Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل رمانتیک با شمع و شمعدان های زیبا و ارزان

به قلم: لاله داورپناه

لوازم دکوری: اگر دوست دارید که فضای داخلی خانه خود را سرشار از احساس کنید باید بدانید که در طراحی دکوراسیون منزل توجه به جزئیات فضا، می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. همه ما خوب می دانیم که شمع ها قدرت بسیار زیادی برای تغییر دادن فضا دارند. آنها می توانند از یک فضای خشک و سرد فضایی رمانتیک و شاعرانه بسازند. پس همین حالا دست به کار شوید و با انتخاب شمع و شمعدان های مناسب، فضای خانه خود را دگرگون کنید. در این مطلب می خواهیم نمونه های زیبایی از شمع ها و شمعدان های دست ساز زیبا را به شما معرفی کنیم. با چیدانه همراه شوید.

چوب و هنر

در گذشته در مطالب چیدانه به شما پیشنهاد داده بودیم که با شمع ها خانه خود را زیبا و رمانتیک کنید و به شما آموزش دادیم که تزئین شمع با دستمال کاغذی را در خانه خود انجام دهید. برای این کار فقط کافی است یک شمع استوانه ای سفید رنگ را در ابعاد و اندازه مورد نظرتان تهیه کنید. چند دستمال کاغذی طرح دار زیبا نیز به سلیقه خود پیدا کنید و دست به کار شوید. برای دیدن مراحل انجام کار به آرشیو مطالب چیدانه سری بزنید و مراحل انجام کار را ویدئو ببینید.

مطلب پیشنهادی: باید ها و نباید های چیدن میز غذا خوری در مهمانی ها !

شما می توانید به راحتی به وسیله دارچین شمع های استوانه ای سفید رنگ خود را تزئین کنید. ما قبلا در ویدئویی به شما آموزش داده ایم که چگونه شمع دارچینی بسازید! کافیست به اندازه کافی چوب های دارچین در خانه داشته باشید، انها را به صورت مرتب و به اندازه مناسب برش دهید و به شمع ها بچسبانید.

شیشه های مربا را دور نیندازید. با کمی خلاقیت می توانید از آنهابه عنوان جاشمعی های زیبا استفاده کنید. فقط کافی است کمی حوصله به خرج دهیدو شروع به کار کنید. شیشه های دهن گشاد می توانند کاربردهای زیادی در خانه داشته باشند. در مطلب چگونه با شیشه های دهن گشاد شمعدان روستیک بسازیم؟ توانستیم مراحل ساخت جا شمعی های بسیار زیبایی را برای فضای بیرون خانه با هم مرورو کنیم.

مطلب پیشنهادی: شمع سازی ساده و ارزان با شیشه های مربا

ساخت جا شمعی می تواند به اندازه تزئین شمع جذاب باشد. گل های کاغذی را زیر شمع ها قرار دهید و جلوه ای متفاوت به آن ببخشید. ویدئو: ساخت جا شمعی گل لاله برای دوست داران شمع را ببینید و دست به کار شوید. ابزار های ساده و ارزان می تواند در زیبایی دکوراسیون منزل تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

مطلب پیشنهادی: طراحی یک میز ویژه، برای یک شام ویژه

بهانه های ساده برای شاد زیستن را پیدا کنید. لازم نیست که هزینه زیادی را به تهیه شمع و شمعدان ها اختصاص دهید. ابزارهای ساده و ارزان را به کار بگیرید و به حس و حال بخشیدن به دکوراسیون منزل تان کمک کنید. در مطلب ساخت شمعدان های زیبا و ارزان با شما تعداد زیادی از نمونه های کاربردی و ساده را برای ساخت در خانه به شما معرفی کرده ایم.

اگر به دنبال ایده های کوچک برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود، متناسب با شرایط آن هستید می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما، کارشناسان و اهالی فن چیدانه در میان بگذارید.

مطالب بیشتر: ظروف پارچه ای زیبا و ارزان بسازید!
روش های درست چیدمان میز غذا در مهمانی ها
ویدئو: با این روش هر چیزی که دلتان می خواهد بسازید!
۱۰میز شام تحسین برانگیز در دکوراسیون منزل

نویسنده: لاله داورپناه | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه