Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون خانه دانشجویی، چک لیستی برای مبلمان ضروری!

به قلم: کیمیا مرادی

اگر امسال دانشگاه قبول شده اید و ورودی ترم بهمن هستید یا دانشجو هستید و می خواهید این ترم خانه دانشجویی اجاره کنید با ما در چیدانه همراه باشید! در این مطلب می خواهیم ببینیم برای یک آپارتمان دانشجویی نقلی خرید چه مبلمانی ضروری است و خرید چه مبلمانی هزینه اضافی است!

آشیان آرا
کمد دیواری اتاق خواب
آشیان آرا

قالیشویی ادیب

فروزان رحمانی
دکوراسیون اتاق خواب مدرن
فروزان رحمانی

چک لیست ملزومات دکوراسیون اتاق خواب دانشجویی

اتاق خواب دوست داشتنی خودتون رو بسازید! درست است که آپارتمان دانشجویی یک خانه کم هزینه است اما این بهانه خوبی برای توجه نکردن به دکوراسیون نیست. با تمام عجله و استرسی که دارید لحظه ای به اتاق خواب بروید( اگر یک سوییت دانشجویی اجاره کرده اید به قسمتی که برای خواب در نظر گرفته اید بروید) با دقت تمام زوایای فضا را ببینید و رنگ و ابعاد را یادداشت کنید حالا به بازار بروید و یک تخت خواب نسبتا ارزان تا متوسط بخرید اما یک تشک خوشخواب مرغوب تهیه کنید. در خرید تشک کمی جیبتان را شل کنید چون ارزش یک خواب راحت بیش تر از این هاست. به سراغ مارک هایی که تازه به بازار امده اند بروید. برند های تازه وارد جنس مرغوب را با قیمت کم تری ارایه می کنند.

آباژور خانه نور
نورپردازی اتاق خواب
آباژور خانه نور

استودیو معماران کیوانی
اتاق خواب چوبی
استودیو معماران کیوانی

این وسایل را به چک لیست اتاق خوابتان اضافه کنید

لامپ و لوستر: دانشجویان به علت دوری از خانواده و شهرشان ممکن است گاهی دچار افسردگی و ناراحتی های روحی شوند و اگر نورپردازی آپارتمان دانشجویی به درستی انجام نشده باشد و یا نورپردازی ضعیف باشد، ناراحتی و افسردگی را تشدید می کند. امروزه در بازار لوستر و لامپ های متنوعی موجود است که می توانید با یک قیمت مناسب از بازار و اهالی فن در چیدانه تهیه کنید.

لوستر روژانو
لوستر فانتزی
لوستر روژانو
هوم دکور
لوستر فلزی
هوم دکور

گروه هنری ارمغان
کوسن و نشیمن
گروه هنری ارمغان

[[nid:105866]]

استودیو میلا
انواع کوسن
استودیو میلا

بالش و کوسن: بالش و کوسن قیمتی ندارند اما در دکوراسیون اتاق خواب دانشجوییتان تاثیر گذار هستند. رنگ را به همراه کوسن های ارزان قیمت به اتاق خوابتان بیاورید. یک کوسن ساده رنگی انتخاب کنید؛ قیمت این کوسن ها مناسب تر است و به طور میانگین با قیمت 16000تومان می توانید خریداری کنید و اگر دستی در هنر دارید بهتر است خودتان برای داشتن یک دکوراسیون عالی دانشجویی دست به کار شوید.

با کمک این مطلب کوسن های مثلثی کم هزینه درست کنید: آموزش کوسن دوزی، به کوسن‌های مربعی نه بگویید!

Linder
روتختى و کالاى خواب لیندر فرانسه
Linder

هوم دکور
کالای خواب Altin Turkey
هوم دکور

[[nid:11934]]

ملحفه و روتختی: ملحفه و روتختی را به میزان دو تا سه دست تهیه کنید. این تعداد مهم است چرا که در بسیاری از مواقع دانشجویان فرصت شست و شوی ملحفه را پیدا نمی کنند. به همین تعداد، به حوله هم نیاز دارند. اما این تعداد را کجا سازماندهی کنید؟ نظم دهنده های داخل کمد و زیر تخت را فراموش نکنید لازم است یاد آوری کنم تختی تهیه کنید که زیرش بتوانید یک سری وسیله را ذخیره سازی کنید. در یک خانه دانشجویی همه چیز باید دم دست باشد .

[[nid:11940]]

کالای خواب بیوتی
ست 2نفره باربری کالای خواب بیوتی
کالای خواب بیوتی
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
سرویس روتختی طرح منبت در دو مدل لحاف رو تختی و کاور لحاف
فروشگاه اینترنتی شیک و تک

فروشگاه اینترنتی شیک و تک
سرویس روتختی رانفورس Violet طرح رها
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
[[nid:11928]]
گلریس
ست لحاف 303 طرح لیلیوم گلریس
گلریس

مبلمان در نشیمن دانشجویی

رترو استودیو
مبلمان راحتی در نشیمن
رترو استودیو

چک لیست ملزومات دکوراسیون نشیمن دانشجویی

نشیمن مانند اتاق خواب یا آشپزخانه نیست. برای چیدمان نشیمن خانه دانشجویی به کمی حوصله ، دقت و البته پول بیش تری نیاز دارید. وسایل زیادی را باید تهیه کنید اما در این مطلب قصد داریم به شما وسایلی را معرفی کنیم که بتوانید با آن ها یک نشیمن دلبر تر داشته باشید پس چک لیستتان را بیاورید.

NESHIMAN | مبلمان نشیمن
مبلمان نشیمن
NESHIMAN | مبلمان نشیمن

دیوارپوش دکوراتیو ایده آل پنل
اتاق نشیمن
دیوارپوش دکوراتیو ایده آل پنل

رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO
رنگ زرد دیوار نشیمن
رنگ تصفیه کننده هوا آرو آلمان AURO

مبلمان: بهتر است یک دست مبلمان کم ارتفاع بخرید تا سقف بلند تر به نظر برسد و صاحب یک خانه دانشجویی نیمه مجلل باشید. رنگ را خاکستری روشن تهیه کنید تا در انتخاب باقی وسایل مشکلی برای هماهنگ سازی رنگ ها نداشته باشید.با انتخاب یک مبلمان طوسی هر چند وقت یک بار می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز اکسسوری ها را تغییر دهید و تنوع ایجاد کنید.

استودیو روزتو
از مجموعه تابلو های مینیمال
استودیو روزتو

[[nid:194988]]

استودیو روزتو
تابلو نقاشی مدرن مینیمال ویرو
استودیو روزتو

آثار هنری: منظورم استفاده از تابلو های گران قیمت نیست. حتما شما آثار هنری دارید که خودتان درستش کرده اید و به عنوان یادگاری نگهداریش می کنید پس همین ها را با خود ببرید و یا یک تابلو مینیمال کوچک و ارزان متناسب با رنگ مبلمان و اکسسوری هایتان بخرید.

مبلمان جهانتاب
صندلی بار مدرن
diamondمبلمان جهانتاب

کاج گالری
میز دو نفره با صندلی بار طرح نستعلیق کد 2001
کاج گالری

کاج گالری
تک صندلی بار کد 2005
کاج گالری

میز غذاخوری: یک خانه دانشجویی بیش تر از اینکه به یک میز نهارخوری نیاز داشته باشد به محلی برای غذا خوردن نیاز دارد. اگر عادت دارید روبه روی تلویزیون غذا بخورید بهتر است برای خودتان یک میز عسلی خریداری کنید تا با خیال راحت رو مبل بنشینید و برنامه مورد علاقه خود را ببینید ولی اگر مقید هستید حتما روی میز غذا بخورید بهتر است چند صندلی اوپن برای آشپزخانه یا یک میز غذا خوری دونفری تهیه کنید.

[[nid:3254]][[nid:5488]]

دکوراسیون داخلی زرین متالیک
صندلی اپن زرین متالیک طرح مدل 350
دکوراسیون داخلی زرین متالیک

مبلمان ایتال فوم
صندلی اپن بارسیتا ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم
[[nid:5536]]
بازل
صندلی بار بازل کد1409
بازل

اگر دوست دارید بدانید چطور یک آشپزخانه دانشجویی زیبا و کم هزینه داشته باشید بهتر است سری به مطلب دکوراسیون خانه دانشجویی، چک لیستی برای یک آشپزخانه کم هزینه! بزنید و برای تبلیغ محصولات خود در وب سایت محبوب چیدانه روی آیکون تبلیغات در چیدانه کلیک کنید!

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه