Chidaneh.com placeholder image

روشویی سرویس بهداشتی، سینک رو همین گوشه بذار، ممنون!

به قلم: کیمیا مرادی

دکوراسیون حمام و دستشویی بسیار مهم است. از بین تمام اجزای سرویس بهداشتی این روشویی است که به فضا شخصیت می بخشد؛ پس انتخاب یک سینک مناسب برای حمام و دستشویی کوچک یک چالش است! برای اینکه بتوانید از این چالش سربلند بیرون بیایید بهتر است در این مطلب با چیدانه همراه باشید. ما برای شما پنج دلیل قانع کننده داریم که استفاده از سینک های گوشه ای به نفعتان است!

سینک کابینتی در گوشه سرویس بهداشتی

چوب و هنر

سینک کابینتی، فضا را ذخیره میکند!

بله بله حرف شما کاملا منطقیست یک سینک شیک لازم دارید و یا یک سینک کابینت دار که تصور می کنید در گوشه سرویس بهداشتیتان جا نمیگیرد! خب شاید بهتر باشد شما را با یک سینک کابینت دار آشنا کنم که کاملا متناسب با یک حمام کوچک طراحی شده است و در گوشه سرویس بهداشتی به راحتی جای می گیرد. این سینک به شما کمک می کند تا فضای حمام یا دستشوییتان را ذخیره کنید و آزادانه تر در آن حرکت کنید. چه خبر خوشحال کننده ای که می توانید حوله ها و دستمال های توالت را درون کابینت زیر آن ذخیره کنید.

سینک شیشه ای در گوشه سرویس بهداشتی

سینک شیشه ای، فضا را سبک تر میکند!

چقدر شفاف است! سینک های شیشه ای زیادی دیده ام اما این مدل را برای اولین بار است که میبینم. در نوع خود بی نظیر است با جاگیری دقیقش در گوشه حمام به فضا راحتی و سبکی بخشیده است. شیشه ضخیم اما شفاف و نوار استیل دورش که برای نگهداری حوله است، این حمام را به یک حمام مدرن تمام عیار تبدیل کرده است.

سینک سنگی در گوشه سرویس بهداشتی

سینک سنگی، فضا را لوکس تر می کند!

سینک های سنگی اغلب به دلیل مربع شکل بودن، ضخامت زیاد یا پایه های قطور فضا را سنگین تر نشان می دهند و بسیار جاگیر هستند؛ اما این مدل به دلیل نحوه اتصالش به دیوار به صورت معلق در فضا قرار دارد و فرم منحنی شکلش به گسترش فضا کمک بیش تری می کند. شما می توانید حتی یک نمونه کوچک تر از این را برای حمام و دستشوییتان انتخاب کنید با این کار سرویس بهداشتیتان همیشه لوکس می ماند.

سینک سرامیکی در گوشه سرویس بهداشتی

سینک های سرامیکی، فضا را عملکردی می کنند!

این یک روشویی است، همین! برخلاف سایر سینک های معرفی شده این یک سینک معمولی و عملکردی است و هیچ حس خاصی را به فضا القا نمی کند. تنها کارش را به خوبی انجام می دهد. این نوع سینک ها مدل های بسیاری دارند و در اکثر منازل دیده می شوند. اگر شما هم یک سینک بادوام و مقرون به صرفه برای حمام یا دستشویی کوچکتان می خواهید حتما از این مدل تهیه کنید.

سینک دیواری در حمام روستیک

سینک دیواری، دکوراسیون روستیکتان را نمایان تر می کند!

کم تر کسی پیدا می شود که به سینک های دیواری آن هم از نوع گوشه ای علاقه نشان بدهد و معمولا این نوع روشویی از سر اجبار خریداری می شود. اما هر جزیی می تواند در یک کل، زیبا به نظر برسد. کافیست بلد باشیم کجا استفاده اش کنیم! اگر یک حمام یا دستشویی روستیک دارید که به اندازه کافی از متریال طبیعی در آن استفاده کرده اید بهتر است سینک را چوبی یا سنگی یا … تهیه نکنید! یک سینک سرامیکی دیواری ساده به دیوار چوبی خود نصب کنید. با ایجاد تضاد بین مصالح  و رنگ سفید خالص روشویی، دکوراسیون روستیک شما  بیش تر به چشم می آید. از سرویس بهداشتی روستیکتان بیش تر لذت ببرید!

اگر با مطالعه این مطلب تصمیم گرفتید تا یک روشویی مناسب برای سرویس بهداشتیتان تهیه کنید، بهتر است از سینک های چیدانه دیدن کنید:

تجهیزات بهداشتی کارنو
کاسه روشویی Bocchi مدل SCALA مشکی مات کارنو
تجهیزات بهداشتی کارنو
تجهیزات بهداشتی کارنو
کاسه روشویی Bocchi مدل Etna کارنو
تجهیزات بهداشتی کارنو
تجهیزات بهداشتی کارنو
کاسه روشویی Bocchi مدل Elba کارنو
تجهیزات بهداشتی کارنو

تجهیزات بهداشتی کارنو
کاسه روشویی Bocchi مدل SCALA
تجهیزات بهداشتی کارنو
[[nid:117451]]
تجهیزات بهداشتی کارنو
کاسه روشویی Bocchi مدل Cesena
تجهیزات بهداشتی کارنو

نویسنده:فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه