقلی نو عروس ها حتما گوشه هایی دنج برای گذاشتن دو صندلی چوبی و میزی تزیین شده با یک گلدان پر از گل های رنگارنگ برای گذراندن یک بعد از ظهر خوب و خوردن یک عصرانه دلچسب پیدا می شود. مبلمان های چوبی به دلیل حس طبیعی ای که دارند بسیار برای این گوشه های دنج مناسب می باشند. مبلمان های چوبی مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل تان را می توانید در فروشگاه هایی از قبیل فروشگاه چوبکده واقع در روبروی پارک ساعی تهیه کنید. 

مطلب پیشنهادی : مبلمان را با کف پوش خانه ست کنید

استفاده از کوسن های قرمز برای دکوراسیون داخلی

پارچه های گل گلی برای مبلمان خانه نو عروس ها

معمولا در خانه نو عروس ها مبلمان هایی با پارچه های متفاوت پیدا می شود. مبلمان هایی با پارچه های گلدار که کاملا دکوراسیون داخلی خانه را تحت تاثیر قرار داده و وجودشان شادابی و نشاط خاصی را به فضا می بخشد. این مبلمان ها که معمولا به صورت تکی و شاخص در فضاهای داخلی به کار برده می شوند، می توانند حس استقلال فردی را هنگامی که می خواهید کتابی را مطالعه کنید یا زمانی را به خود اختصاص دهید به کار بیاید.

مطلب پیشنهادی : کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی!

طراحی مینیمالیستی خانه عروس

خانه نو عروس و لوازم تزئینی متفاوت

هر نو عروسی می خواهد که خانه ای متفاوت داشته باشد و از این رو از وسایل و لوازم تزئینی متفاوت تری نسبت به دیگران برای خانه خود استفاده می کند. هم چنین استفاده از رنگ های خاص مختص خانه نو عروس ها است. این تفاوت ها را می تواند در رومیزی های اغلب سنتی یا صندلی هایی که یکی در میان پارچه هایی متفاوت دارند دید.

مطلب پیشنهادی : ۱۱ پیشنهاد خانه داری برای خانم های با سلیقه

پرده های قرمز رنگ برای خانه نوعروس

دکوراسیون داخلی خانه های نقلی نو عروس ها

در خانه های نقلی امروزی ، استفاده مناسب از هر فضا بسیار مهم است. حتی در یک خانه نقلی و کوچک نیز می توان احساس راحتی و آرامش یک خانه بزرگ را داشت ولی برای این کار باید به محصوریت هر فضا توجه کرد. به طور مثال در خانه کوچک یک نو عروس می توان جایی را برای گذاشتن یک میز غذاخوری پیدا کرد و آن را با استفاده از پرده هایی هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه از دیگر فضاها جدا کرد. بهترین جا برای قرار گیری میز غذاخوری، کنار پنجره ها است تا بتوان دید و منظر مناسبی داشت.

مطلب پیشنهادی : میز غذاخوری پر کاربرد در خانه های کوچک!

نورپردازی اتاق نشیمن به سبک معاصر

حس صمیمانه نشیمن ها در خانه نو عروس ها 

یکی از فضاهایی که درخانه هر نو عروسی بسیار به چشم می آید، فضای اتاق نشیمن است که معمولا دارای نورپردازی های خاص است. فضای اتاق نشیمن در خانه نو عروس ها معمولا با ترکیب رنگی قرمز و قهوه ای و نور کم تزیین می شوند و حس صمیمانه تر و دوستانه تری دارند.

مطالب پیشنهادی : سپندارمذگان ، روز عشق ، زمین و زن

ولنتاین و دست ساز های عاشقانه آن!

دکوراسیون منزل شیک در سال ۲۰۱۵

بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه   

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
s@m@neH در تاریخ 31 شهریور 1394
سلام مطالبتون خیلی جالب و عالیه،مخصوصا برپایی جشن عروسی. فقط اگه ممکنه بگین این چیزارو از کجا میشه تهیه کرد ممنونم ازتون

ثبت دیدگاه