Chidaneh.com placeholder image

12 قدم برای داشتن یک کمد لباس جادار و ایده آل

به قلم: تحریریه چیدانه

کمد و اتاق لباس: اگر هر روز صبح هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار، با دیدن کمد لباس نامرتب خود تصمیم می گیرید شب آن را تمیز و مرتب کنید اما هرگز این اتفاق نمی افتد، شاید این روزها و نزدیک شدن به سال نو بهانه ی خوبی برای نو کردن کمد تان نیز باشد. این نو کردن می تواند شامل افزودن نظم دهنده های جدید به کمد یا رنگ آمیزی آن به رنگی برجسته و چشم گیر باشد. با ایده های چیدانه همراه باشید تا کمد لباس تان را به عنصری تبدیل کنیم که نه تنها دیگر لباس های تلنبار شده را در آن نخواهید دید، بلکه از دیدن چنین عنصر برجسته ای در دکوراسیون منزل تان بسی لذت نیز خواهید برد.

سرویس خواب بالسا

1. خالی کردن کمد لباس

بهترین راه برای داشتن یک کمد لباس جدید و تازه، یک شروع دوباره است. همه چیز را از کمد خود بیرون بیاورید تا چارچوب و استخوان بندی کمدتان را ببینید. این کار به شما در اصلاح کردن تجهیزات کمد و متناسب کردن آن با نیازهایتان کمک خواهد کرد.

2. نصب قلاب در کمد لباس

قلاب ها افزودنی هایی ارزان و آسان هستند که به طور قابل ملاحظه ای فضای کمد شما را بهبود می بخشند. آویزان کردن اشیایی مانند کمربندها، کراوات ها یا روسری ها بر روی قلاب ها، فضای کشو ها را آزاد می کند و در عوض از دیوارها برای این منظور استفاده می شود.
ما قبلا ۸ ایده ساده برای کروات و کمربندهای دست و پا گیر به شما پیشنهاد داده ایم که مطمئنم برایتان جذاب خواهد بود.

3. افزودن سبد به کمد لباس

سبدها برای نظم بخشی به عناصر پراکنده بر روی قفسه ها و شلف ها، بسیار مناسب هستند و ظاهری صاف و مرتب به کمد تان می دهند. اشیا را در سبدها گروه بندی کنید، بنابراین همیشه می دانید شیء مورد نظر خود را در کجا پیدا کنید.

4. چوب لباسی های هم شکل و هم رنگ در کمد لباس

انتخاب چوب لباسی های یک شکل و یک رنگ به چشمان شما کمک می کند که فقط بر روی لباس ها تمرکز کنند. از ایده های ۷ جالباسی خلاقانه برای گوشه و کنار دکوراسیون منزل تان غافل نشوید، ایده هایی ساده و کاربردی!

5. ارتفاع های متفاوت برای طبقه های کمد لباس

برای اینکه بتوانید کمد تان را برای همه ی کالاها آماده کنید، بهتر است ارتفاع طبقات آن را متنوع در نظر بگیرید. چپاندن همه چیز در فضاهای خیلی کوچک باعث می شود کمد تان تنگ به نظر می رسد و این شما را عصبی می کند.

6. نظم دهنده زیورآلات در کمد لباس

وقتی همه ی زیورآلات در یک تقسیم بندی واضح قرار گیرند، انتخاب متناسب ترین ست برای لباس تان بسیار آسان تر و جذاب تر خواهد بود.
پیشنهاد چیدانه برای زیورآلات شما: ۱۰ ایده ی منحصر به فرد برای نظم بخشیدن به زیورآلات شما!

7. تقسیم کننده های کشوی کمد لباس

همه ی ما زیر و رو کردن کشو برای یافتن تیشرت یا جوراب موردنظرمان را تجربه کرده ایم و چه تجربه ی آزاردهنده ای! استفاده از تقسیم کننده های کشو سبب می شود هر کالایی در مکان مخصوص به خود قرار گیرد. تقسیم کننده های کشو از بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک هستند.

8. آینه در کمد لباس

فلسفه ی حضور آینه در کمد لباس یا نزدیک به آن برای همه واضح است. اما باید بدانید نیازی نیست یک اتاق لباس بزرگ داشته باشید تا بتوانید از این وسیله بهره ببرید، آویزان کردن آینه پشت درب کمد نیز کار شما را راه می اندازد.
ما علاوه بر آینه، ۱۰ ایده منحصر به فرد برای درب کمد دیواری شما داریم که ممکن است برایتان جذاب باشد و بخواهید برای سال نو از این ایده ها استفاده کنید.

9. افزودن رنگ به کمد لباس

کمد لباس بخش بزرگ و اصلی از اتاق خواب شما را در بر می گیرد، پس بسیار مهم است که از نظر ظاهری خوشایند باشد. اگر اتاق لباس دارید، از یک قالیچه ی رنگی در آن استفاده نمایید و کمد تان را با رنگ آمیزی و کاغذ دیواری جلوه ای تازه ببخشید.

10. سبد لباس چرک در کمد لباس

هر کمد بزرگی به یک سبد دم دستی برای لباس های چرک نیاز دارد اما این سبد الزاما بدنما نیست. این کشوهای جک دار برای جا دادن سبد لباس چرک، به خوبی با کمد تلفیق شده اند و ابزاری بسیار کاربردی هستند که تفکیک لباس های چرک از لباس های تمیز را بسیار راحت می کنند.

11. نورپردازی کمد لباس

نورپردازی صحیح در کمد لباس و به خصوص اتاق لباس یکی از ملزومات است. برای اتاق لباس از نورپردازی محیطی در بالای سر و نورپردازی موضعی برای بخش های موردنیاز مانند آینه استفاده نمایید.

12. نمایشی خیره کننده در کمد لباس

اکنون شما کمدی جادار تر با اکسسوری های نظم دهنده دارید و زمان آن است که هر چیزی را به جای خود در کمد برگردانید و کمدتان را مانند یک صحنه ی نمایش بچینید. بهتر است هر چه دارید در دید باشد زیرا ممکن است بعضی چیزها را فراموش کنید. اگر کمد یا اتاق لباس خود را مانند یک فروشگاه لباس بچینید، می توانید لذت خرید لباس را هر روز تجربه کنید!

اگر به فکر تهیه ی کمد لباس جدید یا سر و سامان دادن به کمد دیواری خود هستید، بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید. اهالی فن چیدانه در بخش کمد دیواری و شلف و طبقه بندی در کنار شما هستند. ضمنا می توانید نمونه های متنوع کمد و دراور را در ویترین کالاهای چیدانه ببینید.

مطالب بیشتر:
استفاده هوشمندانه از نظم دهنده ها در خانه
کمد لباس متفاوت با ایده های کاربردی
کمد دیواری یا طراحی اتاق برای لباس هایتان!
۱۲ ایده نظم دهی برای ایجاد تحول در کمد لباس و کمد دیواری!

رازهای حرفه ای برای داشتن یک کمد لباس تمیز و منظم

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
لاله سپاسگزار در تاریخ 28 بهمن 1394
سلام تشکر از تصاویر بسیار خوبی که میزارید. لطفا طرحهایی برای ما که در خونه ای 70 متری زندگی میکنم هم نمایش بدهید
fatemeafsharian در تاریخ 01 اسفند 1394
با سلام خدمت شما دوست عزیز و ممنون از لطف و پیگیری شما بله حتما در آینده ی نزدیک به موضوع موردنظر شما می پردازیم. ممنون از پیشنهاد خوب تان موفق باشید

ثبت دیدگاه