Chidaneh.com placeholder image

مدرن ترین انواع اکسسوری کمد؛ هرآنچه برای نظم دهی به کمد ها نیاز دارید!

به قلم: مژگان احمدی

همیشه نظم دهی صحیح و اصولی به کمد ها، یکی از دغدغه های اصلی بانوان ایرانی بوده و امروزه با کوچک شدن متراژ خانه ها و در نتیجه کوچک شدن کمد دیواری ها، این مسئله به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. از طرفی زیاد شدن وسایل زندگی مدرن نیز باعث شده تا این مشکل بیش از پیش مطرح باشد.
به این ترتیب اگر راه چاره ای برای این مشکل پیدا نکنید، هر روز درگیر مرتب کردن کمد هایتان خواهید بود، بدون اینکه به نظم دلخواهتان برسید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم این بار قبل ازینکه برای نظم دهی به کمدتان دست به کار شوید، ابتدا برنامه ریزی مناسبی را انجام دهید و به خرید اکسسوری های کارآمد کمدی اقدام کنید؛ سپس چیدمان وسایلتان را شروع کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که اینبار با شیوه ی کاربردی تر و بهتری کمدتان را سامان دهی می کنید. 

تابلو فرش ریحان

مطلب مرتبط: طراحی کمد دیواری کلاسیک؛ شیک، لاکچری و کاربردی

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مدرن ترین انواع اکسسوری کمد و چیدمان به روش بهینه آشنا کنیم.

طبقه بندی کاربردی با کمک اکسسوری کمد

در گذشته تفکیک بندی فضای کمد ها تنها با استفاده از تخته های چوبی انجام می شد؛ اما این تخته ها حجم نسبتا زیادی از کمد را اشغال می کردند و اگر نزدیک به هم نصب می شدند، امکان دسترسی به انتهای طبقات را کم می کردند. از طرفی تغییر جای طبقات پس از نصب شان، چندان هم امکان پذیر و راحت نبود.

اما امروزه طبقه بندی کمد ها و جابجایی طبقات کار چندان مشکلی هم نیست. طراحان دکوراسیون داخلی سال ها تلاش کره اند تا روش های کاربردی و مناسبی برای راحتی ما پیدا کنند. امروزه روش هایی ارائه شده تا افرادی که در منزلشان تنها یک کمد دارند نیز برای نظم دهی به کمد ‌ها مسیر ساده تری را طی کنند. 

با این حال، مرتب کردن اصولی کمد ها بدون داشتن لوازم جانبی مناسب، کار ساده ای نیست. در این قسمت لیستی از 8 اکسسوری کمد لباسی که به شما کمک می کند فضای کمد لباس خود را به صورت اصولی و کارآمد تفکیک کنید را معرفی کرده ایم. این تجهیزات به قدری کاربردی و محبوب هستند که در مدت کمی پس از عرضه به محصولاتی پر فروش تبدیل شدند.

1. رگال کشویی آویز شلوار

شلوار ها یکی از مهم ترین پوشش ها برای به خصوص مردان است. وجود خط اتو در شلوار های پارچه ای و عدم وجود چروک بر روی انواع شلوار باعث خوش استایل شدن شلوار می شود.

در قسمت پایین کمد، فضایی به اندازه ی حدودا 70 سانتی متر را به جایی برای شلوار ها اختصاص دهید و یک رگال آویز کشویی شلوار را در آن جا نصب کنید تا دیگر نگران افتادن شلوار ها از چوب لباسی، و چروک افتادن بر روی آن ها در اثر فشار بین لباس ها نباشید.

2. رگال لباس کمد دیواری

همواره لباس های زیادی برای آویزان کردن در کمد های ما وجود دارد. بسیاری از این لباس ها پارچه های ظریف و لیز دارند و بر روی چوب لباس های معمولی فیکس نمی شوند. از طرفی گاهی تعداد لباس های شما آنقدر زیاد است که جایی برای آویزان کردن تعدادی از آن ها باقی نمی ماند. 

رگال کمد دیواری تمام این مشکلات را برای شما حل می کند. علاوه بر این، رگال لباسی انواع متفاوتی دارد تا با نیاز و سلیقه ی شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر ارتفاع کمد شما زیاد است و دسترسی سختی به رگال کمد تان دارید، از رگال متحرک استفاده کنید که تنها با کمک یک میله، در دسترس شما قرار می گیرد.

3. سبد حصیری ریلی

سبدهای حصیری کشویی راهی عالی برای نگهداری بسیاری از وسایل داخل کمد هستند. از این سبدها برای حوله ها یا لباس‌هایی که چروک نمی شوند و می‌خواهید آن ها را روی هم قرار دهید، استفاده کنید.

خیالتان راحت باشد که به دلیل ریلی بودن سبدها، در صورت نیاز به تمام فضای سبد ها دسترسی بسیار ساده ای خواهید داشت. 

4. رگال روسری و کراوات

کراوات و روسری معمولا از پارچه هایی ظریف و حساس هستند که اتو زدن دائم در آن ها باعث خراب شدن بافت پارچه می شود. به جای چیدن آن ها بر روی هم، یک رگال مخصوص تهیه کنید تا آنها را بدون چین و چروک نگه دارید و این امکان را داشته باشید تا به راحتی به روسری مورد نظرتان دسترسی داشته باشید بدون اینکه بقیه را از جای خود خارج کنید.

5. جاکفشی داشبوردی

یکی از مواردی که در هر کمد لباسی باید وجود داشته باشد، یک سازمان ‌دهنده کفش است. این یراق برای صرفه جویی در فضا برای نگهداری کفش های مجلسی، پاشنه بلند یا کتانی های کثیف بسیار عالی هستند. 

رگال جاکفشی کشویی به گونه ای طراحی شده که طبقات به سادگی جا به جا می شوند تا دسترسی ساده ای را به تمام کفش ها فراهم کنند.

6. میز اتو تاشو

میز اتو یکی از وسایل ضروری است که در هر خانه ای یافت می شود. اما مشکل اصلی میز اتو زمانی ایجاد می شود که شما مجبورید این وسیله را در اطراف خانه خود حمل کنید و به دنبال مکان مناسبی برای قرار دادن آن باشید. 

میز اتو تاشو بهترین راه برای صرفه جویی در فضا و راحتی در اتو کردن لباس های شما است. شما می توانید این میز را در جای بسیار باریک و کوچکی نصب کنید و در هنگام نیاز آن را بیرون بکشید؛ علاوه بر این می توانید ارتفاع میز اتوی خود را نسبت به قد و راحتی خودتان تنظیم نمایید.

7. باکس ریلی کمربند و لوازم کوچک (کشوی جواهرات)

اضافه کردن باکس نگهدارنده کمربند یک تغییر عالی در کمد شما است. این اکسسوری ساده می توانند برای سازمان دهی به کمد شما بسیار مفید باشند. کشوی ریلی کمربند به گونه ای طراحی شده است که تعداد زیادی فضای تفکیک شده برای قرار دادن کمربند، ساعت، گُلسر و … دارد تا از به هم ریختگی یا گم شدن وسایلتان راحت شوید.

8. آینه گردان

یک اتاق خواب بدون آینه ی قدی ناقص است. با این حال ممکن است فضای اتاق شما برای قرار دادن یک آینه ی بلند جای مناسبی نداشته باشد. آینه گردان اکسسوری مناسبی برای نصب در داخل کمد است تا علاوه بر فراهم کردن یک آینه قدی در کمد، جایگاهی برای قرار دادن وسایلی مثل حلقه و ساعت را فراهم می کند.

تمام این اکسسوری های داخل کمد کاربردی و مدرن را در صفحه ی یراق آلات اتاق خواب مشاهده فرمایید تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

مطلب مرتبط: 25 مدل آینه کاری کمد دیواری شیک و امروزی

نورپردازی داخل کمد

نورپردازی یکی از ارکان اصلی دکوراسیون و زیبا سازی محیط است. اما تاثیرات نورپردازی به همینجا ختم نشده و امروزه نورپردازیِ وظیفه ای، برای کاربردی تر کردن تمام فضا ها استفاده می شود.

کمد ها معمولا به دلیل کوچک بودن تاریک هستند و گوشه ها و زوایای دور افتاده ی آن ها به سختی دیده می شود. با استفاده از تجهیزات نورپردازی کمد این مشکل را برای همیشه رفع کنید. 

ال ای دی های باریک و ظریف شاخه ای را در کمد خود نصب کنید و آن ها را به سنسور کمدی مجهز کنید تا در زمان باز شدن درب کمد به صورت هوشمند روشن شوند و زیبایی و کارآیی بی نظیری را به نمایش بگذارند.

برای سادگی در اتصال ال ای دی ها به برق، از پریز های توکار استفاده کنید. پریز توکار علاوه بر تعدادی سوکت برق، دارای امکاناتی نظیر میکروفون بلوتوثی، شارژر وایرلس، پورت های خروجی تلفن و یو اس بی و .. است و با ظاهر مدرن و زیبایی که دارد، باعث جذابیت دکوراسیون اتاق خواب شما می شود.

مطلب مرتبط: نورپردازی کمد دیواری؛ معرفی مدلهای مختلف و جذاب نورپردازی

درب ریلی کمد

باز کردن درب کمد هایی که در اتاق های کوچک هستند، معمولا با مشکل مواجه است؛ چرا که هر درب برای باز شدن کامل به فضای مشخصی نیاز دارد؛ پس اگر وسیله ای در پشت درب قرار گرفته باشد، باز شدن کامل درب های کمد ممکن نیست. به این ترتیب ناچارید که وسایل خود را به سختی و از لای درب در داخل کمد گذاشته و یا از کمد خارج کنید.

درب های ریلی در راستای درب های کناری باز می شود و فضایی را اشغال نمی کند. بنابراین به راحتی به وسایل داخل کمد دسترسی خواهید داشت، بدون آنکه نگران برخورد درب با وسایل نزدیک به آن باشید. 

انواع درب ریلی مدرن و زیبا هستند و برای تمامی انواع درب های اتاق، سرویس، کمد، کابینت، پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.

مطلب مرتبط: کمد دیواری ریلی مدرن، 60 مدل برای آپارتمان های ریزه میزه!

خرید تجهیزات داخل کمد از تجهیز یراق

خرید ایمن و راحت از دغدغه های همه افراد است. هر فرد قبل از خرید یک وسیله نیاز به کسب آگاهی گامل درباره ی آن محصول دارد و لازم است تا از کیفیت و گارانتی آن مطمئن باشد؛ علاوه بر این ها هر کسی به نوعی از خرید علاقه مند است.

تجهیز یراق با بیش از ده سال سابقه و پاسخگویی مناسب به همه ی این نیاز ها مرجع مناسبی برای خرید شما عزیزان محسوب می شود. 

شما می توانید به سایت تجهیز یراق مراجعه کرده و با ویژگی های تمامی یراق آلات ساختمان، آشپزخانه، اتاق خواب، یراق تخت خواب کم جا، تجهیزات نورپردازی و درب کشویی آشنا شوید. همچنین می توانید از طریق تماس با 02177343556 با کارشناسان تجهیز یراق ارتباط برقرار کرده و درباره ی محصول مورد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید.

سپس برای خرید محصولات، از هر روشی که راحت تر هستید (آنلاین، تلفنی، حضوری) اقدام نمایید تا محصولات خریداری شده ی شما در اسرع وقت و به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرند.

تولیدکننده محتوا: فروشگاه اینترنتی تجهیز یراق

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
لیلی در تاریخ 06 آبان 1396
نکات بسیار عالی ای بودن. ممنونم

ثبت دیدگاه