Chidaneh.com placeholder image

کاشی آشپزخانه، شگفت انگیزترین کاشیکاری های روی کابینت!

به قلم: کیمیا مرادی

شرکت های تولید کننده کاشی هیچ وقت شما را به نصب کاشی ها روی پیشخوان آشپزخانه و یا زیر روشویی تان در سرویس بهداشتی تشویق نمی کنند اما چیدانه شما را به این کار خلاقانه تشویق می کند! 

کاشی بین کابینت در آشپزخانه

chidaneh ad banner

کاشی یکی از محبوب ترین مواد و مصالح در بین ما محسوب می شود. علاوه بر تعلق خاطری که نسبت به آن داریم، شیوه نصب ساده ای دارد به طوری که می توانیم خودمان به راحتی آن ها را در محل دلخواهمان نصب کنیم.

میدانم حتما با خودتون فکر میکنید چنین کاشی هایی از کجا پیدا کنم؟! نگران نباشید؛ کاشی های مورد علاقه خودتان را می توانید در چیدانه پیدا کنید. پس منتظر چی هستید؟!

کاشی رزینی
متال دکور
کاشی ترکیبی متال دکور کد MM-4004
متال دکور
کاشی شمسه
کاشی دست ساز
کاشی شمسه

 

کاشی روی پیشخوان آشپزخانه

کاشی های بزرگ برای پیشخوان یا به اصطلاح عامیانه اپن آشپزخانه

استفاده از کاشی های بزرگ یعنی داشتن درز کم تر، درز کم تر یعنی زمان کمتری را صرف تمیز کردن خواهید کرد. به چیدانه اعتماد کنید! با این کار هم سطح پیشخوانتان وسیع تر به نظر می رسد، هم هویت تازه ای به آشپزخانه خود می بخشید.

کاشی روی پیشخوان آشپزخانه

کاشی های رنگی کوچک برای آشپزخانه های جزیره ای

برای آشپزخانه های بزرگ استفاده از این کاشی ها شگفت انگیز است. به پیشخوان جزیره ای خود از زاویه دیگری نگاه کنید. بعد از تزیین آن با این کاشی ها ،گلدانی پر از گل های رنگی روی آن بگذارید. مطمئنم مهمان های شما هم از دیدن آشپزخانه تان به وجد می آیند. این رنگ ها به هرکسی که وارد آشپزخانه می شود خوش آمد گویی می کنند؛ پس چرا بعد از اتمام کار دوستانتان را به صرف عصرانه در آشپزخانه خود دعوت نمی کنید؟!

کاشی روی پیشخوان آشپزخانه

کاشی ها متنوع و انعطاف پذیرند

اگر دوست دارید برای اوپن یا همان پیشخوان آشپزخانه خود از سنگ استفاده کنید ولی از کارهای مربوط به نصب و نگهداری سنگ خوشتان نمی آید بهتر است از این کاشی ها استفاده کنید. رنگ و لبه ی این کاشی ها همان حس و حال سنگ را به آشپزخانه شما اضافه می کند. 

کاشی در سرویس بهداشتی

همه جای سرویس بهداشتی می توانید از کاشی استفاده کنید.

بله همه ما می دانیم استفاده از کاشی برای کف و دیوار سرویس های بهداشتی کاری معمول است. تا به حال به این فکر کرده اید که همه جای سرویس بهداشتی خود از کاشی استفاده کنید! وقتی می گوییم همه جا یعنی همه جا! با کاشی کردن زیر روشویی خود شروع کنید.

اگر بازهم نیاز به ایده های بیش تری در زمینه کاربرد کاشی در آشپزخانه و سرویس بهداشتی دارید، مطالب زیر می توانند به شما کمک کنند:

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه