مبل تختخواب شو دو نفره، هم برای مهمون هم خانواده!

مبل تختخواب شو دو نفره، هم برای مهمون هم خانواده!

به قلم: یاسمین ثریا

امروزه مبل تختخواب شو دونفره یا تک‌نفره برای خانه‌های کوچک شهرهای بزرگ، وسیله‌ای مهم تلقی می‌شود. از طرفی انواع طبی مبل تختوابشو یا مدل چستر آن بسیار ترند شده است. تصور کنید که پولتان را برای یک آپارتمان کوچک در مرکز شهر، نزدیک محل کارتان جمع کرده‌اید؛ جابه‌جا شده‌اید؛ اما جا برای تخت خواب و مبل جدا ندارید. چه اشکالی دارد، مبل تخت خواب شو بخرید و از فضای اتاق خواب، بهتر استفاده کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل‌های مبلمان تخت خواب‌شو مبلمان دمیرتاش و کاربردهای آن آشنا شویم:

مبلمان تختخواب‌شو دمیرتاش
diamondمبلمان تختخواب‌شو دمیرتاش
مبلمان تختخواب‌شو دمیرتاش
diamondمبلمان تختخواب‌شو دمیرتاش

 

سرویس خواب بالسا

مبل تختخوابشو دو نفره یا تک نفره؟

ابتدا باید ببینید که مبل تخت خواب‌شو را برای چه منظوری می‌خواهید؟

  • مبل تختخوابشو دونفره برای زن و شوهر
  • مبل تختخوابشو دو نفره برای مهمان‌ها
  • مبل تختخوابشو تک نفره دخترانه یا پسرانه
  • مبل تختخوابشو طبی برای جلوی تلویزیون

مبل تختخوابشو دو نفره برای کجا خوبه؟

مبل تختخواب شو دونفره از رایج‌ترین انواع مبلمان برای فضاهای کم‌جا است که می‌توانید آن را در این فضاها قرار دهید:

  • سوئیت
  • آپارتمان‌های زیر 70 متر
  • خانه‌های دانشجویی
  • اتاق مهمان
  • ویلای تفریحی ییلاقی
مدل باروک ۴نفر نشیمن ۲نفر خواب+ داخل کار باکسدار تمام کلاف فلز

جنس مبل تختخوابشو دو نفره را مرغوب بگیرید

هر چند وقت یکبار قرار است مبل به تخت تبدیل شود؟  اول این را از خودتان بپرسید! اگر این مبل را برای نشستن جلوی تلویزیون خریده‌اید و می‌خواهید شب‌ها هم روی آن بخوابید، باید حتما جنس مرغوب آن را تهیه کنید تا فنرها و محل‌های باز و بسته‌شدن آن خراب نشوند. موضوع اسکلت اصلی مبل های تختخوابشو موضوعی است که باید قبل از خرید توجه زیادی به آن نشان داد. اگر فقط برای مناسبت خاصی که مهمان دارید مورد استفاده قرار می گیرد، کافیست راحت باشد. اما زمان‌هایی است که مبل روزی حداقل دو بار باز و بسته می شود، پس بدنه باید آنقدر مقاوم و محکم باشد که بتوان مدت زیادی از آن استفاده کرد. بهترین اسکلت برای مبل های تخت خواب شو، اسکلت فلزی است.

کار جدید مدل الیزا مکانیزم ۳ جهته تمام فلز شاستی یراق ترک

اگر هم فقط در مواقعی که مهمان به منزلتان می‌‌آید از آن استفاده می‌کنید، جنس متوسط آن را هم بخرید، کافی است. مثلا زمان‌هایی که پدر و مادرتان به منزل شما می‌آیند یا یکی از دوستان فرزندتان مهمان شماست.

جنس پایه مبل تختخواب شو چه باشد؟

پایه‌های مبل هرچند با توجه به روکش صندلی انتخاب می‌شوند، اما باید به شیوۀ اتصال آن‌ها توجه کنید. پایه‌های استیلی که به بدن پرس می‌شوند گزینه مناسب‌تری برای این گونه مبل‌ها هستند. حال اگر انتخاب شما کاناپه‌ای است با پایه‌های چوبی بهتر از دقت کنید اتصال به وسیله میخ صورت نگرفته باشد، زیرا این اتصال بعد از مدتی شل شده و آنوقت است که شما شاهد لق خوردن تخت خوابتان خواهید شد.

جنس تشک مبل تختخواب شو مهم است

هنگام خرید، قبل از اینکه به ظاهر مبل توجه کنید، لازم است بیشتر به کیفیت تشک آن توجه کنید. کاناپه مورد نظر را باز کنید و روی همه نقاط آن بنشینید تا مطمئن شوید تمامی نقاط آن نرم و راحت است. به ضخامت تشک هم توجه کنید تا هنگام خوابیدن، مواد داخل آن باعث آزارتان نشوند. حداقل ضخامتی که برای تشک این مبل ها پیشنهاد می‌شود 12 سانتیمتر است. با توجه به انواع مدل‌های مبل داخل بازار، تشک های گوناگونی نیز وجود دارند:

  • تشک پنبه و پلی استر: تشکی نازک و راحت با خاصیت فنری است که حدود 20 سانتی متر عمق دارد.
  • تشک فومی: یکی از متداول‌ترین تشک‌های مورد استفاده هستند. صنعت این نوع تشک‌ها با ورود فوم‌های ارتجاعی و  ژله‌ای دچار تحول شده است. عمق استانداردی که برای این تشک‌ها در نظر می‌گیرند، بین 7 و 13 سانتیمتر است.
  • تشک فنری: با توجه به صدای این تشک ها اگر هنوز قصد خریدش را دارید، بهترین انتخاب تشکی به عمق 12 سانتی متر است.
  • تشک هوا روی فنر: نوع جدیدی از تشک‌ها که ساختار آن آسودگی بیشتری را فراهم می‌کند. قسمت بالای فنر آن که با هوا پر شده، این امکان را می‌دهد که تشک نازک تر از حالت عادی باشد، به طوری که حالت ارتجاعی را نیز موقع استفاده حفظ می‌کند.

پارچه در مبل تختخوابشو

پارچه های بافت درشت و برجسته با تمام زیبایی که به مبلتان می دهند، شما را هنگام استفاده از مبل اذیت می کنند، طوری که بعدا باید هزینه ای برای تعویض آن در نظر بگیرید.

کدام مدل مبل تختخواب شو بهتر است؟

ابتدا مشخص کنید که چگونه قرار است از مبلمان تختخواب‌شو استفاده شود؟ مبل‌های تختخواب‌شو مدل‌های مختلفی دارند. مدلی را انتخاب کنید که با فضای شما و کاربری که برای آن در نظر گرفته اید بیشترین هم‌خوانی را داشته باشد.

ال اسپرت ماتریس تک متحرک+ پاف
  • کاناپه تختخوابشو: ساده‌ترین مدل موجودی که ممکن است بعضی فضاها را بیش از حد ساده و معمولی نشان دهد.
  • صندلی های تخت خواب شو: زمانی که فضا بیشتر از یک مهمان را پذیرا نیست، این مدل برای شما مناسب است.
  • کاناپه های کشویی: قدیمی ترین مدل مبلهای تختخواب شو که در ابعاد مختلف موجود است. البته این مدل به عنوان کاناپه ای بزرگ جهت نشستن استفاده می شود.

مبل تخت خواب شو چستر مد روزه!

این روزها انواع مبلمان چستر در بازار مبلمان، طرفدارهای زیادی دارد؛ در این میان مبلمان تختخواب شو چستر هم بسیار محبوب شده است؛ ببینید چقدر زیباست!

در پایان

برای خرید مبلمان تختخواب شو دو نفره یا چستر طبی می‌توانید از مبلمان تختخواب‌شو دمیرتاش کمک بگیرید. امکان خرید محصولات مبلمان تختخوابشو دمیرتاش به صورت مستقیم از کارخانه و نمایندگی رسمی با قیمت مناسب در بازار مبل ایران 1 نیز فراهم است. محصولات دارای دو سال گارانتی شرکتی بوده و خدمات پس از فروش هستند. تمامی محصولات در انداز‌ه و رنگ‌های دلخواه و متناسب با سلیقه و نیاز شما فراهم شده است و امکان خرید حضوری و اینترنتی و ارسال به سراسر ایران نیز وجود دارد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه