Chidaneh.com placeholder image

مرتب کردن کمد لباس برای فصل زمستان در سه سوت!

به قلم: تحریریه چیدانه

کمد و اتاق لباس: کم کم به اواسط فصل سرما نزدیک می شویم و زمان آن رسیده است که به مرتب کردن کمد دیواری بپردازیم و در کمدهای لباس برای البسه زمستانی جا باز کنیم. برای این منظور نیاز به طبقه بندی و نظم دهی کم لباس خود دارید، چرا که لباس های زمستانی معمولا حجیم تر از لباس های سایر فصول است و نیاز به فضای بیشتری در کمد لباس شما دارد، بنابراین اگر می خواهید فضای کمد خود را برای فصل زمستان آماده کنید با این مطلب از چیدانه همراه باشید:

  • مرحله اول، مرتب کردن کمد دیواری
  • مرحله دوم، جمع آوری لباس های خارج از فصل
  • مرحله سوم، استفاده از کاورهای پلاستیکی و برزنتی
  • مرحله چهارم، درست تا کردن لباس

chidaneh ad banner

مرحله اول، مرتب کردن کمد دیواری

در مرحله اول مرتب کردن کمد دیواری باید لباس های خارج از فصل جدا کنید، هر کدام از لباس هایتان که در صورت تا شدن حالت اولیه خود را از دست نمی دهند تا کنید، این لباس ها می تواند البسه کشباف، تی شرت ها و شلوارهای استرچ و یا جین ها باشد با این کار با خیال راحت فضا را برای باقی البسه خود باز می کنید.

مطالب بیشتر: مرتب کردن کمد لباس، پرمشغله ها با این شیوه ها عقب نمی مانند!

تمیز کردن کمد لباس

مرحله دوم، جمع آوری لباس های خارج از فصل

بهتر است برای لباس های خارج از فصل فضای جداگانه ای را در نظر بگیرید، فضایی مانند انباری که به حد کافی تاریک و خنک باشد. این فضا باید به حد کافی در دسترس باشد که ممکن است برخی از این لباس ها را به عنوان لباس های میان فصلی دوباره استفاده نمایید، شما می توانید این لباس ها را در فضایی مانند زیر تخت و یا کمد راهرو ها قرار دهید تا همیشه در دسترس باشند.

مطالب بیشتر: مرتب کردن لباس ها، حتی بدون کمد دیواری!

مرتب کردن کمد لباس برای زمستان

مرحله سوم، استفاده از کاورهای پلاستیکی و برزنتی

برای نگه داری البسه خرج از فصل به خصوص آن ها که از الیاف طبیعی ساخته شده اند نیاز به نگهداری خاص به دور از گرد و غبار دارند. استفاده از نظم دهنده پلاستیکی لباس برای این لباس ها توصیه نمی شود، کیف های برزنتی بهترین گزینه برای آن ها محسوب می شوند.

مطالب بیشتر: 12 ایده نظم دهی برای ایجاد تحول در کمد لباس و کمد دیواری!

روش صحیح تا کردن لباس

مرحله چهارم، درست تا کردن لباس

در مرحله ی بعد نوبت به تا کردن و قرار دادن البسه در کمد ها می رسد. البسه زمستانی به دلیل حجم بالایی که دارند فضای بیشتری را در کمد شما اشغال می کنند با روش بالا به سادگی می توانید البسه ی خود را اصولی تا کنید تا فضای کمتری از کمد اشغال کند.

مطالب بیشتر: طراحی داخل کمد لباس، 7 ترفند مورد توجه خانم ها

نکته مهم: جدا کردن لباس، چتر و کفش های زمستانی

در مرتب کردن کمد دیواری برای فصل سرما حتما فضایی برای قرار دادن چتر و کلاه ها در نظر بگیرید تا بعد خشک شدن به سادگی آن ها را مرتب کنید و به جای اولیه شان برگردانید.

مطالب بیشتر: کمدی جادار تر با اکسسوری های نظم دهنده!

در فصل زمستان و فصول سرد به دلیل بارش باران و برف معمولا لباس ها خیس می شوند، توجه داشته باشید که با استفاده از استندی به شکل تصویر می تواندی البسه ی خود را خشک کنید و پس از خشک شدن داخل کمد قرار دهید.

مطالب پیشنهادی: مرتب کردن لباس ها، بهترین روش ها حتی بدون کمد!

در مرتب کردن کمد دیواری برای فصل زمستان کفش ها را فراموش نکنید حتما فضایی را برای تمیز کردن و خشک کفش ها در خانه در نظر بگیرید. کفش ها و بوت های زمستانی معمولا ساق بلندی دارند پس ارتفاع مناسب را در کمد و یا جاکفشی برای قرار دادن آن ها پس از تمیز کردن در نظر بگیرید.

مطالب پیشنهادی: مرتب کردن کمد لباس، پرمشغله ها با این شیوه ها عقب نمی مانند!

7 جاکفشی شیک و ساده برای ورودی آپارتمان

بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک

چوب لباسی، ایده های خلاقانه از کمد تا شاخه درخت!

طراحی کمد دیواری، جادو در یک وجب جا

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه