Chidaneh.com placeholder image

مرتب کردن کمد لباس، پرمشغله ها با این شیوه ها عقب نمی مانند!

به قلم: کیمیا مرادی

کمد لباس آخرین چیز برای مرتب کردن است و این مطلب برای تمام کسانیست که در آخرین ماه سال حسابی پر کار می شوند! اگر شما هم شغلی دارید که باعث می شود تا آخرین روز اسفند سرکار حضور داشته باشید؛ قطعا مرتب کردن کمدتان را برای آخرین روزهای اسفند گذاشته اید! چیدانه آسان و سریع می گوید هرچیز را در کمد لباس هایتان کجا بگذارید!

مبلمان و اکسسوری جاکوب
اکسسوری نظم دهی اتاق
مبلمان و اکسسوری جاکوب

سرویس خواب بالسا
آویزان کردن کفش های مجلسی پشت درب کمد

مرتب کردن کمد لباس

برای عید کفش های مجلسی را دم دست بگذارید

برای هرکاری باید به حال و هوای روزهایی که درپیش دارید توجه کنید! در روزهای آینده دید و بازدید های بسیاری انجام می شود پس بهتر است کفش های مجلسی و دمپایی های روفرشی را دم دست بگذارید. بدین منظور کفش های خود را روی درب کمدتان آویزان کنید! شما می توانید با استفاده از نصب کرده یک میله ساده و گیره های S  شکل این کار را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: 9 ویژگی کسانی که خانه ای مرتب و منظم دارند

رگال خاص
رگال لباس مدرن
رگال خاص

کابینت و طراحی داخلی متین کیا
آویز کمد لباس
کابینت و طراحی داخلی متین کیا

دهکده چوب
رگال لباس چوبی
دهکده چوب

مرتب کردن تاپ ها و لباس های تابستانی در کمد

لباس‌های ریز را آویزان کنید

با فرا رسیدن فصول گرم سال، کم کم لباس های خنک هم از چمدان ها بیرون آورده می شوند. این روش برای نگهداری تاپ، کمربند، روسری، کروات مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از این وسایل ریز را روی یک چوب لباسی آویزان کنید. به سادگی می توانید یک چوب لباسی را به محلی برای نگهداری چندین وسیله مانند تاپ و کروات و … تبدیل کنید. با چوب لباسی های ساده کمدتان را مرتب نگه دارید!

کمد چوبی آیکیا

آماده کردن لباس های دم دستی در کمد

لباس‌های فردای‌تان را جدا آویزان کنید

اگر در ایام عید هم سرکار می روید و مجبور هستید صبح ها زود از خواب بیدار شوید، بهتر است لباسی را که میخواهید بپوشید از شب قبل آماده کنید. با این کار وقتتان برای انتخاب لباس مناسب گرفته نمی شود. لباسی را که انتخاب کرده اید روی قلابی که از داخل کمد یا دیوار به صورت افقی قرار دارد آویزان کنید. با این کار هم لباس فردای خود را انتخاب کرده و هم از بهم ریختگی مجدد کمدتان جلوگیری کرده اید.

مرتب کردن کمد لباس در آخرین روز اسفند

وسایل اضافی را درون جعبه بگذارید

منظورم همان وسایلی است که به نظر اضافی می آید اما به محض جابه جا کردنشان لازمتان می شود. بهتر است از جعبه های شفاف استفاده کنید یا روی جعبه ها برچسب بزنید. برچسب کوچکی می تواند به شما در یافتن آسانتر وسایلتان کمک کند. از برچسب های رنگی استفاده کنید یا خودتان با استفاده از مقوا و ربان آن ها را بسازید و روی جعبه های وسایل داخل کمد آویزان کنید. این کار برای جعبه هایی که نمی توان داخل آنها رادید مانند: جعبه های حصیری و جعبه هایی که در قفسه های بالایی کمد قرار دارند مناسب است.

خانه رویایی ایکیا
آویز شال و روسری
خانه رویایی ایکیا

مرتب کردن روسری ها در کمد

گیره های چوبی نگه دارنده روسری هستند

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که با کشیدن روسری از درون چوب لباسی آن را نخ کش کرده اید! اگر همیشه با عجله حاضر می شوید می توانید با استفاده از یک چوب لباسی یا چند گیره آن ها را پشت درب اتاق خوابتان یا کمد آویزان کنید و هر روز به دنبال روسری مورد نظرتا داخل کشو یا سبد را نگردید.

خانه رویایی ایکیا
آویز روسری و شال ایکیا
خانه رویایی ایکیا

دراور سه کشوی ایکیا

دراور هشت کشوی ایکیا

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه