Chidaneh.com placeholder image

انواع پنجره upvc، کار از محکم کاری عیب نمیکنه!

به قلم: گلنار

چه در فصل سرد باشیم چه در فصل گرم، هدر رفت انرژی در خانه مسئله ساز و هزینه بر است. در فصل سرد با استفاده از وسایل گرمایشی باید از خروج آن به محیط بیرون و ورود هوای سرد به خانه جلوگیری کنیم و در فصل گرم نیز این قضیه کاملا برعکس است. همانطور که بیش ترین خروج و ورود هوا از پنجره ها و درب اتفاق می افتد، انواع مدل های آن ها می توانند اهیمت زیادی پیدا کنند. در این مطلب از چیدانه با ما همراه باشید تا ویژگی انواع پنجره upvc را بررسی کنیم.

انواع پنجره upvc

انواع پنجره بر اساس پرفیل

از آن جایی که پروفیل پنجره ها از مهم ترین قسمت های آن ها محسوب می شود، شاهد طراحی و ساخت انواع مدل پنجره با این پروفیل های upvc هستیم که هر کدام ویژگی ها و کارآیی های منحصر به فرد خود را نیز دارا هستند. انواع پنجره upvc عبارت‌اند از:

اسکای اسکرپر
  • پنجره با پروفیل بازسازی
  • پنجره های سه جداره
انواع پنجره upvc

پنجره هایی با پروفیل بازسازی:

پروفیل بازسازی تعویض پنجره ها بدون تخریب و به آسانی در کم ترین زمان ممکن را میسر می سازد. علاوه بر این قاب پنجره ها هم از داخل و هم از بیرون کامل پوشش داده شده و یک عایق کامل و زیبا را شکل می دهد.

علاوه بر این، در پروفیل بازسازی از گالوانیزه های بزرگ برای افزایش استحکام پنجره استفاده می شود. وجه تمایز دیگر این پروفیل از لحاظ وکیوم شدن کامل پنجره است تا دیگر به هیچ وجه نگران گرد و خاک و سر و صدای بیرون نباشید.

انواع پنجره upvc سه جداره

پروفیل upvc پنجره های سه جداره: 

در این دسته از پنجره ها مهم ترین رویکرد در بحث کم شدن انتقال حرارت یا همان تبادل دما با محیط بیرون نسبت به پنجره های دو جداره است، البته از نظر صوتی هم عایق بهتری نسبت به پنجره های دو جداره محسب می شوند. اگر منزل شما در کنار اتوبان یا منطقه پر سر و صدایی است، پنجره های سه جداره با پروفیل upvc بهترین راهکار برای ایجاد آرامش در خانه خواهند بود.

انواع پنجره دوجداره upvc

انواع پنجره upvc: پنجره های ریلی یا کشویی

این پنجره ها اغلب شامل پنجره های مونوریل و جفت ریل هستند. با پنجره کشویی می توانید با خیال راحت از تمام فضای اتاق یا بالکن، بدون مزاحمتِ پرده و با حداکثر میزانِ عایق بودن استفاده نمایید.

پنجره های مونوریل علاوه بر طراحی حرفه ای و شاخص، از استحکامِ قابل توجهی برخوردارند. البته پنجره های کشوییِ جفت ریل نیز امکان دسترسی به فضای بیرون را از هر دو لنگه خود فراهم می سازند. در هر دوی این پنجره ها قابلیتِ استفاده از شیشه های 20 الی 26 میلی متری اوجود دارد.

انواع پنجره یو پی وی سی

انواع پنجره upvc: پنجره با کامپوزیت آلومینیوم

از دیگر محصولات می توان به گروه پنجره های (alu skin) یا کامپوزیت آلومینیوم اشاره کرد. این پنجره ها به لحاظ اضافه شدن لایه و کانال آلومینیومی در نمای بیرونی پنجره توانسته به لحاظ زیبایی تمام سلایق مشتریان را از لحاظ ترکیب رنگ بندی آلومنیوم پوشش داده و به عنوان لایه ای محافظ، عایق بندی پنجره را در برابر عوامل محیطی دو چندان کند.

انواع پنجره upvc: پروفیل پنجره سوپرفریم

پروفیل سوپرفریم یکی دیگر از انواع پنجره upvc می باشد که به لحاظ دارا بودن وزن بیشتر و اندازه بزرگ تر می تواند در ساختمان های بالاتر از 6 طبقه به دلیل آستانه تحمل بسیار بالا نسبت به باد و تنش های ساختمان بسیار کاربردی باشد.

“برای مشاهده انواع مدل ها و سفارش می توانید به متخصصین شیشه و پنجره در چیدان مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه