Chidaneh.com placeholder image

اسپای خانگی، دکوراسیون حمام‌تان را ویژه کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه واژه اسپا (SPA) بسیار به گوشمان می رسد که راهی برای رسیدن به سلامتی آن هم از طریق آب و مواد معدنی است. یکی از فضاهایی که می تواند برای اسپا مفید باشد دکوراسیون حمام است. در بسیاری از خانه ها با حمام اسپا رو به رو می شویم که اتفاقا طرفداران بسیاری را هم به دست آورده است. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم راه هایی برای تبدیل یک دکوراسیون حمام ساده به حمام اسپا را برایتان بگوییم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

در ادامه خواهید دید:

اسکای اسکرپر
  • وان حمام در اسپای خانگی
  • حوله های حمام در اسپای خانگی
  • دکوراسیون حمام با حالِ خوب!
  • دکوراسیون حمام اسپا با مواد طبیعی
اسپای حمام
اسپای در وان حمام

وان حمام در اسپای خانگی

یکی از مسائلی که باید در رابطه با دکوراسیون حمام اسپا در نظر بگیرید آن است که وان حمام شما باید کاملا آماده باشد تا بر اساس برنامه هایی که دارید بتواند برای مدتی پر از آب بوده و چیزهایی را بر روی خود شناور نگه دارد. شما می توانید از گل اسطوخودوس، روغن و مواد معطر، نمک های آرامش بخش و… برای وان حمام خود استفاده کنید. شما می توانید مثل این تصویر از سطحی چوبی مثل سینی استفاده کنید و بر روی وان قرار داده و برای خودتان یک نوشیدنی آرامش بخش آماده نمایید. شما می توانید با پخش کردن یک موسیقی آرامش بخش در دکوراسیون حمام خود احساس خوبی را در وجودتان ایجاد نمایید. بهتر است برای این کار به سراغ موسیقی های بی کلام و آرامش بخش بروید.

مطلب مرتبط: نصب وان حمام، باور کن اینجوری بهتره!

حوله حمام اسپا

حوله های حمام در اسپای خانگی

شما باید حوله های حمام خود را تغییر کرده و مجموعه ای از بهترین حوله ها را برای خودتان مهیا کنید. لازم نیست که همه حوله هایتان سفید رنگ باشند. معمولا پیشنهاد می شود از رنگ های ملایم و شاید خنثی برای حوله حمام خود استفاده کنید.

حوله های حمام اسپا

شما می توانید حوله هایی در سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک آماده کنید. انتخاب حوله های مناسب برای دکوراسیون حمام اسپا می تواند به شما کمک کند تا احساس خوبی در حمام اسپای خود دریافت کنید.

مطلب مرتبط: حوله بیشتر از تصور شما آلوده است، این بازی کثیفو تمومش کن!

دکوراسیون حمام اسپا

دکوراسیون حمام با حالِ خوب!

شما در دکوراسیون حمام اسپا باید هر وسیله اضافی را از محیط بیرون ببرید. برای مثال اسباب بازی های کودکان، لباس های شسته شده و یا حتی لوازم آرایش را به بیرون از حمام منتقل کنید. به جای این وسایل می توانید گل های ساده ای که مناسب حمام هستند را به دکوراسیون حمام اسپا خود بیاورید و یا حتی شمع های معطر را در حمام خود چیدمان نمایید. این وسایل به شما کمک می کنند که احساس آرامش بیشتری پیدا کنید.

اسپا در دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام اسپا با مواد طبیعی

برای آنکه حمام اسپای خود را کامل کنید می توانید از موادی برای آب وان خود استفاده کنید. یکی از پیشنهادهایی که برایتان داریم آن است که از ترکیب یک فنجان شیر خشک، نصف فنجان جو دو سر، نصف فنجان جوش شیرین، یک فنجان اسطوخودوس خشک و محتویات درون دو چای کیسه ای بابونه استفاده نمایید. شما می توانید نیم این مواد را به وان حمام گرم خود اضافه کنید. شما می توانید با کمک مواد طبیعی برای خودتان اسکرابی تهیه کنید که حمام اسپا شما را تکمیل کند. برای این کار می توانید از یک چهارم فنجان روغن نارگیل استفاده نمایید. دو فنجان و نصفی شکر قهوه ای را با آب یک عدد لیمو را هم به آب اضافه کرده و به خوبی ترکیب کنید.

چیدانه به شما پیشنهاد می دهد که برای افزایش اطلاعاتتان درباره دکوراسیون حمام، اینجا کلیک کنید!

منبع: womanandhome | مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه