Chidaneh.com placeholder image

کاغذ دیواری اتاق کودک، تو عید بخر و بچسبون!

به قلم: یاسمین ثریا

اگر به دنبال یک راه حل آسان و مقرون به صرفه برای تبدیل اتاق خوابتان به یک اتاق خواب مجلل و منحصر به فرد هستید، بهتر است دوباره نگاهی به کاغذ دیواری های چیدانه بیاندازید! امروزه دنیای کاغذ دیواری های متنوع تر و پر زرق و برق تر شده است. علاوه بر آن نصب و تعویضش هم به سختی گذشته ها نیست؛ پس ذهنیت گذشته خود را در مورد این کاغذ های معجزه گر کنار بگذارید و با چیدانه همرا باشید! به یک اتاق خواب لوکس سلام کنید!

اتاق خوابتان را کادو نکنید!

خیلی از اوقات مشتریان پیشنهاد من مبنی بر استفاده از کاغذ دیواری را اشتباه برداشت می کنند و فکر می کنند باید چهار دیوار اتاق خواب را کاغذ دیواری کنند یا به عبارتی اتاق خوابشان را کادو کنند! در ابتدا باید شما را مطمئن کنم که در استفاده از کاغذ دیواری محدودیت ندارید ولی بهتر است یک یا دو دیوار را کاغذ دیواری کنید. سوال بعدی که اغلب می پرسند این است که کدام دیوار باید کاغذ دیواری شود؟ همان طور که می دانید در هر فضا یک یا دو نقطه کانونی وجود دارد که با ورود شخص غریبه به فضا، اول از بقیه دیده می شود. در اتاق خواب دیوار بالای تخت خواب است که این نقش را بازی می کند پس اصلی ترین دیوار را کاغذ دیواری کنید. می توانید یک یا دو دیوار دیگر را هم کاغذ دیواری کنید اما اگر این تصمیم را گرفتید بهتر است از ترکیب طرح ها و رنگ ها استفاده کنید.

اسکای اسکرپر

کاغذ دیواری اتاق خواب، سبک روستیک

سبک روستیک طرفداران زیادی پیدا کرده است اما برای داشتن یک اتاق خواب به سبک روستیک چقدر باید هزینه کرد؟ مهم نیست که صاحب خانه هستید یا مستأجر! شما با کم ترین هزینه و آسیب به خانه می توانید حال و هوای روستیک را به اتاق خوابتان اضافه کنید. طرح های مختلف این کاغذ دیواری ها از جمله چوب، سنگ و آجر آنقدر طبیعی است که شما باورتان می شود واقعا دیواری از این مصالح دارید.

اگر تمابل به استفاده از کاغذ دیواری به سبک روستیک در سایر فضاهای منزلتان دارید، طرح های زیر مناسب شما هستند:

از کاغذ دیواری های رویایی استقبال کنید!

گروهی از کاغذ دیواری ها مسئول عینیت بخشیدن به رویاهای شما هستند. رویای دوران شیرین نوجوانی یا جوانیتان را به خاطر بیاورید. چه کاری دوست داشتید انجام دهید که با بالارفتن سنتان به فراموشی سپردید! شاید سفر به فضا یا غواصی در اقیانوس بی انتها یا … . هرچه که باشد می توانید آن را داشته باشید تنها کافی است به دنبال آن بگردید و یا به اهالی فن ما در سایت چیدانه سفارش دهید تا برایتان آماده اش کنند.

کاغذ دیواری اتاق خواب، طرح های دست اول!

اگر می خواهید یک کاغذ دیواری خاص انتخاب کنید بهتر است به روز باشید و از طرح های انتزاعی جدید با خبر باشید. دنیای کاغذ دیواری ها روز به روز در حال بزرگ تر شدن است و تقریبا برای هرکس یک طرح خاص و منحصر به فرد وجود دارد. کمی حوصله به خرج دهید و از طرح های کاغذ دیواری چیدانه دیدن کنید مطمئنم طرح دوست داشتنی خودتان را پیدا خواهید کرد.

اگر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری با طرح های انتزاعی در اتاق خواب و سایر فضاهای منزلتان دارید، طرح های زیر مناسب شما هستند:

کاغذ دیواری های سه بعدی مشهور شده اند!

این مدل از کاغذ دیواری ها با نام های کاغذ دیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری پوستری در ایران شناخته شده اند و جای خودشان را به راحتی در دل همگان باز کرده اند. با این کاغذ دیواری ها می توانید در زمان سفر کنید. در یک شب سرد پاییز یا زمستان، در حالی که روی تخت خوابتان دراز کشیده اید به یک باغ بهاری خوش عطر و بو بروید و یک خواب شیرین را تجربه کنید. مزیت این مدل این است که می توانید طرح سفارشی خودتان را به اهالی فن در سایت چیدانه بدهید و طرح اختصاصی خودتان را داشته باشید.

اگر تمابل به استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در سایر فضاهای منزلتان دارید، طرح های زیر مناسب شما هستند:

 

با مطالعه مطالب زیر می توانید بیش تر با دنیای کاغذ دیواری ها آشنا شوید پس به همراهی چیدانه ادامه دهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه