Chidaneh.com placeholder image

خرید کاغذ دیواری، با این 5 نکته بهترین نتیجه را می گیرید!

به قلم: گلنار

معمولا بسیاری از افراد در مورد استفاده از کاغذ دیواری برای منزل خود دچار شک و تردید هستند. علت  آن را می توان در عدم آگاهی نسبت به پاسخ سوال هایی دانست که در ذهن خود دارند. این اتفاق به خصوص برای افراد اجاره نشین بیش تر رخ می دهد. اما اگر به صورت جدی در مورد ترکیب کاغذ دیواری در طراحی خانه خود فکر  می کنید، کاغذ دیواری آیدی در این جا برخی نکات لازم از ابتدا تا انتهای کار با کاغذ دیواری را به شما یادآوری می کند. با داشتن فکری باز و اطلاعات کافی می توانید این کار را به آسانی انجام دهید. 

[[nid:222583]]

قالیشویی ادیب

[[nid:125742]]

1- چسب های مناسب و با کیفیت 

برخلاف باور عموم کاغذ دیواری دائم و همیشگی نیست. در گذشته، چسب های کاغذ دیواری به گونه ای بودند که به راحتی حل نشده و باعث می شدند جدا کردن کاغذ از روی دیوار بسیار دشوار شود. امروزه، با وجود چسب های پیش رفته تر مانند چسب سلولزی، چسبندگی و فرایند جدا شدن ساده تر شده است. بدین ترتیب شما دیگر نگرانی برای جدا کردن کاغذ دیواری را نخواهید داشت. همچنین اگر تصمیم به فروش خانه خود دارید یا اجاره نشین هستید، با برداشتن کاغذ، به دیوارهای خود آسیب نمی رسانید.

[[nid:222584]]

[[nid:222578]]

2- یک نصاب کاغذ دیواری ماهر 

از نظر شرکت آیدی، ارزش استخدام یک فرد با تجربه برای نصب کاغذدیواری در این است که تضمین می کند که گام های درست برای آماده سازی و جلوگیری از آسیب به دیوارها برداشته شده است. همچنین تضمین می کند که به خوبی نصب شده و در صورت نیاز نیز به راحتی جدا می شود. اما اگر تصمیم دارید که کاغذ دیواری را خودتان نصب کنید، مطمئن شوید که اطلاعات لازم در مورد نصب را دارید و یک چسب با کیفیت عالی را خریداری می کنید. به طور کلی صرف نظر از این که چه کسی نصب می کند، اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های مربوط به کاغذ دیواری خوانده شده و آنچه را برای دیوارهایتان مناسب است انجام می شود. به طور مثال بررسی نوع دیوارها در خانه می تواند از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از مشکلات باشد.

[[nid:222603]]

[[nid:222604]]

3- آمادگی دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری

اطمینان حاصل کنید که دیوارهای خود را به درستی برای نصب آماده کرده اید. دیوارهای ناهموار یا آسیب دیده ممکن است مستلزم زیرسازی های بیش تری نسبت به سایر دیوارها باشند و عدم انجام صحیح این کار ظاهر نامتقارن یا غیر یکنواخت را به دیوارهای شما می دهد. از نکات مهم دیگر اندازه گیری دقیق برای سفارش رول های کاغذ دیواری است زیرا شما نمی توانید کاغذ دیواری را بعد از نصب زمینه حرکت داده یا تنظیم کنید، بنابراین باید از کنار هم قرار گرفتن دقیق رول ها اطمینان حاصل نمایید.

[[nid:125767]]

[[nid:222609]]

4- انتخاب نوع کاغذ دیواری

هنگامی انتخاب کاغذ دیواری باید از انواع آن به خوبی آگاهی داشته باشید. تفاوت های بسیاری مابین انواع کاغذ دیواری وجود دارد که می تواند تاثیر زیادی در نتیجه نهایی کار داشته باشد. از جمله مواردی که شرکت آیدی به آن اشاره می کند سهولت جدا شدن کاغذ دیواری، تفاوت در ضخامت ها و در نتیجه سهولت نصب و مهم تر از همه قابل شستشو یا غیر قابل شستشو بودن آن ها است.

[[nid:222579]]

5. انتخاب چاپ کاغذ دیواری

بعد از کمی بررسی شما متوجه می شوید که مارک های مختلف، کاغذ دیواری های خود را از راه های مختلف تولید می کنند، بنابراین در هنگام انتخاب دقت نمایید که طرح و نقش و جنس مورد نظر شما قابلیت چاپ دارد یا خیر. اگر از نظر زمان و بودجه این امکان برایتان وجود دارد می توانید چاپ مورد نظر خود را سفارش دهید، در غیر این صورت با ملاحظه تصمیم گیری کنید. 

کلام آخر :  کاغذدیواری آیدی با نمایندگی رسمی از شرکت P+S آلمان و Emiliana ایتالیا و با بهره گیری از نیروهای متخصص طراح و بیش از ۴۰ سال تجربه در این زمینه، می تواند مشاوری حرفه ای برای شما باشد.

ترجمه شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه