Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون آرایشگاه زنانه، طراحی خارق‌العاده گروه معماری اشکان اذانی

به قلم: سمیه منوچهری

گروه معماری اشکان اذانی
اجرای دکوراسیون مدرن سالن زیبایی شیدا
diamond+گروه معماری اشکان اذانی

کوتاه کردن مو، آرایش مو، آرایش صورت و حتی طراحی ناخن از کارهایی هستند که افراد را به‌ سوی سالن‌های آرایش و پیرایش جذب می‌کنند؛ اما قطعاً مراجعین سالن‌ها، از میان تعداد زیادی از سالن‌های آرایشی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند، بهترین‌ها را انتخاب خواهند کرد. علاوه بر کیفیت خدمات ارائه‌شده، طراحی محیط و حس خوشایندی که فضا به شخص می‌دهد از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ زیرا افراد زمانی طولانی را در آرایشگاه می‌گذرانند که یا منتظر نوبت هستند یا پروسه آرایش و پیرایش را سپری می‌کنند. همچنین دیزاین سالن آرایش، غیر از تأثیری که برجذب مشتری دارد، باید به‌گونه‌ای باشد که فضایی مناسب برای پرسنلی که در این سالن‌ها مشغول به کار هستند، ایجاد کند. مراقبت‌های شخصی و نظافت پرسنل ازجمله موارد دیگر هستند که رعایت آن‌ها در سالن‌های زیبایی مهم است. در ادامه با بررسی یکی از پروژه‌های طراحی سالن زیبایی که توسط گروه معماری اشکان اذانی انجام گرفته شما را با اطلاعاتی درباره طراحی سالن زیبایی آشنا می‌کنیم. 

چوب و هنر

چند نکته مهم در طراحی سالن زیبایی

برای آنکه طراحی دکوراسیون سالن زیبایی به درستی و به صورت استاندارد صورت بگیرد لازم است که به چند نکته مهم و اصولی دقت کنید تا در نهایت، فضایی با بالاترین کاربری طراحی و اجرا نمایید. تمامی این موارد، توسط گروه معماری اشکان اذانی به خوبی مورد توجه قرار گرفتند و به خوبی نیز پیاده‌سازی شدند. 

نور سالن زیبایی خود را جدی بگیرید!

از لامپ‌های مناسب در سالن زیبایی استفاده کنید. لامپ‌ها نه‌تنها به کمک نور طبیعی می‌آیند تا سالن را روشن‌تر نشان دهند، بلکه باید یک محیط آرام را نیز برای مشتریان خلق کنند. معمولاً در سالن‌های زیبایی از لامپ فلورسنت استفاده می‌شود، اما استفاده از چراغ‌های دیوارکوب یا پایه‌دار نیز ایده‌ای است که علاوه بر اینکه می‌تواند روشنایی سالن را بیشتر کند، فضایی رمانتیک و زیبا ایجاد می‌کند.

در این سالن زیبایی، متخصصین گروه معماری اشکان اذانی با در نظر گرفتن نورپردازی دکوراتیو که مخصوص یک سالن زیبایی است، جلوه‌ همه قسمتها را چند برابر کرده‌اند.

 

گروه معماری اشکان اذانی
اجرای دکوراسیون مدرن سالن زیبایی شیدا
diamond+گروه معماری اشکان اذانی

طراحی مدرن را دست‌کم نگیرید

مدرنیزه کردن سالن، راه مناسبی برای جذب مشتری است. برای انجام این کار می‌توانید دیوارها را با رنگ‌هایی که مناسب هستند رنگ‌آمیزی، کنید همچون ترکیب رنگی که در این آرایشگاه وجود دارد.

در طراحی این سالن از سبک مدرن، همراه با رنگ‌های نوود (nude) با طیف سبز و صورتی به عنوان رنگ اصلی استفاده شده تا علاوه بر جلوه زیبا، حس آرامش هم در فضا به وجود آید.

استفاده از خلاقیت در انتخاب میز و صندلی‌های سالم زیبایی هم به نوبه خود اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل هم هست که این مجموعه، وسواس بسیاری در انتخاب المان‌ها و میز و صندلی‌ها و حتی آینه‌های طلایی داشتند تا در نهایت فضا به این زیبایی جلوه کند. 

آرایشگاهی با فضای گرم و خوشایند به وجود بیاورید

به خاطر داشته باشید اهمیتِ طراحی سالن زیبایی به رنگ و لعاب و نوع زیباسازی آن فضا بستگی دارد، در واقع طراحی و زیبایی سالن باعث ایجاد حس خوب برای مراجعه‌کننده خواهد شد. این دقیقا همان چیزی است که تیم حرفه‌ای اشکان اذانی در سالن زیبایی شیدا طراحی و اجرا کرده‌اند. 

انتخاب ترکیب رنگی مناسب در وسایل و المان‌ها یکی از مهم‌ترین نکات ایجاد فضای گرم و خوشایند است و دقیقا هم به همین دلیل در ترکیب رنگی انتخاب شده این آرایشگاه به خوبی رعایت شده است.

گروه معماری اشکان اذانی
اجرای دکوراسیون مدرن سالن زیبایی شیدا
diamond+گروه معماری اشکان اذانی

از المان‌های بهداشتی استفاده کنید

برای حفظ بهداشت در بخش‌های مراقبت از پوست و موی سالن آرایش خود می‌توانید از المان‌ها و عناصری همچون سرامیک استفاده کنید تا فضا همچنان بهداشتی و تمیز باقی بماند.

به جزئیات توجه کنید

تاثیر انتخاب‌های مناسب و هوشمندانه در طراحی سالن زیبایی، صرفا به انتخاب وسایل اصلی و بزرگ خلاصه نمی‌شود، بلکه تک‌تک جزئیات هم از اهمیت بالایی برخوردارند. المان‌ها، اکسسوری‌ها و آینه‌های این سالن که توسط گروه معماری اشکان اذانی انجام گرفته با ترکیب رنگ طلایی، جزء جزییاتِ تکمیل کننده هستند و فضا را کامل‌تر و شکیل‌تر کرده‌اند.

سالن آرایشی با طراحی گروه معماری اشکان اذانی

گروه معماری اشکان اذانی با 15 سال سابقه طراحی و اجرا با فضاهایی کاربردی و زیبا، آن هم با دانش و مهارت بالای خود، به طراحی فضاهای داخلی متفاوت می‌پردازد که هر کدام به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام می‌گیرند. 
 

مطالب پیشنهادی:

 

نویسنده: سمیه منوچهری | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه