Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون دفتر وکالت، این ترفندها رو به خاطر داشته باش!

به قلم: کیمیا مرادی

زمانی که تصمیم می گیرید چهره دفتر کارتان را عوض کنید، باید به اهداف تجاری خود در ذهنتان توجه کنید. طراحی دفتر وکالت بسیار کار حساسیست. دفتر وکالت جاییست مستعد استرس و آشوب و یکی از اهداف طراحی در این زمینه، مدیریت درست این احساسات بشری است. در این مطلب سعی داریم نکات طراحی یک دفتر وکالت استاندارد را برایتان به زبان ساده تر توضیح دهیم. با چیدانه همراه باشید!

استودیو فضا رویداد شهر
دفتر کار استودیو 4*12
استودیو فضا رویداد شهر

چوب و هنر

دکوراسیون دفتر وکالت به سبک مینیمال

اگر به دنبال یک سبک قاطع و کارآمد برای دفتر وکالت خود هستید، بهتر است مینیمال را تجربه کنید. سبک مینیمال به سادگی اش معروف است! سادگی فضا و استفاده از مبلمان خطی و کم تعداد به آرامش فضا کمک می کند. رنگ های روشن و دیوارهای وسیع یک رنگ، ذهن مراجعه کنند گان را آرام و استرس آن ها را کم می کند.

صدراستون
دکوراسیون دفتر کار
صدراستون

دفتر معماری اکسپوز
دفتر کار نوگام
دفتر معماری اکسپوز

دکوراسیون دفتر وکالت و فضاهای نامحدود

اینکه برای مراجعین دفتر وکالت فضاهایی خصوصی تعبیه کنید، فکر خوبیست اما اتاق های کوچک و فضاهای باریک بر استرس مراجعین تاثیر منفی می گذارد. بهتر است از فضاهای نا محدود و گسترده استفاده کنید. محل مشاوره و صحبت را بزرگ و روشن در نظر بگیرید! اگر روشنایی طبیعی داشته باشید بهتر است. این فضاها گرچه بزرگ و باز هستند اما حریم خصوصی مراجعین را باید حفظ کنند. بهتر است قبل از خرید یا اجاره دفتر وکالتتان به این مسائل فکر کنید!

شرکت معماری و طراحی سطح گستران اورچین
طراحی و اجرای دفتر کار
شرکت معماری و طراحی سطح گستران اورچین

پارتیشن اداری نفیس کاران
دکوراسیون اداری و دفتر کار
پارتیشن اداری نفیس کاران

دکوراسیون دفتر وکالت کوچک و پنل های شیشه ای

یکی دیگر از عوامل استرس زا در دفاتر وکالت شلوغی و تعداد مراجعین بالاست. اگر شما یک دفتر وکالت کوچک دارید، حتما بارها تصمیم گرفته اید تا مراجعین جدید را نپذیرید اما با جایگزین کردن جدا کننده های شفاف و پنل های شیشه ای جای دیوارهای جداکننده قدیمی می توانید فضای بیش تری را در اختیار داشته باشید. علاوه بر آن استفاده از این پنل های شیشه ای روابط بین همکاران را بیش تر و صمیمانه تر می کند.

دفتر معماری شار (احمد قدسی منش و همکاران)
طراحی داخلی دفتر کار
دفتر معماری شار (احمد قدسی منش و همکاران)

دفتر معماری اکسپوز
دفتر کار نوگام
دفتر معماری اکسپوز

دکوراسیون دفتر وکالت و فضاهای چند منظوره

یکی از مفیدترین تغییراتی که می توانید در دکوراسیون دفتر وکالت خود بدهید، ایجاد فضاهای چند منظوره برای هماهنگ کردن کارمندان و مشتریان است. در این فضاها از مبلمان های راحت استفاده کنید. سعی کنید به صورت دایره و یا مربع چیدمان مبلمان را در این فضا انجام دهید. دو فرم دایره و مربع بیش تر از فرم های هندسی دیگر افراد را به معاشرت گروهی دعوت می کند. می توانید یک کتابخانه کوچک نیز در این فضا قرار دهید.

می توانید در زمینه تعمیر، باز سازی و طراحی دفتر کار خورد از اهالی فن در چیدانه کمک بگیرید. برای اطلاع از به روز ترین ترفند های دکوراسیون به Chidaneh TV در اینستاگرام بپیوندید!

نویسنده: فاطمه مرادی(کیمیا) | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه