Chidaneh.com placeholder image

جدیدترین مدل تابلو دیواری، نقاشی های دلنشین بر دل دیوار!

به قلم: گلنار

آثار هنری از جمله عناصر با ارزشی هستند که جای خالیشان را در دکوراسیون خانه های خود بسیار احساس می کنیم. شاید بتوانیم یکی از دلایل آن را عدم آگاهی نسبت به ارزش معنوی یک اثر هنری و دلیل دیگر را نداشتن اطلاعات در مورد انتخاب صحیح و متناسب این آثار برای سبک های مختلف دکوراسیون بدانیم. از همین رو با گروه آرت سل وان همراه شده ایم تا نکات لازم در این زمینه را در اختیارمان قرار دهند.

آرت سل وان
تابلو
آرت سل وان

chidaneh ad banner

آرت سل وان
تابلو
آرت سل وان

فعالیت artsale1 به جهت فروش آثار هنری در فضای مجازی شاید برای عموم مردم و علاقه مندان در شرایط موجود امری غیر قابل قبول یا با کمی تخفیف و نگاهی نو با تردید به نظرآید. بدین جهت دستورالعمل هایی را لحاظ کردیم و قوانینی را در پذیرش آثار هنری گنجاندیم و در پروسه خلق آثار هنری و همچنین انتخاب آثار هنری عوامل زیادی را در نظر گرفته ایم تا به شکل قابل قبولی رضایت علاقه مندان به خرید آثار هنری را تامین کنیم، که به جرات می توان گفت در خرید حضوری چنین اطمینان و استانداردی را شاهد نباشند. 

آرت سل وان
تابلو
آرت سل وان

آرت سل وان
تابلو
آرت سل وان

این موارد  به چند دسته تقسیم می شوند که در ذیل به شرح آن می پردازیم :

  •  انتخاب هنرمندان در سطوح مختلف و ارزیابی آثار و سطح دانش و تکنیک های اجرایی آن ها و تجربه کاری آنان به شکلی که به طور تقریبی از همکاری با نیمی از هنرمندانی که تمایل به همکاری با artsale1 را دارند معذوریم.
  • بررسی کیفی از جهت مواد و متریال بکار رفته در اثر هنری با هماهنگی و تایید کارشناسان artsale1 به هنگام  تولید اثر هنری و استاندارد های لازمه به جهت سلامت اثر و ماندگاری آن.
  • تهیه شناسنامه برای کلیه آثار هنری به شکلی که یک نسخه از شناسنامه اثر هنری در پشت اثر هنری درج گردیده و یک نسخه نیز به خریدار ارائه و نسخه دیگر در آرشیو 1artsale لحاظ کردیده تا آسودگی خاطر خریدار به جهت تایید احراز هویت شخصی خالق اثر و اطلاعات اثر هنری را به همراه آورد.

آرت سل وان
تابلو
آرت سل وان

آرت سل وان
تابلو
آرت سل وان

امیدواریم قوانین و مقررات جاری ما حاشیه بسیار امنی را برای آسودگی ازخرید آثار هنری مورد علاقه در artsale1 به همراه آورده باشد. جایگاه ویژه آثار فاخر هنری در تمامی اقوام و دوران به لحاظ خصوصیت های بارز هنر می باشد که تملک آن را یکی ازاهداف مهم علاقه مندان به این حوزه نموده. تملک آثار هنری در وجهی از زندگی انسان های برجسته می باشد و Artsale1 برای تمامی سلایق و تمامی اقشار با بودجه های مختلف این امکان را برآورده نموده. همچنین خرید آثار هنری مانند نقاشی، نقاشیخط و نقاشی مدرن گونه ایی سرمایه گذاری می باشد.

آرت سل وان
تابلو
آرت سل وان

کلام آخر : با مطالعه فروش آثار هنری و افزایش ارزش مادی آن در هر سال، می توان ارزش بالای آن به جهت سرمایه گذاری را مورد توجه قرار داد. آرت سل وان شما را برای بدست آوردن آثار مورد علاقه خود، چه از نظر کیفی و چه از نظر بهای پرداختی و اصالت هنری اثر راهنمایی خواهد نمود.

نویسنده : آرت سل وان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه