Chidaneh.com placeholder image

مبلمان ویلایی، ایده روزهای بعد از قرنطینه + ویدیو

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه خونه باغ، انواع مبلمان باغی و فضای باز را بررسی کنیم.

انواع مبلمان ویلایی

مبلمان ویلایی یا مبلمان فضای باز برای فضاهای مختلف مانند حیاط، محوطه ویلا و حتی تراس و بالکن کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه تنوع بالا در مدل ها و طرح های مبلمان ویلایی باعث شده که کاربرد وسیع تری نسبت به گذشته پیدا کرده و تغییرات زیادی را نیز برای شما به وجود می آورند. در ادامه انواع این مبلمان را با هم بررسی می کنیم:

سرویس خواب بالسا
  • مبلمان حصیری
  • تخت های استخری
  • تاب های ریلکسی

گالری خونه باغ
مبلمان فضای باز
گالری خونه باغ

مبلمان حصیری

این مبلمان که طرفداران زیادی نیز دارد، از حصیر مصنوعی ساخته شده و کلاف آن ها نیز آلومینیومی است. شاید علت پرکاربرد بودن آن ها را بتوانیم در مقاومت مقابل نور خورشید و رطوبت پیدا کنیم. علاوه بر این سبک بودن‌شان نیز جابه جایی را به مراتب ساده تر می کند. فراموش نکنید که مبلمان حصیری تنوع بالایی در مدل و طرح دارند.

گالری خونه باغ
تخت کنار استخر
گالری خونه باغ

تخت های استخری

یکی از اصلی ترین مبلمان فضای باز هستند که به دلیل قرار گیری در کنار استخر باید در مقابل نور خورشید مقاومت زیادی داشته باشند. در نتیجه حصیر مصنوعی می تواند گزینه مناسبی برای آن ها باشد.

گالری خونه باغ
مبلمان فضای باز
گالری خونه باغ

تاب های ریلکسی

این مدل تاب ها از پرطرفدارترین مبلمان ویلایی و فضای باز هستند و به شما کمک می کنند تا بیش ترین استفاده را از فضا داشته باشید. حتی برای بالکن های کوچک هم می توانید مدل های جمع و جور را انتخاب نمایید. مهم ترین ویژگی تاب های ریلکسی در این است که نیازی به آویزان شدن از سقف نداشته و در نتیجه در همه جا قابل استفاده خواهند بود. 

“برای مشاهده مدل های بیش تر می توانید به پروفایل خونه باغ در چیدانه مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: طلوع حقیقت | فیلمبردار : امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه