Chidaneh.com placeholder image

برندهای معروف مبلمان، سبک فرانسوی همیشه تو بورسه!

به قلم: گلنار

داشتن منزلی لوکس و چشمگیر، نیازمند انتخاب‌ هایی هوشمندانه و دقیق است. در اینجا قصد دارم تا شما را با یکی از مشهورترین برندهای لوکس دنیا آشنا کنم، برندی که ظاهر محصولاتش شما را به سفر در تاریخ دعوت می‌ کند. آثار فرانسوی همیشه به‌ عنوان یکی از تحسین‌ برانگیزترین آثار هنری در دنیا شناخته می‌ شوند. در این میان در حوزه دکوراسیون داخلی منزل نیز محصولات فرانسوی همیشه حرفی برای گفتن دارند. قرار است فرنچ هریتیج (French Heritage) برند شناخته‌ شده مبلمان در دنیا، همان‌ طور که از معنای نامش برمی‌ آید «میراث فرانسوی» را به فضای داخلی خانه راه دهد.

سبک مبلمان فرانسوی

تابلو فرش ریحان

سبک مبلمان فرانسوی

سبک مبلمان فرانسوی

سال‌ ها تجربه در طراحی و تولید

ژاک وایسر (Jacques Wayser) به همراه همسرش هانسزی وایسر (Henessy Wayser) شرکت فرنچ هریتیج را در سال 1981 در لس‌ آنجلس و به‌ عنوان تولیدکننده مبلمان خانگی بنیان‌ گذاری کرده و محصولات لوکس را به سبک فرانسوی طراحی و ارائه داده‌ اند. آن ها در سال‌ های اولیه کارشان به‌ عنوان بهترین طراحان محصولات عتیقه به رسمیت شناخته‌ شده و اکنون دارای بیش از 36 سال تجربه و تخصص در این زمینه هستند.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون خانه رویایی جنیفر لوپز به سبک فرانسوی!

سبک مبلمان فرانسوی

سبک مبلمان فرانسوی

سبک مبلمان فرانسوی

این شرکت به‌ عنوان تولیدکننده مبلمان راحت با بهترین کیفیت، مهندسی بی‌ نظیر و یکپارچگی ساختاری محصولات شناخته می‌ شود. فرنچ هریتیج شهرت خود را به دلیل طراحی استثنایی محصولات، قیمت متناسب باکیفیت، همکاری فوق‌ العاده با مشتریان در طول سال‌ ها، همکاری با طراحان برجسته مبلمان، خرید سازمان‌ های شناخته‌ شده، هتلداران و… به دست آورده است. 

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون خانه های لوکس، از کوکو شانل یاد بگیریم!

سبک مبلمان فرانسوی

سبک مبلمان فرانسوی

سبک مبلمان فرنچ وینتیج

شکل‌ گیری ایده‌ های طراحی

وایسر در کودکی به همراه خانواده‌ اش به‌ صورت هفتگی به بازارهای عتیقه در سراسر حومه فرانسه و انگلیس سر می‌ زد. ژاک از همان زمان پذیرفته بود که مبلمان آنتیک می‌ توانند همیشه زیبا و چشمگیر جلوه کنند. او به همراه همسرش که در حوزه مد و لباس فعال بود پس از مهاجرت به آمریکا تصمیم گرفتند که با الهام از مبلمان عتیقه فرانسوی دست به طراحی و تولید مبلمانی لوکس و امروزی بزنند. در این میان حضور همسرش نیز موجب شد تا در جریان طراحی مبلمان ایده‌ های از صنعت مد نیز تأثیرگذار باشد. 

مطلب پیشنهادی : انواع رنگ آبی، آبی ایرانی یا آبی فرانسوی؟

سبک مبلمان فرنچ وینتیج

سبک مبلمان فرانسوی

سبک مبلمان فرانسوی

سبک مبلمان فرانسوی

طراحی مبلمان فرنج هریتیج، تحت تأثیر مد فرانسوی و تأکید بر معماری فرانسه، مفهوم «خانه راحت» و «شادی زندگی» که در همه فرهنگ‌ ها موردتوجه است، شکل‌ گرفته شده است. هدف این برند آن است که در طول زمان برای انعکاس شیوه زندگی فردی متمایز تلاش کند و فراتر از انتظار مخاطبانش باشد.

مجله منزل را می تونید از روش های زیر خریداری نمایید:

  • خرید اشتراک مجله منزل (نسخه چاپی) : https://goo.gl/8rRgML
  • خرید نسخه الکترونیکی از اپلیکیشن طاقچه: https://goo.gl/aDI9kB
  • خرید نسخه الکترونیکی از اپلیکیشن فیدیبو: https://goo.gl/PvFvQc
  • همچنین شما می توانید شماره جدید ماهنامه منزل را هفته اول هر ماه از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه نمایید.

مجله منزل
شماره 114 ویژه نامه فروردین 1397
مجله منزل

منبع : مجله منزل | نویسنده : لاله داورپناه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه