Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل با طرح برگ، برگ سبزی است تحفه درویش!

به قلم: تحریریه چیدانه

همه ما به دنبال آن هستیم که دکوراسیون منزل خود را علاوه بر زیبایی، سرشار از حس خوب نیز سازیم. داشتن دکوراسیونی با این ویژگی ها می تواند همراه با ایده هایی تازه و دلنشین نیز باشد. در مطلبی در رابطه با دکوراسیونی با طرح قلب صحبت کردیم و در این مطلب از وب سایت چیدانه هم تصمیم داریم در رابطه با دکوراسیونی با طرح برگ برایتان بگوییم، پس همراه ما باشید.

تابلو های دیواری سرپوستر
مجموعه کاکتوس
تابلو های دیواری سرپوستر

سرویس خواب بالسا

پارکت و کاغذ دیواری سارای
کاغذ دیواری
پارکت و کاغذ دیواری سارای

کاغذ دیواری با طرح برگ

یکی از اولین چیزهایی که بعد از شنیدن دکوراسیون با طرح برگ به ذهنمان می رسد این است که کاغذ دیواری هایی با طرح برگ برای دکوراسیون نشیمن، دکوراسیون اتاق خواب و سایر بخش های منزل در نظر بگیریم. اتفاقا این کار، ایده بسیار خوبی نیز به حساب می آید. شما می توانید با انتخاب کاغذ دیواری هایی با طرح های متراکم و یا حتی خلوت و بسته به بزرگی منزل خود به زیباتر شدن دکوراسیون منزلتان توجه کنید.

کاغذ دیواری طرحدار در نشیمن

نکته ای که در این رابطه باید بیان کرد آن است که از آنجایی که کاغذ دیواری درصد زیادی از توجه را به خود جلب می کند، بهتر است که برای سایر وسایل مورد استفاده در دکوراسیون منزل خود، سادگی بیشتری را پیشه کنید؛ برای مثال با دقت در این تصویر در می یابیم که با وجود کاغذ دیواری با طرح برگ که تراکم طرح آن هم زیاد است از وسایل ساده تری در کنار آن بهره گرفته اند. همین مسئله هم باعث شده تا کاغذ دیواری تبدیل به یک نقطه کانونی شود.

کاغذ دیواری و دکوراسیون نشیمن

اما اگر کاغذ دیواری شما طرح های کمتری داشت می توانید مانند این تصویر عمل کنید و اکسسوری های کوچکی را با طرح هایی شبیه و یا حتی متضاد آن تهیه نمایید.

مطالب مرتبط:

استیکر دیواری

استیکرهای دیواری با طرح برگ

همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید، شما می توانید با کمک استیکر دیواری با طرح برگ که برای دیوار ساده خود تدارک دیده اید دکوراسیون منزل با طرح برگ خود را موفقیت آمیز سازید. امروزه استیکرهای دیواری انواع و اقسام بسیاری پیدا کرده اند که طرح برگ آنها هم از این قاعده مستثنی نبوده و قابل دسترس و متنوع هستند.

مطالب مرتبط:

ظروف طرح دار

دکوراسیون آشپزخانه با طرح برگ

یکی از بخش هایی از منزل که معمولا فضای مناسبی برای طرح های متنوع و خاص است، دکوراسیون آشپزخانه است. پیشتر گفتیم که استفاده از کاغذدیواری، یکی از راه های مطمئن برای استفاده از طرح برگ در دکوراسیون است. حالا پیشنهاد دیگری نیز برای دکوراسیون آشپزخانه شما داریم. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با استفاده از ظروفی با طرح و نقش برگ، جلوه بسیاری به دکوراسیون آشپزخانه و حتی دکوراسیون ناهارخوری خود ببخشید و سبزی و طراوت برگ را به این فضاها هدیه دهید.

پرده حمام

دکوراسیون حمام با طرح برگ

برای استفاده از طرح برگ در دکوراسیون منزل نیز راه های متفاوتی وجود دارد. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید، یکی از این راه ها استفاده از پرده حمام با طرح برگ است که در ایجاد حس و حال خوب به فضای حمام شما نقش پررنگی دارد.

کاغذ دیواری حمام

علاوه بر آن، شما می توانید در این تصویر نمونه ای از کاغذ دیواری با طرح برگ که در بالا در مورد آن صحبت کردیم را نیز در دکوراسیون حمام به خوبی مشاهده کنید.

حوله حمام

علاوه بر اینها شما می توانید از حوله هایی با طرح برگ نیز استفاده کنید که به نوبه خود، حس طراوت زیادی را به شما القا می کنند؛ اما از آنجا که ممکن است پیدا کردن حوله ای با این طرح کمی کار سختی باشد ما یک پیشنهاد دیگری هم برایتان داریم. شما می توانید مانند این تصویر از یک حوله سبز ساده به همراه یک گلدان کوچک که مناسب فضای حمام باشد استفاده کنید و طراوت و حال خوب برگ و سبزی را وارد دکوراسیون حمام خود سازید.

مطالب مرتبط: 

تابلو بر روی دیوار

گروه هنری ارمغان
کوسن
گروه هنری ارمغان

استفاده از اکسسوری هایی با طرح برگ

شاید بتوان گفت که متنوع ترین و قابل دسترس ترین راه برای داشتن دکوراسیون منزل با طرح برگ آن است که به سراغ اکسسوری ها و لوازم تزئینی برویم. یکی از این لوازم تزئینی، استفاده از تابلوهایی با طرح برگ است. این نوع تابلوها امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. یکی از نمونه های بسیار زیبا و چشمگیر آنها را هم در این تصویر به خوبی مشاهده می کنید.

نقاش باشی
تابلوی دکوری نقاشی آبرنگ برگ ها
نقاش باشی

اگر می خواهید تابلوهایی مانند این تصویر داشته باشید می توانید با تابلو دکوری نقاش باشی ارتباط بگیرید.

آباژور در دکوراسیون نشیمن

همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید در کنار زمینه سبز رنگ و تابلوهایی با طرح برگ از آباژوری استفاده شده است که در عین سادگی، مکمل خوبی هم برای دکوراسیون نشیمن با طرح برگ خواهد بود.

برسام
آباژور خمره LB 38
برسام

کوسن، پرده و رومیزی رنگارشاپ
کوسن طرحدار
کوسن، پرده و رومیزی رنگارشاپ

علاوه بر این شما می توانید از کوسن هایی با طرح برگ استفاده کنید که به دکوراسیون نشیمن شما حس و حال سبزی می بخشد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید این کار می تواند در زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

کوسن، پرده و رومیزی رنگارشاپ
رانر و رومیزی
کوسن، پرده و رومیزی رنگارشاپ

در این تصویر نیز می توانیم رانری را ببینیم که با طرح برگ است و انتخاب خوبی هم به نظر می رسد.

مبل سبز در نشیمن

چیدمان مبلمان با رنگ برگ

در کنار تمام این موارد که به آنها اشاره کردیم تا بتوانیم دکوراسیونی با طرح برگ داشته باشیم بد نیست به این مسئله هم اشاره کنیم که شما می توانید برای داشتن حال و هوایی سبز و همراه با طراوت برگ ها به دنبال مبلمانی با رنگ سبز باشید که می تواند در کنار گیاهان خانگی تان در عین سادگی هم این حال و هوا را به شما القا کند.

“برای سفارش انواع مدل ها از ثبت درخواست چیدانه کمک بگیرید"

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه