Chidaneh.com placeholder image

انواع بوفه های جدید، در این 14 مدل دکوری هایتان می درخشند!

به قلم: گلنار

ما ایرانی ها دوست داریم که ظروف خود را مرتب در یک کمد زیبا بچینیم و این، خود به یک عنصر اصلی در خانه های ما تدبل شده است. شاید استفاده از دکورهای چوبی قدیمی که فضتی زیادی را هم اشغال می کردند غیر منطقی و عجیب به نظر برسد. اما خبر خوب این جاست که طرح ها و مدل های جدید و نو جای قدیمی تر ها را گرفته اند و من می خواهم در این مطلب نمونه ایاز آن ها به شما معرفی کنم.

گالری تحسین
بوفه چوبی
گالری تحسین

chidaneh ad banner

انواع مدل بوفه جدید

به طور کلی مدل بوفه های جدید را می توانیم در دسته های زیر خلاصه کنیم:

  • مدل بوفه سلطنتی
  • بوفه چوبی مدرن
  • بوفه چوبی کوتاه
  • مدل بوفه فانتزی

گالری تحسین
بوفه چوبی
گالری تحسین

معین صالحی
منزل طلایی خانم هنرور
معین صالحی

بوفه سلطنتی

این بوفه ها مربوط به سبک دکوراسیونی کلاسیک هستند. بسیار پر تزیین و با جزییات فراوان. غالبا می توانید انواع قهوه ای، طلایی و سفید رنگشان پیدا کنید اما نقوش برجسته چوبی از هیچ کدام حذف نخواهند شد. پیشنهاد من به شما برای استفاده از این بوفه، در کنار مبلمان کلاسیک و برای یک سالن غذاخوری یا نشیمن بزرگ است. زیرا همیشه تزیینات فراوان باعث به وجود آمدن شلوغی بصری در فضا خواهند شد.

فاطمه غفاری
جلو مبلی چوبی
فاطمه غفاری

 

     

بوفه مدرن

منظور از بوفه مدرن، بوفه ویترین هایی هستند که از قالب مستطیل مانند نمونه ای قبلی بیرون آمده و فرم ها و شکل های مختلفی را به خود گرفته اند. در بسیاری از انواع مدرن می توانید نبود شیشه و در را نیز متوجه شوید که این نیز خود می تواند فضای شما را تغییر دهد. اما بهتر است قیل از هر گونه انتخاب، ابتدا چشم گیرترین مکان بوفه و ویترین را در دکوراسیون منزل خود پیدا کنید. زیرا اگر در جای مناسبی قرار نگیرد، ظروف و اشیای درونآن به خوبی دیده نمی شوند.

گالری تحسین
بوفه چوبی
گالری تحسین

گالری تحسین
بوفه چوبی
گالری تحسین

بوفه ویترین مدرن در دکوراسیون

   

مدل بوفه کوتاه

این مدل امروزه از پرطرفدارترین مدل هاست زیرا در عین حال که فضای کمی می گیرد، ظروف را به خوبی در خود جای داده و به نمایش می گذارد. همچنین شما می توانید از انواع کشو دار آن نیز استفاده کنید که از لحاظ کاربری هم نیاز شما را تامین نماید. گاهی اوقات می توانید از بوفه های کوتاه برای پوشاندن و پر کردن فرورفتگی دیوار های خالی در منزلتان استفاده نمایید.

ثمین موسوی
عکاسی خانه خانم مستوفی الممالک - میرداماد تهران
ثمین موسوی

ثمین موسوی
کابینت سفید
ثمین موسوی

شیما خراسانی
جوشش هنر در خانه خانم نصر
شیما خراسانی

بوفه فانتزی

از بین انواع بوفه و ویترین در دکوراسیون منزل، بوفه های فانتزی از غالب خشک و رسمی خارج شده و آزادی انتخاب بیش تری به شما می دهند. همان طور که می توانید در تصاویر مشاهده کنید، تنوع رنگ ها برای این مدل زیاد است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ناهماهنگی با سبک کلی دکوراسیون خانه به وجود نیاورند.

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی کرج (شهرک بنفشه)
استودیو پر

حسین گلیار
عکاسی دکوراسیون داخلی
حسین گلیار

بوفه ویترین فانتزی

بوفه ویترین فانتزی در دکوراسیون

کلام آخر :  همیشه بر این باور بوده و هستم که تغییر نیازمند صرف هزینه های زیاد و رقم های بالا نیست. به خصوص در بحث دکوراسیون و طراحی داخلی می توان با مشاهده عکس ها و پروژه های خوب و با کیفیت، به ایده هایی دست یافت که مطمئنا با خلاقیت خود شما کامل و بهتر خواهد شد. امیدوارم نمونه های گفته شده شما را به طرح مورد نظر خود برساند.

“برای سفارش و خرید می توانید از گالری تحسین کمک بگیرید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه