Chidaneh.com placeholder image

طراحی داخل کمد لباس، 7 ترفند مورد توجه خانم ها

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: یکی از دغدغه های همیشگی که برای خانم ها وجود دارد نظم در کمد لباس است. کمد به دلیل اینکه وسایل زیادی را در خود جای می دهد، نیازمند این است که دارای نظم و ترتیب خوبی باشد و در دکوراسیون اتاق خواب مورد توجه ویژه قرار گیرد. به شما می گوییم که چگونه کمدی رویایی و مرتب برای خود ایجاد کنید و همه وسایل محبوب و مورد نیاز خود را درون آن بچینید:

آتلیه معماری گریو Gareev Architectural Office
طراحی کمد با فریم مشکی متناسب با طراحی نشیمن
آتلیه معماری گریو Gareev Architectural Office

سرویس خواب بالسا

فضای کمد را مختص خود کنید.

فضایی ایجاد کنید که اختصاصی باشد. خوب است در مجاورت کمد اتاق خود فضایی برای قرار دادن آینه و همچنین تعویض و پرو لباس قرار بگیرید و حریم خصوصی را مورد توجه قرار دهید.

ما به شما می گوییم که چگونه کمد لباستان را خودتان طراحی کنید!

فضای مناسب کفش در طراحی داخل کمد لباس

فضایی را برای قرار دادن کفش در نظر بگیرید.

برای خیلی از افرادی که علاقمند به مد و البته کفش هستند، بسیار مهم است آنها را در مکانی قرار دهند که سالم بمانند. برای نگهداری کفش ها در کمد لباس خود فضا، کشو یا طبقه ای جداگانه در نظر بگیرید. بهتر است کفش در قسمت پایینی یا طبقه آخر کمد لباس ها قرار گیرد تا در معرض له شدگی و یا آسیب نباشند.

نظم دهی کمد لباس با آویزهای مخصوص

از چوب لباسی به درستی استفاده کنید.

چوب لباسی برخلاف اسمش تنها برای آویختن لباس و پوشاک استفاده نمی شود. برای سازماندهی کمد لباس خود می توانید از چوب لباسی به منظور آویزان کردن وسایل دیگری مانند کمربند، گردنبند، شال و روسری و … استفاده کنید. همچنین آویزهای خاصی وجود دارند که برای وسایل مشخصی تعریف شده اند.

تقسیم کننده فضا در کمد لباس

تقسیم کننده ها را فراموش نکنید.

حتما شما هم در بازار وسایل و لوازمی را دیده اید که به نام تقسیم کننده شناخته می شوند. تقسیم کننده ها که اکثرا درون کمد لباس و کشوها استفاده می شوند، در واقع سعی می کنند برای پوشاک، کفش، جواهرات و یا هر وسایل ریز دیگر در کمد فضاهای کوچکی را تعریف کنند. زمانی که از تقسیم کننده استفاده می کنید برای پیدا کردن وسایل و لباس های کوچک نیازی نیست همه کمد لباس خود را زیر و رو کنید. می توانید برای این منظور آویزهای خاصی که در چوب لباسی قرار میگیرند را هم به کار ببرید.

پیشنهاد می کنیم بخوانید: بهترین ایده ها برای جا جورابی و لباس های کوچک!

سطح مناسب تا کردن لباس در کنار کمد

سطحی برای تا کردن لباس داشته باشید.

تا کردن لباس و قرار دادن آنها درون کمد لباس باعث نظم دهی و مرتب بودند همیشگی طبقات و کشوها می شود. پیشنهاد می شود در نزدیکی کمد یا حداقل درون اتاق خود یک سطح را برای تا کردن لباس ها در نظر بگیرید. تخت خواب هم سطحی مناسب برای این منظور است.

محل مخصوص آویز لباس در کمد

لباس روز بعد خود را در مکان مشخص قرار دهید.

انتخاب کردن لباس و آنچه که برای روز بعد می خواهید بپوشید می تواند بسیار سخت باشد! امتحان کردن گزینه های مختلف و انتخاب بهترین آن ممکن است باعث به هم ریختگی کمد لباس شما شود. بد نیست بعد از انتخاب لباسی که می خواهید فردا بپوشید، آن را در قسمتی جدا و یا آویزی مشخص قرار دهید و بعد از مرتب کردن کمد، به سراغ گزینه های دیگر نروید!

نورپردازی مناسب در کمد لباس

روشنایی کمد را فراموش نکنید.

اگر امکان استفاده از نور در کمد لباس شما وجود دارد، می توانید با یک سیم کشی ساده چراغی کوجک را درون کمد قرار دهید. درون کمد روشن همه چیز سریعتر خودشان را نشان می دهند چه لباس ها و حتی به هم ریختگی ها!

راهنمایی هایی برای زندگی روزمره می تواند به بهتر شدن روند آن کمک کند. با دنبال کردن بخش سبک زندگی می توانید برای بسیاری از نکات خانه و دکوراسیون پیشنهاداتی را از چیدانه دریافت کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه