Chidaneh.com placeholder image

پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc، لحظه های پاییزی را از همه جا نظاره گر باشیم

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه در نمای خارجی بیشتر ساختمان های جهان، از درب و پنجره های UPVC استفاده می شود که به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از طراحی هر ساختمان و موفقیت تکنولوژی آن به شمار می¬آید. چند دهه پیش، تصور این موضوع بسیار دشوار بود که پلیمر وینیل کلراید یا همان PVC  ، زندگی ما را به این سرعت تغییر دهد و بتواند سطح راحتی بسیار بیشتری را به انسان ارائه دهد.  بیایید نگاهی به تاریخچه صنعت UPVC بیاندازیم تا ببینیم این محصولات زیبا و راحت چگونه برای صاحبان ساختمان ها و خانه ها،  در دسترس قرار گرفته است.

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

سرویس خواب بالسا

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

Upvc در صنعت در و پنجره

یکی از پرکاربردترین موارد مرتبط با  PVC، پنجره های پلاستیکی یا پنجره های UPVC است.  پلیمر PVC نسبت به نور و گرما حساس است و با اکسیژن نیز ترکیب می شود. به همین دلیل باید یک پایدار کننده به آن اضافه شود. در صنعت UPVC از پایدار کننده های مختلفی استفاده می شود تا کیفیت PVC در پروسه تولید UPVC کاهش نیابد. پس از آن برای افزایش استحکام از پرکننده¬هایی مانند کربنات کلسیم استفاده می شود.
زمانی که شما پنجره های UPVC را نصب کردید، لازم نیست نگران آن باشید که آب و هوا، رطوبت یا گرما و سرما موجب پوسیدگی، برآمدگی یا تغییر رنگ آنها شود. طول عمر پنجره های UPVC حداقل حدود 25 سال است که عملاً بیشتر از عمر مفید یک ساختمان محسوب می شود. پس از آن نیز قابل بازیافت خواهد بود.
همچنین پنجره های  UPVC در رنگ های مختلف قابل تولید هستند تا شما بتوانید یک ظاهر جذاب تر و سفارشی برای ساختمان خود ایجاد کنید.
اگر در مورد نحوه ساخت پنجره های UPVC و نحوه کار آنها نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، کارشناسان شرکت مهیا پنجره  آماده کمک به شما هستند.

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

مزایای استفاده از درب و پنجره های upvc  

1.مناسب دربرابرسرما وگرما
2.مانع نفوذ گرد وغباروآلودگی های محیط به داخل ساختمان 
3.کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی درساختمان
4.تنوع اشکال بازشو وشکل پذیری متناسب با معماری وفضای ساختمان
5.صرفه جویی درمصرف انرژی تا40 درصد
6.کاهش آلودگی صوتی و نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان
7.درزگیری کامل
8.سبک بودن ، قدرت مکانیکی خوب، استحکام دربرابرساییدگی، ازامتیازهای مهم تکنیکی اند که پی وی سی را برای استفاده درساخت وسازمناسب می کند.                 
.9سهولت درتولید ونصب
پی وی سی به راحتی بریده می شود، شکل می گیرد، جوش داده ومتصل می شود.
10.ضدآتش بودن:

پی وی سی به سختی مشتعل می شود ووقتی عامل حرارت خاموش شود دیگرنمی سوزد.درمقایسه باجایگزین های پلاستیک معمولی، پی وی سی درشرایط جرقه واحتراق، شعله ورشدن و آزادکردن  حرارت، نسبت به سایرموادکم خطرتراست .دارای مزیت های مهمی است وازنظرنشت کردن اسید، شعله ورشدن و تولید دود کم خطر وضدآتش است.
پی وی سی
دربرابرتغییررنگ، فسادشیمیایی، پوسیدگی، ضربه و ساییدگی مقاوم است .ازاین رو به خاطرطول عمرزیاد، درمیان تولیداتی که درمحیط های بیرونی کاربرددارند، انتخاب خوبی به شمارمی رود. در پروفیل های پنجره و درب مطالعات نشان می دهدکه بیش از60% آنها بیش از40سال عمرخواهندداشت.

پی وی سی درچرخه حیات درمقایسه با سایرمصالح به کاررفته درساخت وساز بسیار مطلوب دیده شده است. از سوی دیگر میزان انرژی صرف شده ومیزان استفاده از ذخایر برای تولید و تبدیل آن به محصول تمام شده، در مقایسه با سایرمصالح پایین است.
ضمنا پس از پایان عمر مفید ، به عنوان ترموپلاستیک، یو پی وی سی رامی توان به صورت جداگانه و یا مخلوط با سایر پلاستیک ها بازیافت کرد.
همچنین یو پی وی سی درمقایسه بابتن وآهن وفولادسبک تر است  ودرصورت لزوم می توان پی درپی آنها را تعویض کرد.

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

مهیا پنجره
پنجره یو پی وی سی
مهیا پنجره

قیمت درب و پنجره های یو پی وی سی 

قیمت پنجره های یو پی وی سی را باید با توجه به  ابعاد پنجره ها و مدل و تعداد بازشو های آن ها حساب کرد، زیرا قیمت انواع پنجره های دو جداره به میزان پروفیل های یو پی وی سی استفاده شده بستگی دارد که بر اساس متر طول محاسبه می شود. 
از دیگر نکات تاثیر گذار شیشه های دو جداره و نوع آن ها می باشد که بر قیمت تاثیر مستقیم خواهد داشت و آن هم بر اساس متر مربع محاسبه  می شود.ه مچنین قیمت پنجره های یو پی وی سی به تعداد بازشوها و یراق آلات آن هم بستگی خواهد داشت.

 از نکات مهم دیگیری که در هنگام خرید پنجره یو پی وی سی باید بدانیم  نوع فریم پروفیل مصرفی آن است که باید مشخص شود که آیا بازسازی  است یا نوسازی، زیرا فریم پروفیل به کار رفته پنجره بازسازی شده با فریم پروفیل به کار رفته برای پنجره ساختمانی مثل پنجره دو جداره آلومینیومی که در حال ساخت می باشد متفاوت است و قیمت آن ها هم  با هم متفاوت خواهد بود. 

مهیا پنجره
پنجره یو پی وی سی
مهیا پنجره

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

بازسازی منازل، محل کار و مکان های دیگر معمولا هر چند سال یک بار انجام می شود و این تغییر در راستای هرچه بهتر شدن پیش می روند، یکی از این تغییرات تعویض پنجره های قدیمی برای عایق شدن ساختمان در برابر سرما، گرما و صدا هستند و بهتر است با پنجره های دوجداره یا سه جداره تعویض شوند.با تعویض پنجره قدیمی ساده به پنجره جدید یو پی وی سی در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و هدررفت گرما و سرما را در ساختمان کاهش دهید.درعملیات  تعویض پنجره ها حتما نوع پنحره قبلی(آهنی الومینومی و چوبی) نیز اهمیت دارد.

مهیا پنجره
پنجره
مهیا پنجره

اگر قصد خرید و یا تعویض پنجره های خود را دارید ما به شما شرکت " مهیا پنجره “ را معرفی خواهیم کرد .

برای مطالعه مطالب بیش تر در خصوص پنجره های دوجداره و یو پی وی سی مطالب مرتبط زیر را به شما پیشنهاد می دهیم :

پنجره دوجداره upvc، چرا در بین انواع پنجره بهترین است؟
9 روش عایق کاری در و پنجره در برابر سرما
انواع پنجره در ساختمان، از قاب های چوبی تا upvc
با پنجره دوجداره از شر گرد و خاک منزل خلاص شوید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه