Chidaneh.com placeholder image

فرش مدرن فانتزی، این مدل ها به هر خانه ای می آید!

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب فرش می‌تواند پایه و زیربنای یک طرح جذاب برای دکوراسیون منزل شما باشد. شما به‌طور حتم برای تکمیل دکوراسیون خانه‌تان به فرشی احتیاج دارید که به اصطلاح در فضا بنشیند. این به آن معنی نیست که تنها به رنگ فرش دقت کنید. این روزها سبک فرش هم یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند. به‌طورکلی هنگامی‌که قصد خرید فرش دارید بهتر است به رنگ، الگو، بافت و سبک آن دقت کنید. این رویکرد به شما کمک می‌کند تا خرید مناسب‌تری داشته باشید. د

فرش مشهد اردهال
انواع فرش ابریشم رنگی جذاب ایرانی
فرش مشهد اردهال

سرویس خواب بالسا

ویژگی‌های فرش را با دقت بررسی کنید

فرش کیوان
مدل فرش مخملی رنگی
فرش کیوان

سبک فرش مدرن فانتزی

سبک فرش مدرن فانتزی یکی از ویژگی‌هایی است که قبل از هر چیز به سلیقه و سبک دکوراسیونی که دارید یا قرار است داشته باشید بازمی‌گردد؛ به همین دلیل یک‌قدم جلوتر هستید، چراکه می‌دانید منزل شما با کدام سبک از فرش‌های فانتزی نمایی بهتر پیدا می‌کند. برای این کار به مبلمان و وسایل فضایی که قرار است فرش فانتزی را در آن جا قرار دهید نگاه کنید. اگر سبک شما کلاسیک است تصور نکنید فرش مدرن فانتزی مناسب فضای شما نیست! فرش های فانتزی مدل های متنوعی دارند که انتخاب را برای شما راحت تر می کنند. 

مطالب بیشتر: فرش فانتزی سیاه و سفید، 9 مدل با تجربه های موفق!

طراح فرش سپیده صاحبدل
فرش دکوراتیو
طراح فرش سپیده صاحبدل

فرش گره
گلیم فرش اصیل ایرانی
فرش گره

رنگ فرش مدرن فانتزی

مرحله بعد، رنگ است. رنگ فرش مدرن فانتزی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر نمای منزل شما داشته باشد. برای اینکه راحت‌تر از این مرحله عبور کنید دقت نمایید که کف و دیوارهای شما چه رنگی دارد؛ زیرا نمای فرش تا حد زیادی به رنگ کف وابسته است. اگر کف فضای مورد نظرتان رنگی خنثی دارد یا سفید است دستتان باز است تا رنگ های کمی جیغ تر انتخاب کنید اما ترجیحا درجه رنگ انتخابی فرش فانتزی باید کمی پررنگ تر باشد تا بیشتر به چشم بیاید.

مطالب بیشتر: درخشش فرش های فانتزی در دکوراسیون مدرن

طراح فرش سپیده صاحبدل
فرش مدرن
طراح فرش سپیده صاحبدل

هماهنگی فرش مدرن فانتزی با نورپردازی

در فرش‌های مدرن فانتزی امروزی مسئله دیگری هم وجود دارد و آن تفاوت رنگ فرش در نورهای مختلف است؛ به همین دلیل در هنگام انتخاب رنگ، نور منزلتان را هم در نظر بگیرید. در فضاهایی که نور کمتری دارند، رنگ فرش فانتزی تیره، انرژی و روح فضا را از بین می برد اما فرش هایی با رنگ های روشن و طرح های درشت فضا را روشن تر و دلباز تر نشان می دهد. 

مطالب بیشتر: 20 مدل فرش فانتزی که در بازار ندیده اید!

طراح فرش سپیده صاحبدل
دکوراسیون مدرن
طراح فرش سپیده صاحبدل

فضای مورد نظر را بررسی کنید

 ابعاد فضا

برای انتخاب و خرید فرش مدرن فانتزی ابعاد فضایی که قرار است فرش در آن قرار گیرد را در نظر بگیرید. دوست دارید تمام کف را با فرش فانتزی بپوشانید یا فقط قسمتی از مرکز اتاق را؟ پاسخ این سوال ابعاد فرش فانتزی انتخابی شما خواهد بود.

فرش دستباف ذوالانواری
فرش ذوالانواری در دکوراسیون 1
diamond+فرش دستباف ذوالانواری

عملکرد فضا

فرش های مدرن فانتزی با تنوع بالایی که دارند قابلیت قرار گرفتن در فضاهای گوناگون را دارند. مثل تراس، پاسیو، راهرو، درب ورودی و… 

 

 

برای دیدن نمونه های بیشتر فرشهای مدرن فانتزی می توانید سری به بخش اهالی فن چیدانه بزنید.

 

 

مطالب پیشنهدی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه