Chidaneh.com placeholder image

ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام (4)

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفند های دکوراسیون: آیا برای شما هم پیش آمده که با خود فکر کنید کاش می توانستید از وسائل دور ریختنی استفاده های بهتری بکنید؟ مسلما استفاده دوباره از بعضی از مواد دور ریختنی بسیار لذت بخش است، مخصوصا که اگر از آن ها برای طراحی دکوراسیون منزل تان استفاده کنید، به همین دلیل چیدانه تصمیم گرفته است تا در ادامه مطالب جذاب و خواندنی ایده های کاربردی دکوراسیون در اینستاگرام، و با کمک همکاران خود در صفحه رسمی اینستاگرام چیدانه، برای شما ایده هایی را جمع آوری کند که بتوانید در مدت کم آن ها را بسازید و احساس رضایت و شادابی را در دکوراسیون داخلی منزلتان تجربه کنید. پس با چیدانه همگام باشید تا با هم 7 ایده کاربردی دیگر را بررسی کنیم. 

قالیشویی ادیب

میز های چایی خوری با تنه درخت برای دکوراسیون منزل

تنه های درختی که گوشه ی حیاط خانه تان افتاده است می توانند تبدیل به میز های زیبا و جذاب در دکوراسیون منزل شما بشوند، آن ها را به دقت تمیز کنید، و یک دست رزین روی آن ها بزنید تا کمی براق شوند، اگر بخواهید که کمی جلوه زیبایی آن ها بیشتر شود می توانید روی آنها را کاشی شکسته کار کنید، طرح مورد نظرتان را روی سطح چوب بکشید و به جای چسب سرامیک از چسب چوب برای چسباندن کاشی های شکسته تان استفاده کنید تا یکی از زیبا ترین میز ها را مهمان دکوراسیون منزل خود کنید. نحوه ساخت میز های جذاب تر و زیبا تر را می توانید در مطلب ۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی ببینید.

با ظروف قدیمی آباژورهایی خلاقانه برای دکوراسیون منزل تان بسازید

با بعضی از ظروف چینی و قدیمی خود می توانید آباژورهایی زیبا و خلاقانه بسازید. به این ترتیب که به وسیله یک دریل کف آن ها را سوراخ و به آرامی میله ایستا را از میان آن ها رد می کنید می توانید برای این که از استقامت آن بیشتر مطمئن شوید، ظروف را با چسب های قوی به هم بچسبانید، اما خب مطمئنا باید به این نکته هم توجه کنید که این آباژور ها مناسب خانه هایی که کوچولوهایی دوست داشتنی در آن به شیطنت می پردازند، نیست.

مطلب پیشنهادی : ساخت آباژور با پایه ای از چوب در منزل

بافتن رویه خلاقانه برای یک صندلی

 شما حتی می توانید برای فضای بیرونی خانه تان هم مبلمانی دست ساز بسازید، مبلمان که لذت نوشیدن چای بعد از ظهر را برای شما دو چندان می کند، روش کار به سادگی در عکس توضیح داده شده است. فقط کافی است رنگ کنف مورد نظرتان را انتخاب کنید و جای قرار گرفتن این صندلی خاص برای سلیقه های خاص را در فضای بیرونی خانه مشخص کنید. 

گلدان هایی به شکل دست با دستکش های آشپزخانه

گلدان هایی به شکل دست برای دکوراسیون منزل تان  بسازید.

می توانید قبل از دور انداختن دستکش هایی که سوراخ شده است از آن ها استفاده بهینه تری کنید، مثلا از آن ها به عنوان قالبی برای ساخت گلدان های زیبا استفاده کنید، کمی پودر سیمان را با اب قاطی کنید تا حالت خمیری پیدا کند، سپس آن ها را داخل این دستکش ها بریزید و بگذارید تا کمی سفت شود، بعد از سفت شدن ملات می تونید دستکش ها را پاره کنید و از دیدن گلدان های زیبا یتان لذت ببرید. اگر مایل هستید تا گلدان های بتنی زیبای دیگری هم برای دکوراسیون منزل تان بسازید، می توانید به مطلب ساخت گلدان بتنی برای گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل نگاهی بیاندازید.

با لوله های دستمال کاغذی جا مدادی بسازید

لوله های دستمال کاغذی را دور نیاندازید

لوله های دستمال کاغذی هم می توانند مفید و کاربردی باشند. تعداد زیادی از آن ها را جمع کنید و با رنگ مورد علاقه تان آن ها را رنگ کنید، کار بعدی که باید بکنید این است که یک صفحه برای زیر آن در نظر بگیرید و این لوله ها را روی آن بچسبانید، جا مدادی زیبای شما آماده است.

مطلب پیشنهادی: تزئین وسایل قدیمی با تکه های شکسته DVD

بطری های آب، میز های کوچک کاربردی

بطری های پلاستیکی هم می توانند برای دکوراسیون منزل مفید باشند

بطری های پلاستیکی هم یکی دیگر از وسائل دور ریختنی هستند که بهتر است تا جایی که می شود از آن ها استفاده کنیم و بعد آن ها را دور بیاندازیم، چرا که برای محیط زیست بسیار زیان بار هستند. شما می توانید از این بطری ها به روش های هوشمندانه تری استفاده کنید، می توانید به کمک آن ها، ساده و ارزان یک میز پارچه ای زیبا بسازید تعداد زیادی از آن ها را کنار هم و با اشکال مختلف بچینید، دور تا دور آن ها را با چسب نواری ببندید، و برای آن ها روکش های پارچه ای زیبا تهیه کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که برای سطح نشیمن باید از یک پوشش سخت، مثل یک تکه چوب استفاده کنید.

کلمنی از جنس هندوانه

کلمن های خلاقانه بسازید

در فصل تابستان نوشیدنی های خنک طرفداران بسیاری دارد، حالا چه بهتر که از خود میوه های تابستانی برای نگه داری از این نوشیدنی ها استفاده شود، برای این کار هندوانه بهترین و مناسب ترین گزینه است. می توانید ابتدا و انتهای هندوانه را برش بزنید و داخل آن را خالی کنید، یک شیر کوچک روی آن نصب کنید و از آن به عنوان یک کلمن زیبا و خلاقانه استفاده کنید.برای این که خلاقیت خود را کامل کنید، می توانید لیوان های نوشیدنی خود را نیز به زیبایی تزئین کنید

اگر به دنبال ایده های کوچک برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود، متناسب با شرایط آن هستید می توانید سوالات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه با ما، کارشناسان و اهالی فن چیدانه در میان بگذارید.

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب پیشنهادی : ساخت زیر لیوانی کنفی برای تزئین میز پذیرایی
راهی ساده برای ساخت شلف های مدرن و زیبا در دکوراسیون منزل
چگونه یک نیمکت ساده برای فضای بیرونی خانه بسازید
رنگ آمیزی دیوار با طرح راه راه در دکوراسیون منزل

منبع : عکس : صفحه اینستاگرام چیدانه | نویسنده : شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه