Chidaneh.com placeholder image

مرتب کردن لباس ها، بهترین روش ها حتی بدون کمد!

به قلم: گلنار

 

با تمام شدن یک فصل و رسیدن فصل جدید در خانه های ما نیز نیاز به جدید شدن احساس می شود. شاید یکی از ساده ترین مثال ها برای این نو شدن این باشد که باید لباس های فصل گذشته را جمع کرده و لباس های فصل جدید را بیرون بیاوریم. مسلما برای انجام دادن این کار به فضای ذخیره سازی زیاد و یک ساماندهی مناسب نیاز داریم. در این مطلب 4 روش به شما پیشنهاد داده می شود که به وسیله آن ها می توانید بهترین نتیجه را برای رسیدن به این هدف بگیرید.

سرویس خواب بالسا

مرتب کردن کمد لباس

قرار دادن وسایل مشابه در یک گروه

یک راه ایده آل برای جداسازی لباس های مختلف این است که سعی کنید آن ها را به گزوه ها و دسته های مشابه تقسیم نمایید. این دسته بندی می تواند بر اساس معیارهای مختلفی صورت پذیرد. به طور مثال مانند آن چه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، کفش های اسپورت، چکمه ها، دامن ها و … هر کدام در دسته مشخصی جا داده شده اند. یکی دیگر از مزیت های این روش در این است که به راحتی می توانید لباس مورد نظرتان را پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی : مرتب کردن کمد لباس برای فصل زمستان در سه سوت!

مرتب کردن کمد لباس

نصب کشوهای بیش تر

اگر فضای کمتری دارید، بهتر است کشوهای بیش تری را در کمدتان نصب نمایید تا بتوانید از آن ها برای لباس های متفاوت استفاده کنید. به طور مثال لباس های زمستانی و بافتنی را درون کشوها گذاشته و لباس های خنک تابستانی را آویزان نمایید. حتی می توان مانند تصویر بالا، قسمت جلویی کشو را شیشه در نظر گرفت تا داخل آن بهتر دیده شود. 

مطلب پیشنهادی : مرتب کردن کمد رختخواب در کمتر از5 دقیقه!

مرتب کردن کمد باس

جدا سازی در اتاق کوچک

بسیاری از ما به اندازه کافی خوش شانس نیستیم تا یک کمد لباس بزرگ یا واک این کلوزت در اتاق خوابمان داشته باشیم و بتوانیم همه لباس ها را در آن سازماندهی کنیم. اما این بدان معنا نیست که نتوانیم راه حلی به همان اندازه موثر پیدا کنیم. یک دیوار خالی، یک قفسه لباس و یک پرده، همه چیز را برای طراحی یک کمد در اتاق فراهم می کنند. به تصویر بالا خود دقت نمایید تا ببینید که چطور این ایده فضای کافی برای لباس های شما به وجود می آورد.

مطلب پیشنهادی : مرتب کردن کمد لباس، پرمشغله ها با این شیوه ها عقب نمی مانند!

مرتب کردن کمد لباس

مرتب کردن کمد لباس

وسایل کوچک تر برای نظم دهی بیش تر

گاهی اوقات وسایل نظم دهی کوچک، باعث تغییر چشمگیرتری نسبت کمدهای بزرگ در اتاق خواب می شوند. دو تصوی بالا اتاق خواب هایی را نشان می دهند که تنها با استفاده از یک شلف و چوب لباسی ساده، فضایی برای ساماندهی به لباس ها به وجود آورده اند. در این روش علاوه بر این که رنگ و مدل لباس ها، خود نوعی طراحی به دکوراسیون اتاق خواب اضافه می کنند، باعث می شود که روزانه راحت تر بتوانید لباس مورد نیاز خود را پیدا نمایید.

با استفاده از مطالب زیر نظم بیش تری در اتاق خوابتان ایجاد کنید :

منبع : thespruce

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه