Chidaneh.com placeholder image

9 علامتی که نشان می دهد شما عاشق دکوراسیون هستید!

به قلم: گلنار

مسلما همه افراد در زندگی خود به یک یا چند موضوع علاقه داشته و سعی می کنند کارها و برنامه هایشان را در راستای رسیدن به همان موضوعات تنظیم نمایند. تفاوتی ندارد که این علاقه مندی شما در چه زمینه است، علوم گوناگون یا شاخه های هنری. مهم این است که در ابتدای راه متوجه این گرایش شده و در ادامه بتوانید استعداد خود را در آن زمینه شکوفا کنید. دکوراسیون داخلی مبحثی است که بسیاری از افراد را چه در سطح تخصصی  و چه در سطح غیر حرفه ای و صرفا برای دیزاین فضای زندگی خود به آن علاقه مندند. اگر شما هم در این دسته افراد قرار دارید باید بدانید با این 9 نشانه نه تنها علاقه مند به دکوراسیون هستید بلکه به آن معتادید!

دکوراسیون داخلی

قالیشویی ادیب

بازدید از عتیقه فروشی ها در سفر

اولین علامتی که نشان می دهد شما علاقه بسیار زیادی به دکوراسیون دارید، این است که در زمان سفر به شهرها و کشورهای دیگر به دنبال عتیقه فروشی ها و فروشگاه های دکوراسیون داخلی می گردید و دوست دارید که زمانی از تفریح در سفرتان را این گونه بگذرانید. به دنبال این علاقه قبل از رفتن به آن کشور این مکان ها را شناسایی و مسخص می کنید.

مطلب پیشنهادی : مبانی طراحی در دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی

نمی توانید به آن فکر نکنید

اگرچه شما در حال حاضر دارای یک صندلی کاملا راحت و شیک، میز قهوه، میز ناهار خوری و مبلمانتان را در خانه چیدمان کرده اید، اما باز هم به فهرستی از وسایل و دکوراسیون مورد علاقه تان که دوست دارید در آینده اضافه کنید، فکر می کنید. 

مطلب پیشنهادی : مراحل طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

به رنگ ها علاقه دارید

هر بار که شما دوباره از خواب بیدار می شوید، به این فکر می کنید که آیا باید رنگ اتاق خواب، آشپزخانه با نشیمن را تغییر بدهید؟ آیا باید همه را سفید کنید؟ میاحث مربوط به روانشناسی رنگ ها را نیز دنبال می کنید!

مطلب پیشنهادی : تست روانشناسی رنگ ها، خانه شما آفتابی است یا مهتابی؟!

دکوراسیون داخلی

به نقش ها علاقه دارید

شما دوست دارید نقش ها و پترن ها مختلف را شناخته و احساسات و علایق خود را با آن ها در دکوراسیون خانه تان نشان دهید. ممکن است یک طراح داخلی حرفه ای نباشید اما از فکر کردن به این موضوعات در دکوراسیون بسیار لذت می برید.

مطلب پیشنهادی : خودنمایی گره چینی ایرانی در دکوراسیون خانه های امروزی

دکوراسیون داخلی

اینستاگرام را برای سلفی ها نمی خواهید

یکی از دلایل بسیار مهمی که اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کرده و در ان عض هستید، این است که بتوانید نمونه های دکوراسیون داخلی در سرتاسر دنیا را دنبال نمایید. این برنامه به شما این فرصت را می دهد که بتوانید عکس های طراحی داخلی در کشورهای مختلف را ببینید و ایده بگیرید.

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون اتاق خواب با اصول فنگ شویی

دکوراسیون داخلی

به دیگران مشاوره می دهید

زمانی که مادر، دوست و یا همسایه تان به دنبال ایجاد تغییر و بازسازی در دکوراسیون منزل خود است شما هیجان زده می شوید و دوست دارید به آن ها مشاوره بدهید. در زمینه سفارش دادن کابینت، خرید کاشی ها و … اطلاعات دارید و می خواهید ان را در اختیارشان قرار دهید. از نظر شما این کار سرگرم کننده ترین کار است.

مطلب پیشنهادی : اصول دکوراسیون داخلی منزل، این ۵ اشتباه را هرگز مرتکب نشوید!

دکوراسیون داخلی

شما کتاب خود را با جلد آن انتخاب می کنید

شما کتاب ها را با نظم خاصی در کتابخانه می چینید و به زیبایی آن توجه می کنید و معمولا آن ها را بر اساس رنگی جلدشان طبقه بندی کرده و یا بر اساس حروف الفبا چیدمان خواهید کرد. 

مطلب پیشنهادی : مدل کتابخانه خانگی ساده، ۱+۱۰ خانواده کتاب دوست ایرانی!

دکوراسیون داخلی

شما یک نگهدارنده هستید

بعضی از مردم خیلی از وسایل، لباس ها و لوازمی که احتیاج ندارند را دور می ریزند اما شما مجموعه ای از پارچه ها، کاشی های اضافی، وسایل قدیمی و … را جمع آوری می کنید و دوست دارید که دوباره از آن ها در دکوراسیونتان استفاده کنید. این کار خلاقیت و علاقه شما در این زمینه را نشان می دهد. 

دکوراسیون داخلی

شما یک رویاپرداز هستید

تبدیل شدن به دکوراتور داخلی و یا داشتن سبک کاری مخصوص  به خودتان از آروزهای شماست. هر روز به دنبال دیدن طراحی ها و پروژه های جدید هستید و تلاشتان در این راه بیش تر می شود. ممکن است شغل اصلی تان چیز دیگری باشد اما این کار را رها نمی کنید.

چون از علاقه مندان به دکوراسیون داخلی هستید مطالب زیر می تواند برایتان جذاب باشد :

منبع : styleathome | مترجم : گلنار صفدریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
رمضانی در تاریخ 04 شهریور 1397
تمام چیزهایی که گفته شد در ورد من صدق می کنه عاشق دکوراسیونم و دوست دارم در این زمینه تحصیل کنم

ثبت دیدگاه