Chidaneh.com placeholder image

نورپردازی کمد دیواری؛ معرفی مدلهای مختلف و جذاب نورپردازی

به قلم: تحریریه چیدانه

با نورپردازی کمد دیواری، دکوراسیون اتاق خواب خود را تکمیل کنید. کمد دیواری یکی از بخش‌های جدانشدنی دکوراسیون اتاق خواب است. از آنجا که کمد دیواری نقش تاثیرگذاری در اتاق خواب شما دارد با نورپردازی آن می‌توانید، جلوه فوق‌العاده‌ای در اتاق خواب خود ایجاد کنید. اما چگونه می‌توان نورپردازی کمد دیواری را انجام داد؟ جذابترین مدل‌های نورپردازی کمد دیواری کدام‌اند؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین و جذابترین مدل‌های نورپردازی کمد دیواری آشنا کنیم. 

نورپردازی در کمد دیواری

چرا از نورپردازی کمد دیواری استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از نورپردازی اصولی کمد دیواری می‌شود، یک چراغ معمولی نمی‌تواند کارگشا باشد و شما احتیاج به طراحی برای نورپردازی داخل کمد یا کلوزت روم دارید تا به راحتی وسایلتان را در کمد بیابید و به زیبایی اتاق خواب خود بیفزایید. با استفاده از رنگ‌های متفاوت لامپ داخل کمد که با رنگ کمد دیواری هارمونی دارند، می‌توانید مطابق سلیقه خودتان ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

چوب و هنر

 معمولاً گوشه‌های کمد که از وسط آن تاریک‌تر است نیاز بیشتری به نورپردازی دارد. خوشبختانه اصول نورپردازی کابینت و نورپردازی کمد دیواری شبیه به یکدیگر است و در صورت نیاز می‌‌توانید از یراق آلات مشابه برای نورپردازی آن‌ها استفاده کنید.

بهترین نورپردازی کمد دیواری کدام است؟

نورپردازی کمد دیواری انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود نورپردازی مناسب را انتخاب کنید. بهترین نورپردازی کمد دیواری، نورپردازی است که مطابق با سلیقه و دیزاین اتاق خواب شما انتخاب شود. بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود بهترین نورپردازی را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید. در ادامه شما را با چند مدل از بهترین نورپردازی‌های کمد دیواری اتاق خواب آشنا خواهیم کرد.

نورپردازی خطی زرد در کمددیواری

نورپردازی کمد دیواری با سنسورهای چشمی حرکتی

سنسورهای چشمی حرکتی با باز شدن درب کمد، فرمان روشن شدن چراغ‌های تعبیه شده در کمد را فراهم می‌کنند و زمانی که درب کمد بسته شود، چراغ‌های کمد نیز به صورت خودکار خاموش می‌شوند. معمولا با بازماندن طولانی مدت درب کمد، سنسورهای هوشمند پس از 4 دقیقه خاموش خواهند شد. با استفاده از این سنسورها می‌توانید سبد لباس داخل کمد و میله‌های کمد دیواری را به راحتی در کمد قرار دهید و از تمام فضای کمد به خوبی استفاده کنید. 

استفاده از LEDهای سقفی یا هالوژن برای کمد دیواری

استفاده از نورهای LED و هالوژنی یکی از پرطرفدارترین روش‌های نورپردازی کمد دیواری است. هالوژن‌ها، روشنایی زیادی دارند و جذابیت بسیاری به دکور کمد دیواری شما می‌دهند. رنگ گرم این هالوژن ترکیب خوبی با رنگ چوب، کمدهای سفید و کمدهای تیره رنگ خواهند داشت.

استفاده از ال ‌ای ‌دی، ایده بسیار بهتری از نور مخفی هالوژن است. چراغ‌های ال ‌ای ‌دی با داشتن نور سفید و ملایم، وسیله‌ای کاربردی برای روشن کردن محیط کمد دیواری هستند. ال‌ ای ‌دی‌ها اغلب به عنوان نورمخفی در کمد دیواری استفاده می‌شوند و علاوه‌بر کمد دیواری در کابینت‌های آشپزخانه استفاده می‌شوند. استفاده از لوازم کاربردی مانند ال ای دی و آبچکان توکار باعث ایجاد نظم بیشتر در فضای آشپزخانه می‌شوند.

روشن کردن کمد دیواری با استفاده از نور مخفی نواری زیر کمد

استفاده از نور مخفی زیر کمد یکی دیگر از ایده‌های روشن کردن کم دیواری است. این نور معمولا زیر کمد و در طول آن نصب می‌شود. هدف اصلی استفاده از این نوع منبع نوری برای کمد دیواری، پخش یکنواخت نور و برای روشن کردن کمدهای کم ارتفاع است. می‌توان این مدل از نورهای مخفی را به هم پیوند داد تا یکپارچه شود و سراسر کمد از روشنایی این نوار نوری روشن شود.

نکات مهم در طراحی و اجرای نورپردازی داخل کمد

پیش از آنکه بخواهید یراق آلات موردنیاز را برای نورپردازی کمد دیواری خود انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم نکات مهمی را درنظر داشته باشید. از مهم‌ترین نکات طراحی و اجرای نورپردازی کمد دیواری می‌توان به انتخاب لامپ مناسب داخل کمد اشاره کرد. بهتر است ساختار و تعداد لامپ‌های مورد استفاده برای ایجاد نور داخل کمد دیواری با توجه به متراژ کمد شما تعیین شود. اگر کمد شما ابعاد کوچکی دارد، بهتر است از لامپ‌های ال ای دی‌ خطی و سنسورهای هوشمند است.

 استفاده از هالوژن‌ها و لامپ‌های سقفی برای کمد دیواری‌های بزرگ نیز ایده بسیار کاربردی خواهد بود و جلوه ویژه‌ای به اتاق خواب شما می‌دهد. نورپردازی داخل کمد می‌تواند جنبه زیبایی و دکوراتیو نیز داشته باشد. بنابراین هنگام خرید لامپ و اکسسوری‌های موردنظر برای کمد دیواری به زیبایی آن نیز توجه داشته باشید. 

نورپردازی روی لباس‌ها در کمد دیواری

نورپردازی کمد دیواری همراه با تجهیز یراق

در این مقاله شما را با نکات مهم و انواع نورپردازی‌های کمد دیواری آشنا کردیم. مجموعه تجهیز یراق بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع یراق آلات و تجهیزات نورپردازی کمد دیواری است. شما می‌توانید کلیه تجهیزات و یراق آلاتی که برای تجهیز و هوشمند سازی آشپزخانه ی خود لازم دارید را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا از تجهیز یراق تهیه کنید و سفارش خود را در کمترین زمان به صورت رایگان تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر یه صفحه اصلی سایت تجهیز یراق مراجعه کنید یا با شمار‌ه‌های 09339006052 _ 02177343556 تماس بگیرید و با مشاوران تجهیز یراق در ارتباط باشید. 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه