Chidaneh.com placeholder image

روشویی دستشویی کابینتی، 4 مدل در سرویس های ایرانی!

به قلم: تحریریه چیدانه

به نظر می رسد که سرویس های بهداشتی فضای ذخیره سازی کافی ندارند، به خصوص اگر در خانه یا آپارتمان کوچکتری زندگی می کنید. برای نگهداری لوازم بهداشتی مانند: حوله، دستمال حمام و سایر وسایل، نیاز به داشتن فضایی مجزا در سرویس بهداشتی است که روشویی دستشویی کابینتی یکی از بهترین گزینه ها برای بهینه سازی فضای زیر روشویی است.  به همین دلیل ما چند ایده هوشمند را برای ذخیره سازی سرویس ها جمع آوری کرده ایم تا از فضای آن بیشتر استفاده کنید.

فروزان رحمانی
منزل خانم فروغ گنجی
فروزان رحمانی

چوب و هنر

روشویی دستشویی کابینتی مدرن و شیک 

می توانید در انتخاب سینک روشویی یک مدل کاملا امروزی و مدرن را انتخاب کنید. همان طور که در تصویر نیز می بینید به دلیل سفید بودن با دکوراسیون کلی سرویس بهداشتی هماهنگی زیادی را دارد. تزیینات برای این روشویی دستشویی کابینتی بسیار ساده در نظر گرفته شده و گیاهان سبزی خاصی را در فضا به وجود آورده اند. همینطور شما می توانید از نورپردازی زیر سینک برای زیباتر کردن سرویس بهداشتی استفاده نمایید. وجود روشویی با کابینت هایی در زیر آن این امکان را به شما می دهد تا فضای ذخیره سازی بیشتری برای وسایل سرویس بهداشتی داشته باشید.

روشویی دستشویی کابینتی سنگی

مدل روشویی دستشویی کابینتی سنگی 

اگر از متریال با دوام تری میخواهید استفاده کنیدف می توانید به سراغ انتخاب سینک روشویی کابینتی در مدل های سنگی بروید. این مدل ها درعین زیبایی باید تناسب زیادی با دکوراسیون کلی سرویس بهداشتی و یا حمام داشته باشند. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب به مدل و رنگ سرامیک ها نیز توجه زیادی داشه باشید. 

مطلب پیشنهادی : روشویی، 20 مدل برای دکوراسیون خانه های جورواجور!

محمد محسنی
دکوراسیون آپارتمان مجلل خانم آرزو رضا زاده در اهواز
محمد محسنی

محمد محسنی
دکوراسیون آپارتمان مجلل خانم آرزو رضا زاده در اهواز
محمد محسنی

مدل روشویی دستشویی کابینتی سلطنتی 

مدل روشویی های سلطنتی گزینه های پر طرفدار دیگری هستند که با نام روشویی کلاسیک نیز شناخته می شوند. برای انتخاب این نوع روشویی شما محدودیت های بیش تری نسبت به سایر مدل ها دارید، زیرا نیاز به دکوراسیون کلاسیک خواهید داشت. معولا این مدل ها دارای تزیینات و به رنگ های مشکی و طلایی هستند. 

مطلب پیشنهادی : 10 سینک و روشویی شیک برای سرویس بهداشتی و حمام

رضا صوفی
دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس
رضا صوفی

بلومیس
روشویی کابینتی
diamondبلومیس

مدل روشویی دستشویی کابینتی چوبی

روشویی های کابینتی ئد چوبی از زیباترین و پرطرفدارترین نمونه های روشویی هستند. طرح چوب یکی از طرح هایی است که باعث شاد شدن فضا می شود. به کار گیری طرح های چوبی به همراه رنگ های سبز و نارنجی بسیار فضا را زیبا میکند. سرویس های روشویی طرح چوب متناسب با دکوراسیون هایی هستند که از طرح های چوبی استفاده کرده اند.

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید روشویی: سرویس بهداشتی تان را زیبا و کاربردی کنید!

لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی
اکسسوری سرویس بهداشتی لوکس
diamondلوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی

سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز
ست سرویس بهداشتی مدرن جدید
سرویس بهداشتی و اکسسوری لوکس افراساز

تزیین روشویی در سرویس بهداشتی

روشویی کابینتی تمام وسایل را در خود جای می دهد به طوری که چیزی از بیرون به نظر نمی آید. اما برای خالی نماندن و تزیین روی روشویی کابینتی می توانید از اکسسوری هایی مانند، ست های لوازم بهداشتی، گلدان های کوچک، شمع و … استفاده نمایید. 

 

 

برای داشتن بهترین طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی از اهالی فن وب سایت چیدانه کمک بگیرید
 

مطلب بیشتر : 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
علی اسلامی در تاریخ 31 تیر 1397
ما هم این روشویی رو تولید کردیم اینجا ببینید: روشویی کابینتی سلطنتی

ثبت دیدگاه